Michaela R. 49 let , životopis 1485669
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Čakovice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: převážně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie
Obchodní akademie
1990 – 1995SŠ s maturitou
Praxe 26 let
S *****.o.
Asistentka + mzdová účetní
červenec 2010 – 2025 15 let a 6 měsíců
Asistence a podpora ve všech relevantních oblastech, zejména: - Management sekretariátu / office management - Správa vozového parku - Jednání s úřady státní správy - Vyřizování pojistných událostí - Aktivní podpora všech oddělení firmy - Vystavování objednávek a fakturace - Plánování a organizace schůzek - Evidence, archivace a formátování dokumentů - Jazykové korektury textů - Telefonická a písemná komunikace s klienty - Profesionální reprezentace firmy dovnitř i navenek Samostatné zpracování mezd, komplexní vedení mzdové agendy, zpracování ročního vyúčtování daní zaměstnanců, ELDP, spolupráce s příslušnými úřady a institucemi v personální a mzdové oblasti, průběžné zpracovávání podkladů pro mzdy vč. problematiky exekucí a insolvencí, práce v interním mzdovém systému, každodenní komunikace se zaměstnanci a pravidelná kooperace s kolegy a vedením ,nábor a výběr nových zaměstnanců na neobsazená pracovní místa, kompletní administrace náboru nových zaměstnanců (vč. zajištění zdravotních vstupních a periodických prohlídek, BOZP, pracovních smluv, zákonných školení aj.) zpracování podkladů z docházkového systému jako podklad pro výpočet mezd, monitoring aktuálních legislativních změn týkajících se mzdové agendy
Au***** MR
Asistentka
2000 – 2010 10 let a 6 měsíců
Zajištění plynulého chodu pobočky autopůjčovny: - Komplexní zajištění back office činností (administrativa a chod společnosti, logistika, organizace zahraničních služebních cest a jednání) - Zajištění personálních činností - Zajištění marketingových akcí, příprava propagačních materiálů, aktualizace webových stránek -Příprava účetních dokladů a zpracování finančních podkladů (fakturace, finanční reporting) - Správa vozového parku - Jednání s úřady státní správy - Vyřizování pojistných událostí
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
ruštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost