Foto: Eva M.
ID 929254

Eva M. 54 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Hlubočepy + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední ekonomická škola

Všeobecná ekonomika

září 1985 – červen 1989SŠ s maturitou

Praxe 34 let a 11 měsíců

Lo*****.s.

Asistentka

duben 2024 – říjen 2025 1 rok a 7 měsíců

Vedení veškeré kancelářské agendy, podpora činnosti stavbyvedoucích, práce v programu BIM (KROS) při přípravě stavu prostavěnosti a následné generování podkladů pro fakturaci včetně vystavování faktur v systému Pohoda, vedení pokladny, příprava dokumentů pro účetní firmu včetně podkladů pro výplatu mezd, zadávání úhrad faktur do bankovního systému.

SA*****.o.

Pracovník back office

srpen 2021 – prosinec 2023 2 roky a 5 měsíců

Vedení veškeré kancelářské agendy, správa datové schránky, naskladňování přijatých potravin pro kuchyň, pochůzky, vedení pokladny, příprava dokumentů pro účetní firmu včetně podkladů pro výplatu mezd, fakturace v systému Pohoda.

KA*****.o.

Administrativní pracovnice - back office

únor 2021 – květen 2021 4 měsíce

Vedení veškeré kancelářské agendy, správa datové schránky, kontrola dodacích listů z výroby, fakturace na základě dodacích listů, vedení pokladny, příprava dokumentů pro účetní firmu včetně podkladů pro výplatu mezd.

KA******* SE

Administrativní pracovnice - back office

únor 2018 – leden 2021 3 roky

Vedení veškeré kancelářské agendy, správa datové schránky, kontrola dodacích listů z výroby, vystavování faktur na základě dodacích listů, vedení pokladny, příprava dokladů pro účetní firmu včetně podkladů pro výplatu mezd.

CI*****.o.

vedoucí kanceláře správy nemovitostí

červenec 2005 – prosinec 2017 12 let a 6 měsíců

vedení kompletní agendy správy nemovitostí, provádění hotovostních i bezhotovostních plateb, tlumočení a překládání z a do italského jazyka, zprostředkování kontaktu mezi vlastníky nemovitostí a jejich nájemci, uzavírání smluv s dodavateli služeb i s nájemníky, příprava podkladů k prodeji nemovitostí, zajišťování pronájmů a prodejů nemovitostí, další administrativní aktivity.

IM*********.o.

asistentka jednatele

červen 2000 – červen 2005 5 let a 1 měsíc

Běžná kancelářská činnost - back office

O*****Č

pracovnice v administrativě

červen 1990 – květen 2000 10 let

Administrativní činnost, překlady a tlumočení z a do italského jazyka, výuka italštiny.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

italštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

Zájmy

Fotografování, turistika

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45