M. K. , životopis 1442317
Vzdělání Bakalářské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Fakulta životního prostředí - Obor Územní a technická správní služba - dálkové kombinované studium-nedokončené
2012 – 2014Bakalářské
Obchodní akademie Vinohradská
Obchodní akademie
září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 7 měsíců
Sc*********.o.
Specialista Sales Support
květen 2025 – dosud 8 měsíců
Práce s interním CRM systémem, komunikace s klienty - call centrum, provádění Mystery Call hovorů, kontrola kvality, správa a přeplánování schůzek, řešení změn v kalendářích obxhodních zástupců, příprava reportů a přehledů o průběhu obchodních aktivit, reporting a analýza výsledků pro obchodní oddělení.
Ga*********.o.
Manažer registrací a ubytování
srpen 2023 – květen 2025 1 rok a 10 měsíců
Zástup za MD/RD - Registrace přihlášek na lékařské kongresy a semináře, zajištění ubytování pro členy výboru, přednášející lékaře a lékaře účastnící se dané akce, reprezentanty vystavujících farmacetických společností a další hosty. Zpracování cenových kalkukací v excel, komunikace s hotely ohledně rezervací ubytování, parkování, kontrola smluvních podmínek, storno poplatků za ubytování, zasílání rooming listů, vyúčtování nákladů pořádajícímu výboru
Te*******.o.
Specialista podpory obchodu
duben 2018 – leden 2023 4 roky a 10 měsíců
Organizace zajištění pracovnělékařských prohlídek dle platné legislativy; správa agendy cca. 300 firem v českém i anglickém jazyce.
Pr*******.o.
Administrativní pracovnice
říjen 2017 – březen 2018 6 měsíců
Zpracování knihy jízd řidičů UBER a Taxify, evidence dokladů za nákupy MHD, evidence tržby v hotovosti
Co***** SE
Finanční analytik - senior
červen 2014 – červenec 2015 1 rok a 2 měsíce
Nadále práce asistentky společnosti Comitia a.s. + reporty a finanční analýzy
Co*****.s.
Asistentka ředitele pro TOP Management
listopad 2011 – červen 2014 2 roky a 8 měsíců
Nákup kancelářských potřeb, občerstvení, evidence pošty, vedení knihy jízd, peněžního deníku, organizace BOZP a PO; kopírování, skenování, ověřování listin
AV*******.o.
Administrativní pracovnice
prosinec 2008 – prosinec 2010 2 roky a 1 měsíc
Testování nového softwaru pro vládní účely, reporty chyb do Capgemini Czech Republic s.r.o.
CE*****.o.
Recepční
září 2006 – září 2007 1 rok a 1 měsíc
Práce na recepci v administrativní budově TV NOVA.
MO*****PLC
Staff in Canteen
srpen 2004 – březen 2006 1 rok a 8 měsíců
Příprava studených pokrmů, výdej jídla na pultu, práce na kase, úklid kantýny, kuchyně atd., obsluha automatů na kávu a čokoládu.
au*******nie
au-pair
listopad 2002 – květen 2004 1 rok a 7 měsíců
Hlídání 5-letého hocha.
EL*****.o.
Asistentka ředitele
březen 2002 – listopad 2002 9 měsíců
Nákup kancelářských potřeb, evidence pošty, peněžní hotovosti a cenin v kanceláři, evidence docházky zaměstnanců, nákup stravenek u Edenred, statistiky v Excel
Fi*******u 1
Sekretářka oddělení daní z příjmů fyzických osob/Správce daně odd. daní z příjmu FO
únor 2000 – leden 2002 2 roky
Práce sekretářka oddělení, správa účtu nejasných plateb/Správa agendy Ka-N DPFO, Silniční daně, DPH, Spotřební daně.
Jazyky
španělštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Záchrana tonoucího
Kurz záchrany života tonoucímu
2014