Foto: Monika P.
ID 1451755

Monika P. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Vlašim

Evropský hospodářský asistent

září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou

Praxe 6 let a 2 měsíce

Bl*********r.o

Asistentka jednatele

únor 2019 – leden 2020 1 rok

Zajištění chodu kanceláře stavební firmy, příprava podkladů k fakturaci, vytváření faktur, komunikace s účetním oddělením, příprava cenových nabídek pro stavby - rekonstrukce či jiné stavební úpravy, správa firemního emailu, komunikace s klienty i dodavateli, dohled nad správou pronájmu nemovitostí, kontrola revizí bytových jednotek, výběry nájmů, odečty vody, elektřiny a plynu, komunikace s realitní makléřkou, občasné pochůzky, objednávání kancelářských potřeb a jiné

IW*********r.o

Comunity Associate

únor 2018 – leden 2019 1 rok

Společnost zabývající se pronájmem kanceláří Kompletní zajištění chodu recepce Komunikace s klienty a řešení jejich požadavků Veškerá správa jejich účtů v interním systému Asistenční a organizační práce spojená s provozem sídla společnosti Správa kanceláří, vyzvedávání pošty, objednávání kancelářských potřeb Správa telekomunikačních sítí , zajišťování a objednávání servisu v oblasti IT Přípravy různých eventových akcí

Sp*******.s.

Recepční / HR asistentka

květen 2016 – únor 2018 1 rok a 10 měsíců

Zajištění chodu recepce Telefonický kontakt s klienty Podpora vedoucí provozu (správa budovy) Podpora marketingového a HR oddělení - HR aktivity Zodpovědnost za správu dat zaměstnanců, příprava podkladů při nabírání zaměstnanců v interním systému Příprava firemních akcí a jejich propagace do firmy Správa a aktualizace dat v informačním systému Práce s pokladnou

Ko******* 55

Recepční v administrativě

únor 2016 – květen 2016 4 měsíce

Kompletní zajištění chodu recepce Komunikace s klienty - emailem/telefonicky, Příprava zasedacích místností Vítání a uvádění návštěv Pošta, zajištění kurýrů a taxi, zajištění parkovacích míst/karet Obchůzky po úřadech, evidence tiskovin Skenování a evidence přijatých/vydaných faktur Plánování kalendáře interní kavárny

*********r.o

Office manager

únor 2015 – leden 2016 1 rok

Kompletní zajištění chodu recepce Asistence pro jednatele společnosti, komunikace s partnery a dodavateli – telefonicky, emailem Zajištění provozního zásobování a fungování kanceláří, příprava schůzek, vyřizování reklamací, zadávání objednávek, řešení požadavků zaměstnanců, pošta Úzká spolupráce s oddělením HR, Callcentrem a IT oddělením Skenování, kopírování dokladů Pochůzky a jednání s úřady Příprava akcí pro zaměstnance, zkulturňování prostředí

Ji*******eta

Asistentka prodeje

prosinec 2013 – leden 2015 1 rok a 2 měsíce

Příjem, oceňování a prodej zboží Přímý kontakt se zákazníkem, řešení reklamací a příprava objednávek Příprava zboží k expedici Komunikace se zákazníkem – telefonicky, e-mailem Drobná administrativa

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

PohodaZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

Četba, tvoření dekorací, hudba, venkovní aktivity

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45