Josefína K. 39 let , životopis 1505554
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Vlašim + 5 km ochota dojíždět Mapa Zbizuby + 5 km ochota dojíždět Mapa Kutná Hora + 5 km ochota dojíždět Mapa Kácov + 5 km ochota dojíždět Mapa Uhlířské Janovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Celní deklarant Fakturant/ka Knihovník Korektor Písařka Recepční v administrativě Specialista logistiky Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně, převážně, zcela
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Českoslovanská akademie obchodní, střední odborná škola, Praha 2, Resslova 5
Obchodní akademie (Výuka vybraných ekonomických předmětů v anglickém jazyce)
září 2001 – květen 2005SŠ s maturitou
Praxe 20 let
DH*****.o.
Administrativní pracovník
květen 2022 – dosud 3 roky a 8 měsíců
- práce pro zákazníka Volvo - komunikace se zákazníkem, dopravci a ostatními odděleními - zajišťování systémové tvorby přeprav na základě avizací a jiných podkladů - systémová příprava zakázek pro expedici - příjmové a odchozí celní řízení - hospodářství přepravních obalů - 24hodinový cyklus zásilek (cross-docking) - třízení a slučování zásilek pro koncové zákazníky z různých destinací - odbavení nebezpečného typu zboží (licence, povolení, druh dopravy, vyřízení přepravních dokumentů, fyzické označení zboží) - vytváření pravidelných reportů - příprava a revalidace pracovních procesů - práce s interním systémem LFS, Smart Booking a INET
AM*******.s.
Vedoucí studijních poradkyň
2019 – 2022 3 roky a 6 měsíců
- vedení týmu 6 lidí - příprava a revize procesů - organizace a příprava státních závěrečných zkoušek, imatrikulací a promocí - pravidelné proškolování týmu - úzká spolupráce s finančním a právním oddělením - spolupráce s rektorátem (ukončování, přerušování studia, individuální studijní plány, školné…) - komunikace s orgány veřejné moci (Ministerstvo vnitra, policie, pojišťovny, soudy, …)
AM*******.s.
Studijní poradkyně
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
- komunikace se studenty a akademickými pracovníky (poradenská a konzultační činnost) - práce se studijním systémem (IS) - komunikace napříč celou VŠ - administrativa spojená s vedením studentské agendy dle standardů a požadavků MŠMT - převod a zápis nových uchazečů o studium do studia
Kn*******.o.
Knihkupec
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
- poradenství zákazníkům v oblasti knižního i neknižního sortimentu - obsluha na pokladně - zodpovědnost a vzhled a chod prodejny - aktivní oslovování zákazníků - zpracovávání objednávek z e-shopu - komunikace a objednávání zboží u dodavatelů - vyřizování reklamac
DH*****.s.
Teamleader oddělení plánování
2015 – 2017 2 roky a 6 měsíců
- vedení týmu 20 lidí - plánování a rozdělování stanovených úkolů a cílů podřízeným - rozvoj týmu a jeho motivace - poskytování zpětných vazeb - hodnocení a odměňování podřízených - zodpovědnost za výsledky a kvalitu odvedené práce - evidence docházky a plánování zdrojů - vyhodnocování výsledků práce a příprava nových pracovních procesů - vedení schůzek s podřízenými, zákazníkem, s managementem firmy a s jinými odděleními - spolupráce při náboru nových zaměstnanců - zodpovědnost za transport příchozího a odchozího zboží, termínů vyskladnění, naskladnění a včasné doručení zboží zákazníkovi, zvolení typu přepravy, fakturaci a proclen
DH*****.s.
Referent plánování
2009 – 2015 6 let a 6 měsíců
- komunikace se zákazníkem, dopravci a ostatními odděleními - zajišťování systémové tvorby přeprav na základě avizací a jiných podkladů - systémová příprava zakázek pro expedici - příprava a rozdělení práce pro skladové operátory - vytváření pravidelných reportů - příprava a revalidace pracovních procesů - vystavování faktur, balících listů a certifikátů a jejich kontrola - práce s interním systémem Warehouse management system (Prologs) - v rámci stáže u zákazníka LEGO, práce v systému SAP - z důvodu reorganizace vedení, možnost vyzkoušet si vedení týmu čtyř lidí po dobu šesti měsíců
DH*****.s.
Operátor systému
2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců
- příprava dokumentace pro transportní oddělení - vytváření transportních štítků - fyzická kontrola připravovaných zakázek (váha, rozměry) dle požadavků zákazníka a jejich následná evidence v systému - systémový příjem zboží na sklad a kontrola jeho kvality
DH*****.s.
Skladový operátor
2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců
- fyzické balení zakázek dle balících instrukcí
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
LFS, Prologs (WMS), Smart Booking, INET, IS (Informační systém MUNI), Report Viewer
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
CSCM - Certified Supply Chain Manager
2015
CSCS - Certified Supply Chain Specialist
2013