Foto: Angelina B.
ID 1043773

Angelina B. 26 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Vysočany + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

Vzdělání Bakalářské

VŠFS

Management a ekonomika

říjen 2021 – červen 2023Bakalářské

JABOK - Vyšší sociálně pedagogická a teologická škola

Ekonomika

říjen 2018 – červen 2020Bakalářské

1. Slovanské gymnázium a jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky

Gymnázium

září 2017 – červen 2018SŠ s maturitou

Praxe 6 let a 10 měsíců

Sw*********o.)

Asistentka jednatele, office manager

červen 2023 – dosud 2 roky a 7 měsíců

**Komunikace s komerčními zahraničními pojišťovnami a asistenčními společnostmi, vyjednávání smluvních podmínek, zajištění fakturace a administrativy **Komplexní zpracování přijatých a vydaných faktur, vedení evidence pokladních dokladů a bankovních výpisů **Příprava podkladů pro účetnictví a podpora při měsíčních a ročních účetních závěrkách **Komunikace s klienty, dodavateli a úřady(včetně cizojazyčně) **Administrativní podpora jednatele a vedení společnosti **Koordinace ad-hoc projektů a administrativních priorit **Organizace schůzek jednání a kalendáře **Zpracování korespondence, e-mailů a telefonické komunikace(včetně cizojazyčně) **Zpracování dat, vkládání do tabulek, databází a jiných interních systémů **Archivace dokumentů a práce s interními systémy **Zajištění kancelářského chodu (objednávky materiálů, správa zásob)

Sw*********o.)

Administrativní pracovník

červen 2023 – dosud 2 roky a 7 měsíců

**Zajištění administrativního zázemí firmy - objednávky kancelářských potřeb, komunikace s dodavateli. Vedení pokladny, evidence docházky, vyzvedávání a zasílání pošty **Fakturace, příprava podkladů pro účetnictví. práce s platbami **Zpracování dat, vkládání do tabulek, databází a jiných interních systémů **Komunikace s pacienty, klienty - osobně, telefonicky a e-mailem(včetně cizojazyčně) **Příprava dokumentace pro klienty (smlouvy, informované souhlasy, formuláře) **Zajištění kancelářského chodu (objednávky materiálů, správa zásob) **Komunikace s zahraničními asistenčními společnostmi, zajištění fakturace a administrativy **Administrativní podpora v gynekologické, pediatrické, psychiatrické ordinaci a v ordinaci praktického lékaře

PR*****.o.

Administrativní pracovník

září 2022 – srpen 2023 1 rok

**Zajištění administrativního zázemí firmy - objednávky kancelářských potřeb. Vedení pokladny, evidence docházky, vyzvedávání a zasílání pošty, kopírování, tisk, skenování, úpravy dokumentů **Administrativní podpora jednatele společnosti **Fakturace, příprava podkladů pro účetnictví. **Zpracování dat, vkládání do tabulek, databází a jiných interních systémů **Zpracování přijatých a vydaných faktur, vedení evidence pokladních dokladů a bankovních výpisů **Zpracování korespondence, e-mailů a telefonické komunikace. Evidence došlé a odeslané pošty, balíků a jejich přípravu pro expedici **Příprava podkladů pro účetnictví **Asistence při obchodních aktivitách

Sp*****aha

Administrativní pracovník

srpen 2019 – květen 2023 3 roky a 10 měsíců

**Zkušenost s vyúčtováním služeb pro bytové jednotky **Zpracování korespondence, e-mailů a telefonické komunikace. Evidence došlé a odeslané pošty, balíků a jejich přípravu pro expedici **Zajištění administrativní podpory při organizaci shromáždění vlastníků jednotek **Zpracování dat, vkládání do tabulek, databází a jiných interních systémů **Zajištění administrativního zázemí firmy - objednávky kancelářských potřeb, vyzvedávání a zasílání pošty, kopírování, tisk, skenování, úpravy dokumentů **Práce s profesionálním softwarem pro ekonomickou a technickou správu nemovitosti - Domsys **Asistence při firemních aktivitách

AT*******.o.

Administrativní pracovník, junior účetní

říjen 2021 – červen 2022 9 měsíců

**Zajištění administrativního zázemí firmy - objednávky kancelářských potřeb. Vedení pokladny, evidence docházky, vyzvedávání a zasílání pošty, kopírování, tisk, skenování, úpravy dokumentů **Administrativní podpora jednatele společnosti a zaměstnanců **Administrativa spojená s nástupy a výstupy zaměstnanců, zpracování mezd. **Zpracování dat, vkládání do tabulek, databází a jiných interních systémů **Zpracování přijatých a vydaných faktur, vedení evidence pokladních dokladů a bankovních výpisů **Zpracování korespondence, e-mailů a telefonické komunikace **Práce v účetních systémech POHODA a PAMICA **Spolupráce při měsíčních a ročních účetních závěrkách

Ti*****ank

Administrativní pracovník

květen 2018 – září 2018 5 měsíců

**Zajištění administrativního zázemí firmy - objednávky kancelářských potřeb. **Administrativní podpora klientských manažerů a dalších oddělení banky **Administrativa spojená s nástupy a výstupy zaměstnanců, zpracování mezd. **Zpracování dat, vkládání do tabulek a databází. Aktualizace informací, kontrola správností údajů **Vedení evidence pokladních dokladů a bankovních výpisů **Zpracování korespondence, e-mailů a telefonické komunikace

Jazyky

španělštinazačátečník

češtinapokročilá

angličtinapokročilá

ruštinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

CanvaZkušený

ERP a účetní software

PohodaZkušený

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingPokročilý

Marketing na sociálních sítíchZačátečník

Střih videaPokročilý

Úprava fotekPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

ChatGPT, Pamica, PC Doctor, FONS Galen, Domsys

Kurzy

Efektivní komunikace a vztahový management

15 hodin

květen 2025

Asistentka manažera - administrativní podpora vedení, organizace schůzek a koordinace agendy

5 hodin

listopad 2022

Kurz šití - praktické dovednosti a konstrukce oděvu

práce s krajkou

říjen 2020

Kurz komunikativní angličtiny - rozvoj praktické mluvení a psané komunikace v anglickém jazyce

květen 2019

Roční kurz češtiny

květen 2018

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45