J. M. , životopis 1325391
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Vranov nad Topľou - Slovensko
Obchodní akademie
září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 4 měsíce
EK*********.o.
Asistentka auditora, pomocná účetní
prosinec 2024 – duben 2025 5 měsíců
• kontrola účetních dokladů a jejich účtování • zpracování účetních dat • zpracování dat v excelu • příprava podkladů pro audit
EL*********.o.
Specialistka transakčních služeb
květen 2023 – září 2024 1 rok a 5 měsíců
• Zpracování nových smluv v IS ELTMA CZ a SK, práce v IS MŽP (ISOH) • Příprava podkladů pro reporting – excelové tabulky • Kontrola objednávek v CRM • Evidence přijatých faktur, párování plateb s bank. výpisem • Vystavování zálohových a vyúčtovacích faktur, daňových dokladů pro zákazníky • Kontrola podkladů pro finanční oddělení a pro externí účetní • Příprava podkladů pro audity, dozorčí rady atp. správa pohledávek • Komunikace a řešení požadavků a dotazů na zákaznické lince a přes email • Komunikace se smluvními partnery a externími dodavateli • Každodenní práce s Outlookem • Kontrola podkladů pro zpracování DPH pro externí účetní společnost • tvorba metodiky práce • Vkládaní a kontrola objednávek a dokumentace v informačním systému • Správa zásob propagačních materiálů
VM*****.o.
Asistentka společnosti
leden 2016 – prosinec 2022 7 let
• Kompletní vedení firemní administrativy – objednávky, doklady, evidence, reporty, personální agenda, … • Evidence přijatých dokladů do účetního programu POHODA, párování s bank.výpisem • Vystavování faktur, zálohových faktur, dodacích listů pro zákazníky • Spolupráce s externí účetní společnosti • Kompletní administrativa zakázek (od objednávky až po vystavení faktur zákazníkovi) • Nábor nových zaměstnanců, včetně zabezpečení lékařských prohlídek a pracovního oblečení • Evidence docházky zaměstnanců a příprava podkladů pro mzdy • Zpracovávaní a evidence podkladů pro dotační programy ve spolupráci s Úřadem práce a JIC • Pravidelné zpracovávání reportingu (tabulky) pro jednatele • Zjišťování a vyhledávaní informací • Komunikace s dodavateli a zákazníky • Objednávaní veškerého materiálu pro výrobu • Kompletní správa a chod kanceláří • Komunikace s firemním právníkem a úřady (Fú, Úřad práce, ČSSZ) • Spolupráce s dalšími kolegy v mateřské společnosti • Každodenní práce s Outlookem nebo Mozilla Thunderbird
Ta*********.s.
Administrativa / pracovník reportingu
duben 2015 – leden 2016 10 měsíců
• každodenní zpracovávání reportingu pro nadřízené • kontrola hovorů operátoru s klienty a dodržování interních předpisů • každodenní evidence a zpracovávání dat v Excelu • práce s Wordem, Outlookem a dalším interním softwarem • příprava podkladu pro fakturaci • práce v CRM systému (Sipcon)
Is*********.s.
Administrativa / vedoucí administrativy
květen 2011 – leden 2015 3 roky a 9 měsíců
• každodenní zpracovávání reportingu pro nadřízené • každodenní evidence a zpracovávání dat v Excelu • práce s Wordem, Outlookem a dalším interním softwarem • příprava podkladu pro fakturaci • příprava a zpracovávání smluv pro naše obch. partnery • práce v CRM systému (tel. operátora a energetické společnosti) • komunikace s obchodním partnery • nákup a evidence kancelářských potřeb • spolupráce s HR oddělením při výběre nových kolegů
OR*******rky
Recepční / vedoucí recepce / Pomocná účetní / Administrativní pracovnik provozu hotelu
květen 2006 – duben 2011 5 let
• ubytovávaní hotelových hostů • evidence hostů a práce s hotelovým programem (Hotel32) • vystavování hotelových účtů a faktur • chystání podkladů pro ekonomický úsek • směnárenské služby a práce s pokladnou • rezervace ubytování a hotelových služeb • komunikace s hosty v AJ a NJ • přepojování telefonických hovorů • jednoduchá administrativa • doplňkový prodej • řešení stížností • poskytování informací ohledně cestovního ruchu hostům a turistům • jednoduché účetnictví • evidence stavu zásob na všech střediskách hotelu - inventury každý týden • objednávání zásob - komunikace s dodavateli • příprava kalkulací jídel
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
PremierZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace