Foto: Karolína P.
ID 929082

Karolína P. 28 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Letňany + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vyučení bez maturity

SOU SLUŽEB NOVOVYSOČANSKÁ - předčasně ukončeno z vážných rodinných důvodů

Kosmetické služby (Kosmetička)

září 2013 – leden 2015Vyučení

ZŠ a MŠ U ŠKOLSKÉ ZAHRADY

bez zaměření

září 2004 – červen 2013Základní

Praxe 7 let a 1 měsíc

Ty*********.s.

Asistent prodeje (brigádně) - H&M

červen 2025 – dosud 2 měsíce

vybalování zboží, přeceňování zboží, roznos kabinek, úklid prodejny

Eu*****.s.

Specialista zákaznického servisu

září 2021 – srpen 2024 3 roky

Nastoupila jsem na zákaznickou linku jako nováček. Po úspěšném absolvování zkušební doby jsem byla povýšena na pozici asistentky zákaznického servisu a po 9 měsících na pozici specialistky. Pracovala jsem s programem Daktela, kde jsem: Zpracovávala příchozí hovory, reagovala na zmeškané hovory a odpovídala na zprávy na sociálních sítích (Instagram, Facebook). Řešila e-mailovou komunikaci se zákazníky. V programu Helios jsem: Upravovala objednávky dle požadavků zákazníků (storno, změna doručení, přidání položek). Zasílala faktury, řešila objednávky po termínu a schvalovala objednávky na fakturu pro veřejné a státní instituce. Opravovala chybné údaje v zásilkách (např. neplatné odběrné místo, chybná PSČ). Zadávala refundace za vrácené objednávky a řešila reklamace (komunikace se zákazníkem, schvalování reklamací, zadávání pokynů pro sklad). Vytvářela cenové nabídky pro veřejné a státní instituce a zadávala ruční objednávky. Na portálu Heureka jsem odpovídala na recenze, včetně řešení negativního hodnocení prostřednictvím přímé komunikace se zákazníky.

Co*****art

Operátor 1221

červen 2021 – srpen 2021 3 měsíce

Brigáda na dobu určitou do konce srpna 2021 - příjem hovorů na lince 1221, linka očkování

Al*****.s.

Specialista zákaznické linky

říjen 2020 – leden 2021 4 měsíce

komunikace se zákazníky po telefonu a e-mailu, zpracování objednávek a případná úprava dle přání zákazníka, vytváření objednávek po telefonu, zadávání reklamací do systému, obecné dotazy

Ne*********.o.

Asistentka prodeje

únor 2020 – květen 2020 4 měsíce

práce na pokladně, čipování zboží, přeceňování zboží, obsluha lidí, roznos oblečení z kabinek, úklid prodejny

Co*****r.o

Operátorka - pasivní linka

únor 2019 – červen 2019 5 měsíců

HPP - DOBA URČITÁ - pasivní linka ING Bank

In*****r.o

operátorka

září 2016 – říjen 2017 1 rok a 2 měsíce

brigáda - charitativní prodej po telefonu, aktivní volání, pro chráněnou dílnu v Praze

Ef*******.o.

operátor call centra

leden 2015 – květen 2016 1 rok a 5 měsíců

brigáda na dobu určitou - servis pro zákazníky lékáren Dr. Maxe, průzkům trhu ohledně cupoték klientů od společnosti UniCreditBank, UniCreditBank – zákaznické centrum – pasivní, aktivní telemartketing

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

CanvaNováček

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Daktela, MicroSIP

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

četba, focení, výlety do přírody, vaření, plavání

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45