
H. B. , životopis 445020
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Ekonomika a podnikání (Management obchodních firem a sportovních klubů)
2012 – 2016SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 7 měsíců
Sy*****.o.
Asistentka jednatele
září 2020 – dosud 4 roky a 11 měsíců
Pozice Asistentka jednatele obnáší veškerou agentu spojenou s chodem firmy, tzn. zadávání zakázek, tvorba výplat zaměstnancům, fakturace, objednávky, tvorba smluv, komunikace se zákazníky, zadávání dokladů do účetnictví, podávání veřejných zakázek, tvorba pracovních smluv, zadávání DPN, přihlašování a odhlašování zaměstnanců, agenda vozidel, komunikace s veškerými úřady, účastnění se kontrol, zásobování kanceláře, kontrola zakázek, personalistika, kompletace zakázek, zpracovávání dotací, vedení agendy zakázek a dokumentace k FVE systémům, tvorba cenových nabídek, poptávky materiálů aj.
SS*******.o.
Asistentka personálního oddělení, Asistentka jednatele
2018 – dosud 7 let a 7 měsíců
Vše spojené s chodem personálního oddělení. Příjímání a propouštění zaměstnanců, vedení personální agendy, vedení pohovorů s uchazeči o práci, vyřizování dotací, tvoření pracovních smluv, tvoření obchodní korespondence, komunikace s úřady, příprava výběrových řízení, komunikace se zaměstnanci. vedení šanonů, archivace, vyřizování reklamací, tvoření zápisů z porad,vyplácení mezd zaměstnancům. Asistentka jednatele - fakturace, vedení šanonů zakázek, vedení smluv zařizování věcí na zakázky, plnění úkolů jednatelů, docházení na poštu, doplňování stavebních deníků, vyřizování hovorů, vše spojené s prací asistentky jednatele stavební divize. Zástupy na recepci - zapisování a kompletace pošty jak papírové tak datové, odesílání pošty, vyřizování bezdlužností, odesílání datové pošty, vyřizování hovorů, přepojování hovorů, vítání návštěv. Práce v napjatých termínech.
SS*****oup
Recepční v obchodním centru
2018 – 2018 6 měsíců
Komunikace se zákazníky, poradenství, administrativa, řešení závažných ùkolů, Papírování, obchodní korespondence, práce s penězi, drobné účetnictví.
Asus
Administrativní pracovník, obor Administrativa
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
Pracovní pozice jako Data entry operator na oddělení Key-in. Tato pozice spočívá v práci s počítačem především. Všechny produkty co jdou k opravě se musí zadat do systémů, programů, také je důležitá práce s MS office, která je na denním pořádku tudíž je třeba se v něm dobře orientovat. Na denním pořádku je také plnění norem, které se musí splnit a nejdůležitější je pracovat bezchybně, takže práce obnáší zodpovědnost.
Pr*****.eu
Promotér
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Reklamní kampaně, komunikace se zákazníky, představování nových produktů a nových služeb, představování dané věci zákazníkovi a získat si jeho 100% pozornost. Poté vždy prodej produktů či služby.
Hy*****bus
Prodavač, obor Obchod, nákup, prodej
2016 – 2016 6 měsíců
Tato pozice byla v supermarketu Globus, jako asistentka prodeje. Spočívala v doplňování zboží, starost o oddělení a vše co se v supermarketu běžně dělá a je to každodenní rutinou. Také ježdění s paletovým vozíkem nebo práce s různou elektronikou, např. skener atd.
Mě*********voz
Administrativní pracovník, obor Administrativa
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
Pozici jsem vykonávala jako školní praxi. Spočívala v každodenní administrativní práci. Také práce s MS office. Psaní korespondenčních dopisů, vytváření různých tabulek, vyřizování různých problémů, práce v kanceláři. Vyřizování obchodní korespondence.
Fr*********ket
Prodavač, obor Obchod, nákup, prodej
2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců
Tato pozice byla má brigáda pří střední škole. Spočívala v prodeji v pultovém prodeji. Každodenní komunikace se zákazníky, inventura, úklid, zaskladnění zboží, přejímka zboží, práce na pokladně, každodenní vyúčtování, starostlivost o celý obchod, zásobování, prostě každodenní rutina v malém pultovém obchodě.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
PohodaZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Práce s účetním programem POHODA v účetním programu POHODA ovládám fakturaci, tvoření objednávek, vedení zakázek aj. Práce na PC Práci na počítači ovládám velmi dobře, například umím pracovat s balíčkem MS Office, často jsem pracovala s tabulkovým editorem Excel, ve kterém si myslím, že mám pokročilou znalost, také s textovým editorem WORD, kde jsem tvořila obchodní korespondenci, zpracovávala zápisy z porad aj. Také denně pracuji s Outlookem. V počítači se vyznám, proto pro mě není problém se naučit rychle i s novými programy.
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Mzdová účetní s využitím výpočetní techniky
Kurz zaměřen na základy personalistiky a mzdové účetnictví s využitím výpočetní techniky
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2023
Daňový specialista
Kurz vedení daní, přiznání k dani, DPH atd. Veškeré věci, které se týkají daní
Zobrazit certifikát o absolvování
říjen 2023
Účetnictví a daňová evidence (s využitím výpočetní techniky)
Kurz účetnictví a daňové evidence s využitím výpočetní techniky v programu POHODA
Zobrazit certifikát o absolvování
červenec 2023