Není foto: Ž. B.
ID 1412159

Ž. B.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Bakalářské

Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická

Humanitní studia: Specializace v pedagogických vědách

září 2016 – srpen 2019Bakalářské

Praxe 3 roky a 5 měsíců

No*****UK)

Administrativní pracovník

červen 2023 – prosinec 2024 1 rok a 7 měsíců

Zpracování příchozích a odchozích objednávek v B2B i B2C segmentu, včetně kompletní administrativní agendy. Komunikace se zákazníky a dodavateli prostřednictvím telefonu i e-mailu. Výběr nových produktů a jejich prezentace na webu, správa obsahu. Zodpovědnost za výkazy agenturních pracovníků, jejich kontrola a odevzdání. Zaškolování nových kolegů a podpora při adaptaci. Každodenní práce s MS Office (Word, Excel).

KB*********UK)

Picker

srpen 2022 – květen 2023 10 měsíců

Příprava a kompletace objednávek pro expedici, zajištění kvality zboží a kontrola skladu. Práce v systému Dynamics 365, evidence a dohled nad skladovými položkami. Flexibilní zvládání různorodých činností dle aktuální potřeby provozu. Zaškolování nových kolegů, aplikace time managementu a efektivní delegace úkolů při zpracování větších zakázek. Důraz na preciznost, zodpovědnost a týmovou spolupráci.

St*****UK)

Operátor skladu

prosinec 2021 – červenec 2022 8 měsíců

Zodpovědnost za udržení vysokého standardu při importu a exportu zboží, včetně přehlednosti a souladu s interními procesy. Efektivní přerozdělování zásob v rámci skladu dle aktuálních potřeb. Příprava expedičních etiket a dokumentace pro logistické oddělení. Úzká spolupráce s dalšími týmy na plnění jejich týdenních cílů, aktivní podpora napříč odděleními.

Bi*****UK)

Barista

říjen 2021 – listopad 2021 2 měsíce

Zákaznický servis s důrazem na vstřícnou a profesionální komunikaci. Efektivní time management při zpracování objednávek, organizace práce i v zátěžových situacích. Doplňování zásob a kontrola provozní připravenosti baru. Důsledné udržování vysokých hygienických a provozních standardů.

Al*******UK)

Brand Ambassador

červen 2021 – červenec 2021 2 měsíce

Aktivní péče o zákazníky a poskytování profesionálního servisu s důrazem na porozumění individuálním potřebám. Využití produktové expertízy k cílené prezentaci a doporučení vhodných řešení. Budování dlouhodobých vztahů s klienty, řešení požadavků i případných komplikací s empatií a klidem. Vyjednávání a uzavírání smluv, podpora marketingových aktivit a spolupráce s kolegy na plnění týmových cílů. Každodenní využití silných komunikačních schopností, empatie, orientace na výsledek a kreativního přístupu.

Jazyky

španělštinazačátečník

němčinapokročilý začátečník

francouzštinapokročilý začátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

Microsoft Dynamics NAVPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

Ve volném čase se věnuji józe, poslechu podcastů o zdravém životním stylu, cizím jazykům, pobytu v přírodě, zdravému vaření a posilování. Tyto aktivity mi pomáhají udržovat rovnováhu, fyzickou i psychickou kondici a neustále se rozvíjet.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45