Pavlína V. 46 let , životopis 1462626
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Ústí nad Labem + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola Ústí nad Labem
Chemická technologie - ochrana životního prostředí
1993 – 1997SŠ s maturitou
Praxe 25 let a 4 měsíce
KA*****.o.
Administrativní pracovník obchodního úseku
červenec 2019 – dosud 6 let a 6 měsíců
Vypracování cenových nabídek pro zákazníky, vedení evidence objednávek a zpracování obchodních případů, komunikace se zákazníky, příprava podkladů k jednání, příprava technické dokumentace, vystavování faktur, práce v účetním programu Pohoda.
Sw*********ect
Odborná administrativní podpora
březen 2019 – červen 2019 4 měsíce
Vedení chodu kanceláře, zajišťování administrativní podpory obchodním zástupcům, jednání s klienty.
Vo*****bem
Referent realizace úhrad
říjen 2016 – únor 2019 2 roky a 5 měsíců
Zpracování přijatých faktur od zdravotnických zařízení - kontrola správnosti došlých faktur, zápis a zpracování faktur do PC, zasílání vyúčtování faktur, vyřizování reklamací (písemné, telefonické) od zdravotnických zařízení, zástup na pokladně pobočky.
Vo*****bem
Mateřská a rodičovská dovolená
2012 – 2016 4 roky a 6 měsíců
Mateřská a rodičovská dovolená (syn Vojtěch 2012, dcera Adéla 2014).
Vo*****bem
Regulátor pobočky Ústí nad Labem
2012 – 2012 6 měsíců
Zpracování podkladů a výpočty pro roční zúčtování zdravotní péče, jednání se smluvními nemocnicemi Ústeckého kraje, uzavírání dodatků ke stávajícím smlouvám těchto zařízení, spolupráce s právním oddělením pobočky, vyřizování reklamací spojených s ročním zúčtováním péče od zdravotnických zařízení.
Vo*****bem
Vedoucí odborný referent I pobočky Ústí nad Labem
2007 – 2011 4 roky a 6 měsíců
Zpracování přijatých faktur od zdravotnických zařízení - kontrola správnosti došlých faktur, zápis a zpracování faktur do PC, zasílání vyúčtování faktur, vyřizování reklamací (písemné, telefonické) od zdravotnických zařízení, zástup na pokladně pobočky.
Vo*****bem
Mateřská a rodičovská dovolená
2004 – 2006 2 roky a 6 měsíců
Mateřská a rodičovská dovolená (dcera Tereza 2004).
Vo*****bem
Odborný referent II pobočky Ústí nad Labem
prosinec 1999 – prosinec 2003 4 roky a 1 měsíc
Zpracování přijatých faktur od zdravotnických zařízení - kontrola správnosti došlých faktur, zápis a zpracování faktur do PC, zasílání vyúčtování faktur, vyřizování reklamací (písemné, telefonické) od zdravotnických zařízení, zástup na pokladně pobočky.
ST*****.o.
Operátor PC se zaměřením na canvassing
1998 – 1998 6 měsíců
Technickoadministrativní činnost spojená s chodem kanceláře, vyřizování telefonních hovorů klientů kanceláře.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Finanční účetní s využitím výpočetní techniky
1999