Není foto: Josefína K.
ID 1505554

Josefína K. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Vlašim + 5 km ochota dojíždět Mapa Zbizuby + 5 km ochota dojíždět Mapa Kutná Hora + 5 km ochota dojíždět Mapa Kácov + 5 km ochota dojíždět Mapa Uhlířské Janovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně, převážně, zcela

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Českoslovanská akademie obchodní, střední odborná škola, Praha 2, Resslova 5

Obchodní akademie (Výuka vybraných ekonomických předmětů v anglickém jazyce)

září 2001 – květen 2005SŠ s maturitou

Praxe 20 let

DH*****.o.

Administrativní pracovník

květen 2022 – dosud 3 roky a 8 měsíců

- práce pro zákazníka Volvo - komunikace se zákazníkem, dopravci a ostatními odděleními - zajišťování systémové tvorby přeprav na základě avizací a jiných podkladů - systémová příprava zakázek pro expedici - příjmové a odchozí celní řízení - hospodářství přepravních obalů - 24hodinový cyklus zásilek (cross-docking) - třízení a slučování zásilek pro koncové zákazníky z různých destinací - odbavení nebezpečného typu zboží (licence, povolení, druh dopravy, vyřízení přepravních dokumentů, fyzické označení zboží) - vytváření pravidelných reportů - příprava a revalidace pracovních procesů - práce s interním systémem LFS, Smart Booking a INET

AM*******.s.

Vedoucí studijních poradkyň

2019 – 2022 3 roky a 6 měsíců

- vedení týmu 6 lidí - příprava a revize procesů - organizace a příprava státních závěrečných zkoušek, imatrikulací a promocí - pravidelné proškolování týmu - úzká spolupráce s finančním a právním oddělením - spolupráce s rektorátem (ukončování, přerušování studia, individuální studijní plány, školné…) - komunikace s orgány veřejné moci (Ministerstvo vnitra, policie, pojišťovny, soudy, …)

AM*******.s.

Studijní poradkyně

2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců

- komunikace se studenty a akademickými pracovníky (poradenská a konzultační činnost) - práce se studijním systémem (IS) - komunikace napříč celou VŠ - administrativa spojená s vedením studentské agendy dle standardů a požadavků MŠMT - převod a zápis nových uchazečů o studium do studia

Kn*******.o.

Knihkupec

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

- poradenství zákazníkům v oblasti knižního i neknižního sortimentu - obsluha na pokladně - zodpovědnost a vzhled a chod prodejny - aktivní oslovování zákazníků - zpracovávání objednávek z e-shopu - komunikace a objednávání zboží u dodavatelů - vyřizování reklamac

DH*****.s.

Teamleader oddělení plánování

2015 – 2017 2 roky a 6 měsíců

- vedení týmu 20 lidí - plánování a rozdělování stanovených úkolů a cílů podřízeným - rozvoj týmu a jeho motivace - poskytování zpětných vazeb - hodnocení a odměňování podřízených - zodpovědnost za výsledky a kvalitu odvedené práce - evidence docházky a plánování zdrojů - vyhodnocování výsledků práce a příprava nových pracovních procesů - vedení schůzek s podřízenými, zákazníkem, s managementem firmy a s jinými odděleními - spolupráce při náboru nových zaměstnanců - zodpovědnost za transport příchozího a odchozího zboží, termínů vyskladnění, naskladnění a včasné doručení zboží zákazníkovi, zvolení typu přepravy, fakturaci a proclen

DH*****.s.

Referent plánování

2009 – 2015 6 let a 6 měsíců

- komunikace se zákazníkem, dopravci a ostatními odděleními - zajišťování systémové tvorby přeprav na základě avizací a jiných podkladů - systémová příprava zakázek pro expedici - příprava a rozdělení práce pro skladové operátory - vytváření pravidelných reportů - příprava a revalidace pracovních procesů - vystavování faktur, balících listů a certifikátů a jejich kontrola - práce s interním systémem Warehouse management system (Prologs) - v rámci stáže u zákazníka LEGO, práce v systému SAP - z důvodu reorganizace vedení, možnost vyzkoušet si vedení týmu čtyř lidí po dobu šesti měsíců

DH*****.s.

Operátor systému

2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců

- příprava dokumentace pro transportní oddělení - vytváření transportních štítků - fyzická kontrola připravovaných zakázek (váha, rozměry) dle požadavků zákazníka a jejich následná evidence v systému - systémový příjem zboží na sklad a kontrola jeho kvality

DH*****.s.

Skladový operátor

2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců

- fyzické balení zakázek dle balících instrukcí

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

LFS, Prologs (WMS), Smart Booking, INET, IS (Informační systém MUNI), Report Viewer

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

CSCM - Certified Supply Chain Manager

2015

CSCS - Certified Supply Chain Specialist

2013

Zájmy

Čtení, příroda, kynologie, sebevzdělávání

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45