
G. V. , životopis 1441018
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita J.E.Purkyně Ústí nad Labem - Fakulta živ.prostředí
Obnova krajiny
2024 – dosudVysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Územní technická a správní služba
2020 – 2023Bakalářské
Střední škola podnikatelská HERMÉS MB
Obchodní akademie
2000 – 2004SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 6 měsíců
Ji*****.o.
Administrativní pracovník - účetní
leden 2023 – dosud 2 roky a 8 měsíců
Zajišťování administrativní a účetní agendy společnosti. Vystavování a účtování faktur, evidence přijatých a vydaných dokladů, kontrola plateb, práce v účetním systému Pohoda. Příprava podkladů pro DPH, kontrolní hlášení a účetní závěrky, DPFO. Vedení pokladny, komunikace s dodavateli, zákazníky a úřady. Organizace a archivace dokumentace, spolupráce s daňovým poradcem. Samostatnost, pečlivost a orientace v účetní a daňové legislativě.
Ma*********ená
Mateřská dovolená
červen 2018 – prosinec 2022 4 roky a 7 měsíců
Mateřská dovolená - Administrativní a účetní výpomoc OSVČ Jiří Hanuš – externí spolupráce
Cr*********.o.
Dispečer MKD - vedoucí oddělení
únor 2013 – červen 2018 5 let a 5 měsíců
Odpovědnost za chod dispečerského týmu v mezinárodní kamionové dopravě. Plánování a řízení přeprav, operativní řešení provozních situací, optimalizace tras a vytěžování vozidel. Vedení a motivace týmu dispečerů, školení nových pracovníků, komunikace se zákazníky a dopravci. Kontrola nákladovosti přeprav, sledování výkonů a dodržování legislativních požadavků. Aktivní práce s logistickými systémy a reportování výsledků vedení společnosti.
Cz*****.s.
Studijní pobyt v USA
červen 2012 – prosinec 2012 7 měsíců
Studijní program Work and travel
Eg*****.o.
Dispečer MKD
listopad 2008 – duben 2012 3 roky a 6 měsíců
Plánování a koordinace mezinárodních přeprav, přidělování zakázek řidičům, sledování a operativní řízení vozového parku. Komunikace se zákazníky a zahraničními partnery, řešení mimořádných situací během přeprav. Zajištění efektivního využití kapacit a dodržování časových harmonogramů. Práce s přepravními a celními doklady, evidence jízd a práce v logistických softwarových systémech.
MT*******.o.
Vedoucí oddělení spedice
listopad 2006 – říjen 2008 2 roky
Komplexní vedení a koordinace oddělení spedice v mezinárodní dopravě. Organizace a plánování přeprav, vedení týmu disponentů, komunikace se zákazníky a dopravci. Řešení operativních situací, optimalizace přepravních tras, kontrola nákladů a dohled nad dodržováním smluvních a legislativních podmínek. Odpovědnost za efektivitu provozu a kvalitu poskytovaných služeb.
Po*********.o.
Junior účetní - disponent MKD
leden 2005 – říjen 2006 1 rok a 10 měsíců
Administrativní a účetní podpora oddělení mezinárodní kamionové dopravy. Vystavování a kontrola faktur, práce s přepravními doklady, zadávání dat do systému. Komunikace s řidiči, zákazníky a dopravci, zajišťování podkladů pro účetnictví a spolupráce na plánování přeprav. Orientace v logistických procesech a schopnost pracovat v dynamickém prostředí.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
PohodaZkušený
Další programy a počítačové znalosti
L-base, AIS, Prytanis, GIS
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)