Jitka G. 47 let , životopis 552774
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Šternberk + 30 km ochota dojíždět Mapa Olomouc + 30 km ochota dojíždět Mapa Prostějov + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Delegát cestovní kanceláře Disponent Nákupčí Nákupčí pro prodejní řetězce Obchodní referent Pracovník back office Prodejce zájezdů Referent Vedoucí provozu / provozní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba, Dvousměnný provoz
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání Vyšší odborné
GOODWILL, s.r.o., Frýdek-Místek
Zahraniční obchod - dálkové studium - nedokončeno
2013 – 2015Vyšší odborné
Jazyková škola Lingua Olomouc
Pomaturitní studium angličtiny
1999 – 2000SŠ s maturitou
Obchodní akademie Opava
Všeobecná ekonomika
1996 – 1999SŠ s maturitou
Obchodní škola v Šumperku
Všeobecná ekonomika
1993 – 1996Vyučení
Praxe 24 let a 6 měsíců
Fo*********ouc
Nákupčí
únor 2024 – červen 2025 1 rok a 5 měsíců
Zodpovědnost za plánování nákupu materiálu dle výrobních požadavků, aktivní reakce na změny výrobního plánu, aktivní komunikace s dodavateli, pravidelný reporting a snižování stavu skladových zásob, spolupráce se strategickým nákupem, logistikou, zajištění fakturace, nastavování dílů v rámci relokací projektů ze sériové výroby pro podmínky after marketu aj.
CO*******rno
Administrativní pracovnice - realitní činnost
listopad 2022 – leden 2024 1 rok a 3 měsíce
Zprostředkující obchodní činnost v oblasti realit, reklamy a prodeje.
Ex*********erk
Referent nákupu
leden 2019 – říjen 2022 3 roky a 10 měsíců
Komunikace s dodavateli týkající se zpracování poptávek, získávání nabídek a jejich vyhodnocení, realizace výběrového řízení pro objednávky nad stanovenou hodnotu, cenová jednání, tvorba objednávek hutního, svařovacího materiálu a náhradních dílů pro potřeby výroby s ohledem na požadovaná kritéria, orientace ve výkresové dokumentaci, zodpovědnost za včasnost dodávek, sledování a analyzování trhu dodavatelů s cílem optimalizace nákladů na nákup dané komodity, spolupráce s technickým oddělení k řešení alternativních materiálů, oddělením skladu, plánování výroby, financí, práce v interním systému a v systému pro zpracování výrobních požadavků.
Mo*******vou
Referent nákupu
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Zajišťování požadavků z různých oddělení v rámci společnosti na objednání a zajištění/dodání zboží/materiálu nevýrobního charakteru, např. nákup technického rázu (nářadí, dílenské vybavení, součástky do výrobních strojů, měřící přístroje...), pro oddělení logistiky (přepravní vozíky, balící materiál, výroby - pracovní pomůcky, ochranné oděvy, kancelářské potřeby, ESD vybavení, zadávání objednávek pro investiční výstavby, opravy, revize, komunikace s dodavateli, řešení dodávek, poptávková řízení, zpracování a vyhodnocení cenových nabídek, udržování dobrých obchodních vztahů, získávání nových kontaktních obchodních partnerů, komunikace s odděleními v rámci společnosti.
MT*******erk
Asistentka/administrativní pracovnice
2013 – 2017 4 roky a 6 měsíců
Zadávání poptávek a cenových nabídek do systému Vision 32, příprava technických výkresů, kontrola a udržování platného katalogu nabízených položek včetně správnosti výkresů, příprava administrativních podkladů pro korespondenci, pokladní a korespondenční záležitosti, expediční činnost (balení a označení zboží před jeho expedicí), příjem zboží, asistentská činnost, udržování chodu kanceláře.
In*****čov
Referent nákupu
2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců
Zodpovědnost za plynulý přísun materiálu na základě výrobních požadavků, objednávky materiálu s ohledem na skutečnou spotřebu, nastavení bezpečnostních zásob dle interního systému Oracle, řízení kooperace (pro operace obrábění, povrchové úpravy, broušení, laserové řezání) - od zaslání poptávky potenciálnímu dodavateli (zaslání výkresové dokumentace a přesné specifikace dílu), jedná-li se o nový výrobní díl, přes srovnání cenové nabídky, zaslání odpovídajícího materiálu do kooperace s objednávkou, sledování objednávky až po její dodání na sklad, komunikace s dodavateli (tuzemští i zahraniční), zajišťování dopravy, fakturace, komunikace s dalšími odděleními
He*****ice
Mateřská dovolená
2004 – 2010 6 let a 6 měsíců
Mateřská dovolená
He*****ice
Referent řízení zakázek
2001 – 2004 3 roky a 6 měsíců
Řízení a plánování zakázek výroby dle požadavků zákazníka, aktualizace zaplánovaných dat, vytváření a tisk etiket pro označení jednotlivých typů světlometů ve spolupráci s technickým a konstrukčním oddělením, čtení a zachycování změn ve výkresové dokumentaci
He*****ice
Referent nákupu
2000 – 2001 1 rok a 6 měsíců
Zodpovědnost za plynulý přísun výrobního materiálu na základě výrobních požadavků, objednávání materiálu a hlídání včasných dodávek, komunikace s dodavateli, většina z nich byli zahraniční, spolupráce s účetním oddělením při párování faktur s objednávkou, komunikace s jednotlivými odděleními, zodpovědnost za udržování stanoveného normativu zásob materiálu na skladě.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopNováček
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Smysl pro organizování a zdravé plánování pracovního dne či soukromého života, schopnost používat některé aplikace umělé inteligence pro generování a vyhledávání textů, tvorbu dokumentů, obrázků, základní práce s videi, úpravou textů, schopnost držet klidnou atmosféru nejen na pracovišti
Kurzy
Specialista Al (znalost práce s různými aplikacemi Al) - v Plzni
Kurz zaměřený na aplikace Al zaměřené na práci s texty, generování obrázků, multimédií, rizika, etika a právní aspekty, prezentace, kontrola dokumentů
Zobrazit certifikát o absolvování
říjen 2025
PPAP
prosinec 2017
FORMEL Q
prosinec 2017
Jednoletý přípravný kurz psychologie v Brně - zájmové studium
červen 2013
Asertivní jednání pořádané ve společnosti Kaps Olomouc
Vztahy na pracovišti, komunikace s pracovními kolegy, nadřízenými, vytváření pozitivní atmosféry na pracovišti
duben 2013
Business Economics Training, Nové Město na Moravě
květen 2012
Principy nákupu a hodnocení dodavatelů - Lippstad, Německo
Dvoutýdenní školení konané v mateřské společnosti Hella Gmbh, Lippstadt, Germany, které jsem absolvovala v rámci zkušební doby v průběhu nástupu na pozici referenta nákupu ve společnosti Hella Autotechnik, s.r.o., Mohelnice.
červen 2000