Jana P. 42 let , životopis 1485623
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Obchodní asistent Obchodní referent Office manager Pracovník back office Referent Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Masarykova Univerzita v Brně
Obor Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
2006 – 2009Vysokoškolské
Masarykova univerzita v Brně
Obor Německý jazyk a literatura
2002 – 2009Vysokoškolské
Masarykova Univerzita v Brně
Obor Filozofie
2002 – 2006Bakalářské
Biskupské gymnázium
Gymnázium (všeobecné)
1994 – 2002SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 1 měsíc
No*********.o.
AP Team Leader
listopad 2024 – červen 2025 8 měsíců
• Řízení týmu AP Goods (3 Senior AP Specialist, 10-14 AP Specialist) • Rozdělování práce, nastavování cílů a KPI • Řešení každodenních problémů a prioritizace úkolů • Dohled nad správným a včasným zpracováním přijatých faktur • Spolupráce s nákupem, daňovým oddělením a dalšími týmy (např. při řešení nesrovnalostí ve fakturách)
No*********.o.
Senior Invoice Specialist
září 2023 – říjen 2024 1 rok a 2 měsíce
• Spolupráce s Invoice Specialist • Řešení komplikovanějších problémů (opravy faktur, opravy špatně zadaných dokladů, operativní dotazy a úkoly) • Reporting (účast na přípravě nových BI reportů, příprava podkladů pro Team Leadera) • Zadávání přijatých faktur do systému
No*********.o.
Invoice Specialist
září 2019 – srpen 2023 4 roky
• Zadávání přijatých faktur do systému • Administrativní podpora pro oddělení nákupu (úpravy objednávek, zakládání dodavatelů do systému)
Ph*******.o.
HR Support Specialist
květen 2019 – srpen 2019 4 měsíce
• Podpora HR konzultantů - zpracování podkladů do databáze • Aktivní práce s databází Atollon (její aktualizace, vyhledávání kandidátů atd.) • Dotazníky spokojenosti pro kandidáty a klienty včetně jejich vyhodnocení
TL*********.o.
Training Coordinator
leden 2014 – říjen 2018 4 roky a 10 měsíců
• Zajištění realizace školení soft skills • Komunikace s klienty a školiteli • Příprava objednávek a smluv pro školitele • Příprava podkladů pro fakturaci • Příprava materiálů na školení
TL*******r.o
Konzultant v oblasti dotací
duben 2013 – prosinec 2013 9 měsíců
• Řešení dotačních projektů z EU (VSPR II, POVEZ I + II) • Informační podpora klientům • Administrativní podpora klientům (zpracování žádostí a jejich případné úpravy, tvorba dokumentace pro schválení žádosti (poptávky, nabídky, smlouvy))
In*****ky)
Asistentka
červenec 2010 – říjen 2012 2 roky a 4 měsíce
• Objednávky náhradních dílů, komunikace s dodavateli • Fakturace • Běžná denní administrativa (zpracování pošty, úpravy ceníků, operativní úkoly atd.)
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
Altus VarioPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Základy účetnictví
Odborná terminologie a základy účtování
Zobrazit certifikát o absolvování
únor 2024