Monika P. 33 let , životopis 1451755
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Mladá Vožice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Knihovník Kurýr Obchodní asistent Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Vlašim
Evropský hospodářský asistent
září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 2 měsíce
Bl*********r.o
Asistentka jednatele
únor 2019 – leden 2020 1 rok
Zajištění chodu kanceláře stavební firmy, příprava podkladů k fakturaci, vytváření faktur, komunikace s účetním oddělením, příprava cenových nabídek pro stavby - rekonstrukce či jiné stavební úpravy, správa firemního emailu, komunikace s klienty i dodavateli, dohled nad správou pronájmu nemovitostí, kontrola revizí bytových jednotek, výběry nájmů, odečty vody, elektřiny a plynu, komunikace s realitní makléřkou, občasné pochůzky, objednávání kancelářských potřeb a jiné
IW*********r.o
Comunity Associate
únor 2018 – leden 2019 1 rok
Společnost zabývající se pronájmem kanceláří Kompletní zajištění chodu recepce Komunikace s klienty a řešení jejich požadavků Veškerá správa jejich účtů v interním systému Asistenční a organizační práce spojená s provozem sídla společnosti Správa kanceláří, vyzvedávání pošty, objednávání kancelářských potřeb Správa telekomunikačních sítí , zajišťování a objednávání servisu v oblasti IT Přípravy různých eventových akcí
Sp*******.s.
Recepční / HR asistentka
květen 2016 – únor 2018 1 rok a 10 měsíců
Zajištění chodu recepce Telefonický kontakt s klienty Podpora vedoucí provozu (správa budovy) Podpora marketingového a HR oddělení - HR aktivity Zodpovědnost za správu dat zaměstnanců, příprava podkladů při nabírání zaměstnanců v interním systému Příprava firemních akcí a jejich propagace do firmy Správa a aktualizace dat v informačním systému Práce s pokladnou
Ko******* 55
Recepční v administrativě
únor 2016 – květen 2016 4 měsíce
Kompletní zajištění chodu recepce Komunikace s klienty - emailem/telefonicky, Příprava zasedacích místností Vítání a uvádění návštěv Pošta, zajištění kurýrů a taxi, zajištění parkovacích míst/karet Obchůzky po úřadech, evidence tiskovin Skenování a evidence přijatých/vydaných faktur Plánování kalendáře interní kavárny
Uš*********r.o
Office manager
únor 2015 – leden 2016 1 rok
Kompletní zajištění chodu recepce Asistence pro jednatele společnosti, komunikace s partnery a dodavateli – telefonicky, emailem Zajištění provozního zásobování a fungování kanceláří, příprava schůzek, vyřizování reklamací, zadávání objednávek, řešení požadavků zaměstnanců, pošta Úzká spolupráce s oddělením HR, Callcentrem a IT oddělením Skenování, kopírování dokladů Pochůzky a jednání s úřady Příprava akcí pro zaměstnance, zkulturňování prostředí
Ji*******eta
Asistentka prodeje
prosinec 2013 – leden 2015 1 rok a 2 měsíce
Příjem, oceňování a prodej zboží Přímý kontakt se zákazníkem, řešení reklamací a příprava objednávek Příprava zboží k expedici Komunikace se zákazníkem – telefonicky, e-mailem Drobná administrativa
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace