Foto: Šárka Š.
ID 1519467

Šárka Š. 35 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Zlín + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola obchodně technická, Zlín

Podnikání

2009 – 2011SŠ s maturitou

Střední průmyslová škola polytechnická - Centrum odborné přípravy Zlín

Tiskař na polygrafických strojích

2007 – 2009Vyučení

Praxe 13 let a 7 měsíců

Z *****nky

Asistentka jednatele

září 2025 – dosud 4 měsíce

Denní kontrola a správa datových schránek Komunikace s klienty (telefonická i e-mailová), příprava a zpracování podkladů Administrace smluv – příprava, podpis, archivace, sledování plnění Zajištění chodu kanceláře a organizační podpora vedení Samostatné řešení úkolů i koordinace práce v týmu

TR*********.S.

Specialista platebního styku

červenec 2019 – září 2025 6 let a 3 měsíce

Zpracování tuzemských a zahraničních plateb, řešení interních požadavků, komunikace s dalšími peněžními ústavy, bankami a korespondenční bankou, administrativa. Čerpání MD a RD v období čvn 2022 do zář 2025

TR*********.S.

Osobní bankéř

listopad 2018 – červen 2019 8 měsíců

Správa vlastního portfolia klientů, řešení individuálních požadavků, hledání nových obchodních příležitostí, správa financí

EQ*********.S.

Osobní bankéř

leden 2016 – říjen 2018 2 roky a 10 měsíců

Péče o nové i stávající klienty, řešení požadavků s různými odděleními banky, cíl na další obchodní potenciál

KO*****OUP

Obchodník na přepážce

říjen 2015 – listopad 2015 2 měsíce

Péče o stávající klienty, hledání nových obchodních příležitostí, uzavírání pojistných smluv, vyřizování servisních požadavků

AI*****A.S

Specialista kontaktního centra

leden 2013 – září 2015 2 roky a 9 měsíců

Řešení klientských požadavků a dotazů prostřednictvím servisní linky banky, klientská komunikace formou e-mailu a internetového bankovnictví, prodej metodou S2S

D2*****R.O

Administrativní pracovník

listopad 2012 – prosinec 2012 2 měsíce

Ověřování, správa a úprava klientských smluv prostřednictvím servisní infolinky, zadávání klientských a smluvních informací do interního systému

SA*****.O.

Operátor call centra

březen 2012 – srpen 2012 6 měsíců

Vyřizování dotazů a požadavků zákazníků společnosti E.ON Czech Republic prostřednictvím zákaznické linky, zadávání a řešení reklamací či jiných klientských požadavků, administrativa

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSZačátečník

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách

únor 2026

Kurz ČNB - investice

2017

Kurz ČNB - spotřebitelské úvěry

2016

Zájmy

Běh, domácí cvičení, tvoření z epoxidu, malování, filmy, hudba, vzdělávání se, četba knih

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45