Eva M. 54 let , životopis 929254
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Hlubočepy + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední ekonomická škola
Všeobecná ekonomika
září 1985 – červen 1989SŠ s maturitou
Praxe 34 let a 11 měsíců
Lo*****.s.
Asistentka
duben 2024 – říjen 2025 1 rok a 7 měsíců
Vedení veškeré kancelářské agendy, podpora činnosti stavbyvedoucích, práce v programu BIM (KROS) při přípravě stavu prostavěnosti a následné generování podkladů pro fakturaci včetně vystavování faktur v systému Pohoda, vedení pokladny, příprava dokumentů pro účetní firmu včetně podkladů pro výplatu mezd, zadávání úhrad faktur do bankovního systému.
SA*****.o.
Pracovník back office
srpen 2021 – prosinec 2023 2 roky a 5 měsíců
Vedení veškeré kancelářské agendy, správa datové schránky, naskladňování přijatých potravin pro kuchyň, pochůzky, vedení pokladny, příprava dokumentů pro účetní firmu včetně podkladů pro výplatu mezd, fakturace v systému Pohoda.
KA*****.o.
Administrativní pracovnice - back office
únor 2021 – květen 2021 4 měsíce
Vedení veškeré kancelářské agendy, správa datové schránky, kontrola dodacích listů z výroby, fakturace na základě dodacích listů, vedení pokladny, příprava dokumentů pro účetní firmu včetně podkladů pro výplatu mezd.
KA******* SE
Administrativní pracovnice - back office
únor 2018 – leden 2021 3 roky
Vedení veškeré kancelářské agendy, správa datové schránky, kontrola dodacích listů z výroby, vystavování faktur na základě dodacích listů, vedení pokladny, příprava dokladů pro účetní firmu včetně podkladů pro výplatu mezd.
CI*****.o.
vedoucí kanceláře správy nemovitostí
červenec 2005 – prosinec 2017 12 let a 6 měsíců
vedení kompletní agendy správy nemovitostí, provádění hotovostních i bezhotovostních plateb, tlumočení a překládání z a do italského jazyka, zprostředkování kontaktu mezi vlastníky nemovitostí a jejich nájemci, uzavírání smluv s dodavateli služeb i s nájemníky, příprava podkladů k prodeji nemovitostí, zajišťování pronájmů a prodejů nemovitostí, další administrativní aktivity.
IM*********.o.
asistentka jednatele
červen 2000 – červen 2005 5 let a 1 měsíc
Běžná kancelářská činnost - back office
O*****Č
pracovnice v administrativě
červen 1990 – květen 2000 10 let
Administrativní činnost, překlady a tlumočení z a do italského jazyka, výuka italštiny.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
italštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail