Šárka Š. 35 let , životopis 1519467
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Bankovní poradce Bankovní specialista Finanční poradce Hypoteční specialista Osobní bankéř Pracovník back office Pracovník call centra Recepční v administrativě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola obchodně technická, Zlín
Podnikání
2009 – 2011SŠ s maturitou
Střední průmyslová škola polytechnická - Centrum odborné přípravy Zlín
Tiskař na polygrafických strojích
2007 – 2009Vyučení
Praxe 13 let a 7 měsíců
Z *****nky
Asistentka jednatele
září 2025 – dosud 4 měsíce
Denní kontrola a správa datových schránek Komunikace s klienty (telefonická i e-mailová), příprava a zpracování podkladů Administrace smluv – příprava, podpis, archivace, sledování plnění Zajištění chodu kanceláře a organizační podpora vedení Samostatné řešení úkolů i koordinace práce v týmu
TR*********.S.
Specialista platebního styku
červenec 2019 – září 2025 6 let a 3 měsíce
Zpracování tuzemských a zahraničních plateb, řešení interních požadavků, komunikace s dalšími peněžními ústavy, bankami a korespondenční bankou, administrativa. Čerpání MD a RD v období čvn 2022 do zář 2025
TR*********.S.
Osobní bankéř
listopad 2018 – červen 2019 8 měsíců
Správa vlastního portfolia klientů, řešení individuálních požadavků, hledání nových obchodních příležitostí, správa financí
EQ*********.S.
Osobní bankéř
leden 2016 – říjen 2018 2 roky a 10 měsíců
Péče o nové i stávající klienty, řešení požadavků s různými odděleními banky, cíl na další obchodní potenciál
KO*****OUP
Obchodník na přepážce
říjen 2015 – listopad 2015 2 měsíce
Péče o stávající klienty, hledání nových obchodních příležitostí, uzavírání pojistných smluv, vyřizování servisních požadavků
AI*****A.S
Specialista kontaktního centra
leden 2013 – září 2015 2 roky a 9 měsíců
Řešení klientských požadavků a dotazů prostřednictvím servisní linky banky, klientská komunikace formou e-mailu a internetového bankovnictví, prodej metodou S2S
D2*****R.O
Administrativní pracovník
listopad 2012 – prosinec 2012 2 měsíce
Ověřování, správa a úprava klientských smluv prostřednictvím servisní infolinky, zadávání klientských a smluvních informací do interního systému
SA*****.O.
Operátor call centra
březen 2012 – srpen 2012 6 měsíců
Vyřizování dotazů a požadavků zákazníků společnosti E.ON Czech Republic prostřednictvím zákaznické linky, zadávání a řešení reklamací či jiných klientských požadavků, administrativa
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSZačátečník
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
únor 2026
Kurz ČNB - investice
2017
Kurz ČNB - spotřebitelské úvěry
2016