Není foto: I. M.
ID 1444922

I. M.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vyučení bez maturity

COP Tachov - Světce

Gumař - plastikář

1992 – 1995Vyučení

ZŠ Bezdružice

1988 – 1992Základní

ZŠ Konstantinovy lázně

1984 – 1988Základní

Praxe 27 let a 3 měsíce

SU*********aj)

Administrator

září 2015 – dosud 9 let a 11 měsíců

zpracování docházek zaměstnanců v docházkovém systému dle podkladů z výroby, testování a zavádění docházkového systému pro celou společnost, komunikace s IT - připomínkování, eliminace chyb atd., nastavování procesů docházek od podkladů z výroby, až k finálním výstupům, měsíční uzávěrky docházek ke mzdám a fakturacím na zákazníka, zpracování Cestovních náhrad zaměstnaců (projekty CZ, DE, PL, SVK, HU), nábory zaměstnanců (inzerce, pohovory, nástupy), komunikace s agenturami a nábor agenturních zaměstnanců, příprava PP dokumentů zaměstnanců (DPP, DPČ, PS, Ukončení atd.), zajišťování ubytování pro zaměstnance, nákupy zásob pro kancelář a pracovních pomůcek na projekty, správa vozového parku, předávání vozů zaměstnancům, komunikace s autopůjčovnou atd., sklad OOPP (objednávání, naskladnění, výdej), výpomoc na projektech s reporty pro zákazníka (s výsledky kontroly kvality), vytváření reportů dle požadavků zákazníka (grafy a pareta), koordinace týmu inspektorů kvality na projektech u dvou zákazníků (vytváření pracovních návodek, zaškolování zaměstnanců, řešení reklamací, reportování výsledků kontroly zákazníkovi, komunikace s oddělením kvality), školení nových administratorů napříč celou společností

SU*****up)

Administrator/HR koordinator (společnost je aktuálně bez projektů na plzeňsku, proto pouze do roku 2022)

2018 – 2022 4 roky a 6 měsíců

příprava PS a Dohod o dočasném přidělení, na základě srovnatelných podmínek uživatele, nábory zaměstnanců dle potřeb uživatele (pohovory, testování atd.), nástupy zaměstnanců (tvoření PP dokumentů, zajišťování Vstupních lékařských prohlídek, výdej OOPP zaměstnacům atd.), představování zaměstnaců uživateli, zajišťování svozů a ubytování pro zaměstnance, komunikace s HR oddělením uživatele, komunikace se zaměstnanci ohledně plánů směn, nepřítomností, týdenních záloh ze mzdy, kontrola docházek od uživatele, jejich předávání na mzdovou účetní a finanční oddělení v rámci společnosti, pokladna.

Fo*****aha

Administrator

březen 2013 – červenec 2015 2 roky a 5 měsíců

Zpracování docházek zaměstnanců v docházkovém systému, zpracování Cestovních náhrad zaměstnanců (projekty CZ, DE), výstupy odpracovaných hodin pro zákazníka, komunikace s agenturami, objedávání pracovníků, pohovory, zajišťování ubytování pro zaměstnance, nákupy zásob pro kancelář a pracovních pomůcek na projekty, sklad OOPP (objednávání, naskladnění, výdej), výpomoc na projektech s reporty pro zákazníka (výsledky kontroly kvality)

Ma*********ená

mateřská dovolená

2010 – 2014 4 roky a 6 měsíců

péče o syna

Re*******zně

Číšník/servírka

říjen 2008 – prosinec 2008 3 měsíce

brigáda - dočasná výpomoc

Ma*********ená

2x mateřská dovolená + v domácnosti

1997 – 2008 11 let a 6 měsíců

péče o děti, manžela a domácnost

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSZačátečník

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník

Adobe PhotoshopZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

Úprava fotekZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

GDPR školení

školení o nakládání s osobními údaji

květen 2018

Zájmy

rodina, zahrádka, kynologie, vandrování přírodou, kreslení, malování, tetování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45