
I. M. , životopis 1444922
Vzdělání Vyučení bez maturity
COP Tachov - Světce
Gumař - plastikář
1992 – 1995Vyučení
ZŠ Bezdružice
1988 – 1992Základní
ZŠ Konstantinovy lázně
1984 – 1988Základní
Praxe 27 let a 3 měsíce
SU*********aj)
Administrator
září 2015 – dosud 9 let a 11 měsíců
zpracování docházek zaměstnanců v docházkovém systému dle podkladů z výroby, testování a zavádění docházkového systému pro celou společnost, komunikace s IT - připomínkování, eliminace chyb atd., nastavování procesů docházek od podkladů z výroby, až k finálním výstupům, měsíční uzávěrky docházek ke mzdám a fakturacím na zákazníka, zpracování Cestovních náhrad zaměstnaců (projekty CZ, DE, PL, SVK, HU), nábory zaměstnanců (inzerce, pohovory, nástupy), komunikace s agenturami a nábor agenturních zaměstnanců, příprava PP dokumentů zaměstnanců (DPP, DPČ, PS, Ukončení atd.), zajišťování ubytování pro zaměstnance, nákupy zásob pro kancelář a pracovních pomůcek na projekty, správa vozového parku, předávání vozů zaměstnancům, komunikace s autopůjčovnou atd., sklad OOPP (objednávání, naskladnění, výdej), výpomoc na projektech s reporty pro zákazníka (s výsledky kontroly kvality), vytváření reportů dle požadavků zákazníka (grafy a pareta), koordinace týmu inspektorů kvality na projektech u dvou zákazníků (vytváření pracovních návodek, zaškolování zaměstnanců, řešení reklamací, reportování výsledků kontroly zákazníkovi, komunikace s oddělením kvality), školení nových administratorů napříč celou společností
SU*****up)
Administrator/HR koordinator (společnost je aktuálně bez projektů na plzeňsku, proto pouze do roku 2022)
2018 – 2022 4 roky a 6 měsíců
příprava PS a Dohod o dočasném přidělení, na základě srovnatelných podmínek uživatele, nábory zaměstnanců dle potřeb uživatele (pohovory, testování atd.), nástupy zaměstnanců (tvoření PP dokumentů, zajišťování Vstupních lékařských prohlídek, výdej OOPP zaměstnacům atd.), představování zaměstnaců uživateli, zajišťování svozů a ubytování pro zaměstnance, komunikace s HR oddělením uživatele, komunikace se zaměstnanci ohledně plánů směn, nepřítomností, týdenních záloh ze mzdy, kontrola docházek od uživatele, jejich předávání na mzdovou účetní a finanční oddělení v rámci společnosti, pokladna.
Fo*****aha
Administrator
březen 2013 – červenec 2015 2 roky a 5 měsíců
Zpracování docházek zaměstnanců v docházkovém systému, zpracování Cestovních náhrad zaměstnanců (projekty CZ, DE), výstupy odpracovaných hodin pro zákazníka, komunikace s agenturami, objedávání pracovníků, pohovory, zajišťování ubytování pro zaměstnance, nákupy zásob pro kancelář a pracovních pomůcek na projekty, sklad OOPP (objednávání, naskladnění, výdej), výpomoc na projektech s reporty pro zákazníka (výsledky kontroly kvality)
Ma*********ená
mateřská dovolená
2010 – 2014 4 roky a 6 měsíců
péče o syna
Re*******zně
Číšník/servírka
říjen 2008 – prosinec 2008 3 měsíce
brigáda - dočasná výpomoc
Ma*********ená
2x mateřská dovolená + v domácnosti
1997 – 2008 11 let a 6 měsíců
péče o děti, manžela a domácnost
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSZačátečník
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník
Adobe PhotoshopZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
GDPR školení
školení o nakládání s osobními údaji
květen 2018