Foto: Michaela R.
ID 1485669

Michaela R. 49 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Čakovice + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Vkládání dat do počítače

 Možná spolupráce

Brigády

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: převážně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie

Obchodní akademie

1990 – 1995SŠ s maturitou

Praxe 26 let

S *****.o.

Asistentka + mzdová účetní

červenec 2010 – 2025 15 let a 6 měsíců

Asistence a podpora ve všech relevantních oblastech, zejména: - Management sekretariátu / office management - Správa vozového parku - Jednání s úřady státní správy - Vyřizování pojistných událostí - Aktivní podpora všech oddělení firmy - Vystavování objednávek a fakturace - Plánování a organizace schůzek - Evidence, archivace a formátování dokumentů - Jazykové korektury textů - Telefonická a písemná komunikace s klienty - Profesionální reprezentace firmy dovnitř i navenek Samostatné zpracování mezd, komplexní vedení mzdové agendy, zpracování ročního vyúčtování daní zaměstnanců, ELDP, spolupráce s příslušnými úřady a institucemi v personální a mzdové oblasti, průběžné zpracovávání podkladů pro mzdy vč. problematiky exekucí a insolvencí, práce v interním mzdovém systému, každodenní komunikace se zaměstnanci a pravidelná kooperace s kolegy a vedením ,nábor a výběr nových zaměstnanců na neobsazená pracovní místa, kompletní administrace náboru nových zaměstnanců (vč. zajištění zdravotních vstupních a periodických prohlídek, BOZP, pracovních smluv, zákonných školení aj.) zpracování podkladů z docházkového systému jako podklad pro výpočet mezd, monitoring aktuálních legislativních změn týkajících se mzdové agendy

Au***** MR

Asistentka

2000 – 2010 10 let a 6 měsíců

Zajištění plynulého chodu pobočky autopůjčovny: - Komplexní zajištění back office činností (administrativa a chod společnosti, logistika, organizace zahraničních služebních cest a jednání) - Zajištění personálních činností - Zajištění marketingových akcí, příprava propagačních materiálů, aktualizace webových stránek -Příprava účetních dokladů a zpracování finančních podkladů (fakturace, finanční reporting) - Správa vozového parku - Jednání s úřady státní správy - Vyřizování pojistných událostí

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

ruštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45