Lucia M. 33 let , životopis 1527330
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, převážně, zcela
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Dopravna akademia Žilina
Cestovní ruch
2009 – 2013SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 6 měsíců
KB*********rno
Application manager
2025 – dosud 1 rok
I was responsible for testing various features in IBM system - eBoss
Or*******lic
Sr. Asset Manager, NSGBU
2020 – 2025 5 let a 6 měsíců
I was providing HW and SW services for Oracle’s division NetSuite – approx. 10k employees, this included forecasting, coordinating deliveries of these services on time and solving various issues until the products were successfully in use – aftercare included also, of course. Starting with HW equipment, such as laptops and AV Technik for conferences and meeting rooms, ending with licenses of different SW used across the company, my responsibility was to make sure there is no business impact – successfully achieved. Part of this job was to create a plan and present it to the business in advance and flexibly adjust it as needed.
Ze*******rno
Order management representative
2019 – 2019 6 měsíců
I was processing orders via Oracle systems and also in Siebel and Salesforce systems. Part of my daily job was to communicate with external customers via mail and phone and sort various legal and logistics challenges. In order to successfully provide deliveries on time and bookings in the internal systems, I worked closely with the logistics department.
Ga*********rno
Sales coordinator
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
I worked closely with a factory in Germany to successfully process orders of vacuum pumps, compressors and its components – this gave me an opportunity to improve my German and get an insight to technical documentation of various types of machines. My targeted clients were mostly from Israel, which often meant various issues with deliveries and legal processes I had to tackle with our logistics department. Part of my responsibility was also taking care of RMAs of processed orders. Most of these have been processed via SAP system.
Ho*********rno
Receptionist
2013 – 2018 5 let a 6 měsíců
When coming to Brno I started collecting experience as a receptionist in various hotels in Brno. This gave me the first experience in communication with customers with often difficult needs.
Jazyky
španělštinamírně pokročilá
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZačátečník
Programovací jazyky
SQLZačátečník
Databázové systémy
OracleZkušený
ERP a účetní software
Oracle ERPPokročilý
SAPZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)