
Karolína P. 28 let , životopis 929082
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Letňany + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník podpory zákazníků
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
SOU SLUŽEB NOVOVYSOČANSKÁ - předčasně ukončeno z vážných rodinných důvodů
Kosmetické služby (Kosmetička)
září 2013 – leden 2015Vyučení
ZŠ a MŠ U ŠKOLSKÉ ZAHRADY
bez zaměření
září 2004 – červen 2013Základní
Praxe 7 let a 1 měsíc
Ty*********.s.
Asistent prodeje (brigádně) - H&M
červen 2025 – dosud 2 měsíce
vybalování zboží, přeceňování zboží, roznos kabinek, úklid prodejny
Eu*****.s.
Specialista zákaznického servisu
září 2021 – srpen 2024 3 roky
Nastoupila jsem na zákaznickou linku jako nováček. Po úspěšném absolvování zkušební doby jsem byla povýšena na pozici asistentky zákaznického servisu a po 9 měsících na pozici specialistky. Pracovala jsem s programem Daktela, kde jsem: Zpracovávala příchozí hovory, reagovala na zmeškané hovory a odpovídala na zprávy na sociálních sítích (Instagram, Facebook). Řešila e-mailovou komunikaci se zákazníky. V programu Helios jsem: Upravovala objednávky dle požadavků zákazníků (storno, změna doručení, přidání položek). Zasílala faktury, řešila objednávky po termínu a schvalovala objednávky na fakturu pro veřejné a státní instituce. Opravovala chybné údaje v zásilkách (např. neplatné odběrné místo, chybná PSČ). Zadávala refundace za vrácené objednávky a řešila reklamace (komunikace se zákazníkem, schvalování reklamací, zadávání pokynů pro sklad). Vytvářela cenové nabídky pro veřejné a státní instituce a zadávala ruční objednávky. Na portálu Heureka jsem odpovídala na recenze, včetně řešení negativního hodnocení prostřednictvím přímé komunikace se zákazníky.
Co*****art
Operátor 1221
červen 2021 – srpen 2021 3 měsíce
Brigáda na dobu určitou do konce srpna 2021 - příjem hovorů na lince 1221, linka očkování
Al*****.s.
Specialista zákaznické linky
říjen 2020 – leden 2021 4 měsíce
komunikace se zákazníky po telefonu a e-mailu, zpracování objednávek a případná úprava dle přání zákazníka, vytváření objednávek po telefonu, zadávání reklamací do systému, obecné dotazy
Ne*********.o.
Asistentka prodeje
únor 2020 – květen 2020 4 měsíce
práce na pokladně, čipování zboží, přeceňování zboží, obsluha lidí, roznos oblečení z kabinek, úklid prodejny
Co*****r.o
Operátorka - pasivní linka
únor 2019 – červen 2019 5 měsíců
HPP - DOBA URČITÁ - pasivní linka ING Bank
In*****r.o
operátorka
září 2016 – říjen 2017 1 rok a 2 měsíce
brigáda - charitativní prodej po telefonu, aktivní volání, pro chráněnou dílnu v Praze
Ef*******.o.
operátor call centra
leden 2015 – květen 2016 1 rok a 5 měsíců
brigáda na dobu určitou - servis pro zákazníky lékáren Dr. Maxe, průzkům trhu ohledně cupoték klientů od společnosti UniCreditBank, UniCreditBank – zákaznické centrum – pasivní, aktivní telemartketing
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
CanvaNováček
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Daktela, MicroSIP
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace