Foto: Jana P.
ID 1485623

Jana P. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Masarykova Univerzita v Brně

Obor Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy

2006 – 2009Vysokoškolské

Masarykova univerzita v Brně

Obor Německý jazyk a literatura

2002 – 2009Vysokoškolské

Masarykova Univerzita v Brně

Obor Filozofie

2002 – 2006Bakalářské

Biskupské gymnázium

Gymnázium (všeobecné)

1994 – 2002SŠ s maturitou

Praxe 14 let a 1 měsíc

No*********.o.

AP Team Leader

listopad 2024 – červen 2025 8 měsíců

• Řízení týmu AP Goods (3 Senior AP Specialist, 10-14 AP Specialist) • Rozdělování práce, nastavování cílů a KPI • Řešení každodenních problémů a prioritizace úkolů • Dohled nad správným a včasným zpracováním přijatých faktur • Spolupráce s nákupem, daňovým oddělením a dalšími týmy (např. při řešení nesrovnalostí ve fakturách)

No*********.o.

Senior Invoice Specialist

září 2023 – říjen 2024 1 rok a 2 měsíce

• Spolupráce s Invoice Specialist • Řešení komplikovanějších problémů (opravy faktur, opravy špatně zadaných dokladů, operativní dotazy a úkoly) • Reporting (účast na přípravě nových BI reportů, příprava podkladů pro Team Leadera) • Zadávání přijatých faktur do systému

No*********.o.

Invoice Specialist

září 2019 – srpen 2023 4 roky

• Zadávání přijatých faktur do systému • Administrativní podpora pro oddělení nákupu (úpravy objednávek, zakládání dodavatelů do systému)

Ph*******.o.

HR Support Specialist

květen 2019 – srpen 2019 4 měsíce

• Podpora HR konzultantů - zpracování podkladů do databáze • Aktivní práce s databází Atollon (její aktualizace, vyhledávání kandidátů atd.) • Dotazníky spokojenosti pro kandidáty a klienty včetně jejich vyhodnocení

TL*********.o.

Training Coordinator

leden 2014 – říjen 2018 4 roky a 10 měsíců

• Zajištění realizace školení soft skills • Komunikace s klienty a školiteli • Příprava objednávek a smluv pro školitele • Příprava podkladů pro fakturaci • Příprava materiálů na školení

TL*******r.o

Konzultant v oblasti dotací

duben 2013 – prosinec 2013 9 měsíců

• Řešení dotačních projektů z EU (VSPR II, POVEZ I + II) • Informační podpora klientům • Administrativní podpora klientům (zpracování žádostí a jejich případné úpravy, tvorba dokumentace pro schválení žádosti (poptávky, nabídky, smlouvy))

In*****ky)

Asistentka

červenec 2010 – říjen 2012 2 roky a 4 měsíce

• Objednávky náhradních dílů, komunikace s dodavateli • Fakturace • Běžná denní administrativa (zpracování pošty, úpravy ceníků, operativní úkoly atd.)

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

Altus VarioPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Základy účetnictví

Odborná terminologie a základy účtování

Zobrazit certifikát o absolvování

únor 2024

Zájmy

Volejbal, cestování, setkávání se s přáteli, relaxování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45