Foto: Kateřina P., DiS.
ID 1489294

Kateřina P., DiS. 44 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Zlín + 5 km ochota dojíždět Mapa

Vzdělání Vyšší odborné

Obchodní akademie Tomáše Bati a Vyšší odborná škola ekonomická Zlín

Obor Marketing pro vyšší stupeň řízení

2000 – 2004Vyšší odborné

Soukromá obchodní akademie Otrokovice

Obor Marketing

1995 – 1999SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 2 měsíce

Kr***** ČR

Administrativní pracovník

říjen 2025 – dosud 3 měsíce

Zpracování žádostí o dočasnou ochranu pro občany Ukrajiny, změna adres/stavu/cestovního dokladu, aj. Práce v archivu - vyhledávání, třídění a zakládání spisů cizinců.

Sp*****lín

Administrátor UNICEF

leden 2025 – říjen 2025 10 měsíců

Realizace edukačních a volnočasových aktivit pro ukrajinskou mládež v rámci projektu UNICEF konané v Centru na podporu integrace cizinců Zlín, komunikace s UKR mládeží, zajištění a propagace akcí, aj.

Sp*****lín

Koordinátorka AIK kurzů

listopad 2023 – duben 2025 1 rok a 6 měsíců

Zajištění adaptačně-integračních kurzů pro cizince, tzn. komunikace a zajištění tlumočníků a lektorů pro danou jazykovou mutaci kurzu, administrativa s tím spojená - tvorba písemných záznamů a objednávek ve Spisové službě. Zpracování docházky tlumočníků (spolupráce s účetní - předávání potřebných podkladů).

Ba*******.s.

Asistentka

2020 – 2022 2 roky a 6 měsíců

Zajišťování servisu klientům pojišťovny - řešení pojistných událostí, kontrola a opravy/úpravy údajů ve smlouvách klientů, tvorba nabídek, apod.

Ba*****.s.

Bankovní poradce

2011 – 2018 7 let a 6 měsíců

Každodenní komunikace s klienty, řešení jejich potřeb a přání. Následný servis.

Ad*****.s.

Asistentka

2008 – 2011 3 roky a 6 měsíců

Společnost se zabývala zajišťováním servisu a služeb (facility) pro Zlínský kraj. Mým úkolem byl dohled na správné vykonávání těchto činností. Dále pak administrativní backoffice - objednávky, fakturace, archivace, audit, BOZP, PO. Také komunikace s dodavateli těchto servisů/služeb.

Ad*******.o.

Asistentka

2005 – 2008 3 roky a 6 měsíců

Zajištění administrativního chodu kanceláře (backoffice) - základní účetní práce - objednávky, fakturace, vyřizování reklamací. Komunikace s klienty a dodavateli. Firma se zabývala internetovým e-shopem s elektronikou a příslušenstvím.

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

Další programy a počítačové znalosti

Zkušenosti ve skladové evidenci - Froggate.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

IDD I - distribuce životního pojištění v Acredité s.r.o.

distribuce životního pojištění

2021

IDD III - distribuce neživotního občanského pojištění v Acredité s.r.o.

distribuce neživotního občanského pojištění

2021

IDD V - distribuce pojištění velkých pojistných rizik v Acredité s.r.o.

distribuce pojištění velkých pojistných rizik

2021

Distribuce doplňkového penzijního spoření v Acredité s.r.o.

doplňkového penzijního spoření

2021

Investiční zprostředkovatel v Acredité s.r.o.

investiční zprostředkovatel

2021

Zájmy

Rodina, poznávání nových míst v ČR i ve světě (cestování obytným vozem), čtení detektivních knih, ráda si zajdu na bazén či do sauny.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45