Ž. B. , životopis 1412159
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická
Humanitní studia: Specializace v pedagogických vědách
září 2016 – srpen 2019Bakalářské
Praxe 3 roky a 5 měsíců
No*****UK)
Administrativní pracovník
červen 2023 – prosinec 2024 1 rok a 7 měsíců
Zpracování příchozích a odchozích objednávek v B2B i B2C segmentu, včetně kompletní administrativní agendy. Komunikace se zákazníky a dodavateli prostřednictvím telefonu i e-mailu. Výběr nových produktů a jejich prezentace na webu, správa obsahu. Zodpovědnost za výkazy agenturních pracovníků, jejich kontrola a odevzdání. Zaškolování nových kolegů a podpora při adaptaci. Každodenní práce s MS Office (Word, Excel).
KB*********UK)
Picker
srpen 2022 – květen 2023 10 měsíců
Příprava a kompletace objednávek pro expedici, zajištění kvality zboží a kontrola skladu. Práce v systému Dynamics 365, evidence a dohled nad skladovými položkami. Flexibilní zvládání různorodých činností dle aktuální potřeby provozu. Zaškolování nových kolegů, aplikace time managementu a efektivní delegace úkolů při zpracování větších zakázek. Důraz na preciznost, zodpovědnost a týmovou spolupráci.
St*****UK)
Operátor skladu
prosinec 2021 – červenec 2022 8 měsíců
Zodpovědnost za udržení vysokého standardu při importu a exportu zboží, včetně přehlednosti a souladu s interními procesy. Efektivní přerozdělování zásob v rámci skladu dle aktuálních potřeb. Příprava expedičních etiket a dokumentace pro logistické oddělení. Úzká spolupráce s dalšími týmy na plnění jejich týdenních cílů, aktivní podpora napříč odděleními.
Bi*****UK)
Barista
říjen 2021 – listopad 2021 2 měsíce
Zákaznický servis s důrazem na vstřícnou a profesionální komunikaci. Efektivní time management při zpracování objednávek, organizace práce i v zátěžových situacích. Doplňování zásob a kontrola provozní připravenosti baru. Důsledné udržování vysokých hygienických a provozních standardů.
Al*******UK)
Brand Ambassador
červen 2021 – červenec 2021 2 měsíce
Aktivní péče o zákazníky a poskytování profesionálního servisu s důrazem na porozumění individuálním potřebám. Využití produktové expertízy k cílené prezentaci a doporučení vhodných řešení. Budování dlouhodobých vztahů s klienty, řešení požadavků i případných komplikací s empatií a klidem. Vyjednávání a uzavírání smluv, podpora marketingových aktivit a spolupráce s kolegy na plnění týmových cílů. Každodenní využití silných komunikačních schopností, empatie, orientace na výsledek a kreativního přístupu.
Jazyky
španělštinazačátečník
němčinapokročilý začátečník
francouzštinapokročilý začátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
Microsoft Dynamics NAVPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Tvůrčí (kreativní) myšlení