Není foto: P. M.
ID 526544

P. M.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SOŠ Svaté Zdislavy

Sociální péče

2014 – 2018SŠ s maturitou

ZŠ a MŠ Třebotov

bez zaměření

2005 – 2014Základní

Praxe 5 let a 3 měsíce

LP*******.o.

Visual Marchandiser pro Cropp

září 2024 – duben 2025 8 měsíců

Cropp je obchod se street a Casual módou. Vizualizace a úprava celé prodejny podle standardů a požadavků firmy každý týden viz SharePoint společnosti. Zodpovědnost za to jak vypadá obchod . Post vedoucího směny. Školení zaměstnanců, koordinace směny a efektivní rozdělení Práce. Kontrola úklidové agentury, kontrola kamer , SELFaudit apod. Práce s POS pokladním systémem. Práce se zbožím, příjem, vyskladnění, zaskladnění zboží a údržba skladu. Práce na kase, přímí kontakt se zákazníkem, eshop z prodejny k vyzvednutí , výdej a příjem balíčku z eshopu od kurýra. Celková údržba obchodu .

Te*********.o.

Prodavač/ zástupce vedoucího

leden 2024 – červen 2024 6 měsíců

Práce ve Vintage shopu s oblečením z druhé ruky. Představení kolekce jednou za 6 týdnů ( kompletní úklid a změna expozice na obchodě) . Školení zaměstnanců, práce na pokladně, příjem a spravování zboží, doplňování zboží. Administrativní práce. ( Odvod tržby do banky , denní plány apod).

To*****tre

Recepční v cestovním ruchu

listopad 2022 – 2023 1 rok a 2 měsíce

CHECK in /CHECK out zákazníků Alokování pokojů Spravování rezervací, příprava podkladů rezervací hostů= přiřadit pokoj podle požadavků zákazníka, vystavení karty k pokoji Fakturace účtu za ubytování na jméno hosta/ firmu dle přání hosta Spravování rezervačních portálů: booking.com, Hotelbeds Švýcarsko, Expedia. Zpracování podkladů skupinových zájezdů, alokování pokojů, vystavení klíče do pokoje , kooperace s úsekem housekeepingu, kontrola pokojů pro denní příjezd hostů, kooperace s teplou i studenou kuchyní. Vydávání klíčů od celého hotelu personálu. Komunikace s každým oddělením hotelu , wellness,lobby bar, restaurace, casino, obchody se suvenýry, kooperace s managementem Práce s hotovostí Práce s hotelovým systém Fidelio , salto - čipování hotelových klíčů Práce s Word, Excel, denní práce s emailem. Komunikace ve 2 jazycích na denní bázi. Předávání informací ohledně konaných akcí kolegům od správy budov. Spravování ubytovny patřící k hotelu Easy star , příjem plateb nájemného , vystavení faktury, příjem dlouhodobého ubytování, kontrola pokoje , sepsání smlouvy o nájmu, převzetí nájemného plus depozitu za ubytování na ubytovně. Následně konzultace s manažerem. Spravování registračních karet hostů, práce s domovní knihou , odeslání na cizineckou policii. Práce v administrativě. Znalost hotelu do posledního detailu, povědomí o akcích na hotelu , denní kooperace s oddělením provozu hotelu. Zjednodušeně z pozice recepčního musím mít přehled o celém hotelu kde kdo je , co se kde koná , hlavni spojka mezi zákazníky a hotelovým personálem včetně managementu.

Ha*****ice

asistent prodeje

leden 2022 – 2022 1 rok

příjem dodávky - zpracování dodávky ( oblečení, doplňky , sportovní vybavení , boty , dámské a pánské oblečení , spodní prádlo , tašky , kosmetika, domácí potřeby (kuchyňské příslušenství = textil, dekorace , nádobí , školní potřeby , interiérové doplňky atd) potřeby pro domácí mazlíčky . znalost schématu prodejny = kde co je , oddělení = znalost jednotlivých oddělení -práce na pokladně = prodej , vrácení zboží , reklamace zboží zákazníkem s tím spojená práce v pokladním systému = vystavení dokladu -aktivní obsluha kabinek = aktivní zákaznický servis + kontrola počtu kusů vnášených do kabinek , kontrola zabezpečení a kvality zboží donesené zákazníkem , prevence krádeží -aktivní práce na obchodě = doplňování zpracované dodávky = př. trička do oddělení triček , aktivní úklid na obchodě -tichý zákaznický servis = dělám svou práci v oddělení jsem na obchodě v případě ,že zákazník potřebuje pomoci jsem k dispozici -slevňování zboží , dělení produktů s plnou cenou a se slevou do svých oddělení -přestavba jednotlivých oddělení na obchodě podle týdenního plánu zasílaného z centrály a řazení produktů podle "flow = uspořádání produktů po sobě př. trička , halenky... na oddělení = dámy/páni/děti/Luxury /boty/ home a vytvoření a udržení prezentačních stolů na daný týden = téma dané centrálou -kontrola zboží = zabezpečení, cenovky , vyhledávání ceny produktu bez ceny a vytvoření nové cenovky -aktivní znalost pokladního systému , aktivní práce na obchodě, ve skladu ,na kabinkách a na pokladně . denní úklid prodejny , školení nových zaměstnanců = předání zkušeností a aktivní komunikace v týmu , týmová práce ale i práce jednotlivce znalost veškerého sortimentu , který je dostupný na prodejně milý a vstřícný přístup ke každému zákazníkovi shrnutí mojí práce : aktivní práce s dodávkou , aktivní práce ve skladu , manipulace a znalost zboží , kontrola a udržování jednotlivých oddělení , úklid celé prodejny , práce se zákazníkem ( pokladna, kabinky) znalost a práce na prodejně v určitém úseku nebo na celkovém vzhledu prodejny

P*****l

Prodavač

červen 2019 – prosinec 2019 7 měsíců

Prodej tabákových výrobků Vychytávání e-shopu dle objednávek Práce s terminálem Sazky Objednávky zboží , příjem zboží Zaučení nových zaměstnanců Úklid prodejny Příjem , remitenda novin , časopisů Prodej doutníků , včetně školení

Qu*********aha

Promotér

2018 – 2018 6 měsíců

Představování a nabídka produktů od značky Delong ´hi ( kávovary, předvádění všech funkcí kávovaru + prodej , doporučení druhu kávovaru podle požadavků zákazníka + příprava kávy či horké čokolády pro zákazníka jako součást prezentace , úklid místa kde byl stánek ) Představování a nabídka produktů od značky Braun ( parní generátory, žehličky, tyčové mixéry, kulmy na vlasy a další spotřebiče pro úpravu vlasů, vousů ) Představování produktů a následná prezentace značky Kenwood zejména a nejčastěji kuchyňských robotů ( Cooking Chef ) Délka praxe cca 6 měsíců a stále pokračuje ( pouze brigádně na pár hodin )

Ma******o

Skladník / manipulant

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Asistent prodeje

Af*******lín

Recepční v administrativě

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Administrativa pro vsechny podniky v budově. Priprava schuzek.

Jazyky

angličtinazačátečník

slovenštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

Kurzy

Kurz na VZV

Školení s manipulací na VZV

prosinec 2017

Zájmy

Četba Kreslení Práce s pc Tvůrčí činnosti s různým materiálem Mazlíčci Učení se novým věcem Drobné opravy běžného života v domácnosti

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45