Michaela B. 19 let , životopis 1515521
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Dejvice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Běchovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Dolní Počernice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Hradčany + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Karlín + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Libeň + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Malá Strana + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Michle + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Nové Město + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Nusle + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Krč + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha + 10 km ochota dojíždět Mapa Praha-Holešovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Obchodní asistent Pracovník call centra Prodavač Prodejce po telefonu / Telesales Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Kolín
63-41-M/02 Obchodní akademie
září 2021 – květen 2025SŠ s maturitou
Praxe 3 roky a 1 měsíc
Mi********* ČR
Administrativní pracovník - brigádník
září 2025 – prosinec 2025 4 měsíce
Na ministerstvu kultury působím jako administrativní výpomoc. Mám na starosti práci se spisy v systému GINIS, úpravu a správu dokumentů v MS Wordu a Excelu a celkovou podporu kanceláře. Naučila jsem se zde pracovat pečlivě s úředními dokumenty, dodržovat postupy a pracovat v klidném, profesionálním prostředí. (pracovat zde budu do konce roku)
Mc*********ota
Pomocná síla do kuchyně
červenec 2025 – srpen 2025 2 měsíce
Práce v McDonald’s mě naučila zvládat rychlé pracovní tempo, spolupracovat s lidmi a jednat s úsměvem i v náročnějších situacích. Získala jsem zkušenosti s týmovou prací, komunikací a zodpovědností za vlastní úkoly.
Mi********* ČR
Recepční v administrativě
září 2024 – květen 2025 9 měsíců
Na pozici recepční jsem zajišťovala plynulý chod recepce, komunikaci s návštěvníky i zaměstnanci, správu příchozích hovorů a evidenci návštěv. Měla jsem na starosti třídění pošty, koordinaci kurýrů, rezervaci zasedacích místností a základní administrativní podporu. Dbala jsem na reprezentativní vzhled recepce a poskytovala organizační podporu při interních i oficiálních akcích.
Mi********* ČR
školní praxe
2023 – 2024 1 rok a 6 měsíců
Během školních praxí (1. rok 3 týdny ve třeťáku, 2. rok 2 týdny ve čvrťáku) jsem pomáhala se správou a evidencí spisů, zadávání údajů do systému GINIS a s běžnými kancelářskými úkoly. Tato zkušenost mě utvrdila v tom, že administrativní práce je obor, který mě baví a naplňuje.
La*********.s.
brigáda a školní praxe
červenec 2022 – srpen 2022 2 měsíce
Seznámila jsem se s chodem firmy i s účetní agendou. Měla jsem možnost pomáhat účetní a naučit se základy v jejich interním systému. Také jsem zajišťovala pomocné činnosti dle potřeby.
El*****lín
brigáda
červenec 2021 – srpen 2021 2 měsíce
Zde jsem se věnovala technickým úkolům - práce ve skladu, heliování a výpomoci při provozu výroby. Přestože nešlo o administrativní práci, naučila jsem se tu spolupracovat v týmu, zvládat fyzicky i časově náročnější práci a být samostatná.
Jazyky
ruštinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení