Kateřina P. 42 let , životopis 1521752
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Nový Jičín + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Pracovník back office Recepční v administrativě Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
AHOL - Střední odborná škola, s.r.o.
Obchodní akademie
1998 – 2022SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 3 měsíce
HA*******.O.
asistentka finančního oddělení
leden 2024 – červen 2025 1 rok a 6 měsíců
- příjem a administrace příjatých faktur - zpracování Freitových faktur v systému - zpracování celních faktur v systému - třídění přijaté pošty
PB*********.O.
Asistentka prodeje, fakturantka
duben 2019 – listopad 2019 8 měsíců
- zpracování fakturace v programu Helios - zpracování objednávek a komunikace se zákazníky - zpracování servisních zásahů - zpracování reklamací a následná komunikace s dodavateli - zpracování oprav v systému
KO*****O.)
controller assistant
prosinec 2017 – prosinec 2018 1 rok a 1 měsíc
- zpracování faktur v programu SAP ČR a SK - zajišťování podkladů pro pravidelné měsíční fakturace a předfakturace - správa nájemných smluv - zpracovávání cestovních příkazů - další administrativa spojená s controllingem - kontrola příjmu zboží provozoven a následná komunikace s dodavateli
Si*******.o.
Administrativní pracovník - logistik
únor 2016 – červenec 2017 1 rok a 6 měsíců
- výroba - expediční dokumentace - vystavování faktur a dodacích listů v systému S4S - logistika - plánování vývozů vč. určení trasy vývozů - optimalizace naplnění rozvozů dle vel. jímek - administrativa - evidence pošty - zpracování příjmu materiálu do systému - příjemky - podklady pro zpracování mezd
AS*********.é.
Osobní asistentka ředitele, office asistent, fakturantka, recepční
listopad 2009 – březen 2014 4 roky a 5 měsíců
- evidence smluv - vedení pracovní docházky zaměstnanců - evidence a vystavování faktur - evidence a vystavování dokladů - příprava a zpracování podkladů pro účetní - vedení pokladny - kompletace výkresů - engineering - přijetí hostů - starost o chod firmy
Vě***** ČR
Vězeňská účetní
leden 2004 – leden 2005 1 rok a 1 měsíc
- evidence finančních spisů obviněných a odsouzených - vyúčtování výkonu vazby a trestu při propuštění - kompletace při přesunu obviněných a odsouzených
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Účetní a daňová evidence
2025
Profesiální asistentka
2011
Úspěšná asistentka
2010