Zuzana E. 44 let , životopis 1483001
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola Na Jízdárně 30
Marketing a Management
1997 – 2001SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 6 měsíců
EP*******.s.
Asistentka
2022 – 2025 3 roky a 6 měsíců
• Příprava interních podkladů a dokumentů pro nadřízeného zaměstnance. • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Zajišťování překladů firemních dokumentů. • Správa písemné došlé a odchozí pošty, včetně elektronické. • Péče o návštěvy, objednávání dárkových předmětů pro obchodní partnery apod. • Podpora kancelářských a administrativních činností v organizaci. • Evidence majetku a inventarizace, evidence smluv v systému Helios. • Organizace firemních akcí, workshopů.
36*****.o.
Administrativa
2016 – 2019 3 roky a 6 měsíců
• Zadávání objednávek do systému CRM a jejich zpracování. • Vyřizování tel. hovorů a emailů, zpracování reklamací odběratelů.
Sp*****.s.
Asistentka
2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců
• Certifikace odborné veřejnosti. • Součást týmu pro pořádání veletrhů a konferencí. • Práce na projektech ve spolupráci s Ministerstvem životního prostředí. • Finanční a účetní agenda, vystavování faktur. • Příprava podkladů k seminářům.
UP*******.s.
Recepční/pracovník Back office
2008 – 2009 1 rok a 6 měsíců
• Vyřizování telefonátů, emailů a došlé pošty. • Sjednávání schůzek. • Evidence objednávek v interním systému a jejich zpracování. • Příprava podkladů pro fakturaci. • Vyřizování reklamací dodavatelů a odběratelů. • Spolupráce s ostatními odděleními firmy. • Podpůrná činnost pro správný chod oddělení.
In*******ava
Administrativa
2003 – 2007 4 roky a 6 měsíců
• Evidence a zápis dokumentů. • Kontakt s klienty. • Vedení archívu a docházky. • Finanční a účetní agenda.
Jazyky
ruštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Další dovednosti
Pozitivní, nekonfliktní.
Kurzy
Mezinárodní jazyková zkouška z angličtiny - úroveň B1
2007