Jana K. 40 let , životopis 1508037
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
OZP
Osoba se zdravotním postižením
Pobírám invalidní důchod III. stupně. Hledám práci v administrativě na poloviční úvazek.
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Lysá nad Labem
ekonomické zaměření
září 2001 – červen 2005SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 11 měsíců
My*****ín)
administrativní asistentka
prosinec 2021 – červenec 2025 3 roky a 8 měsíců
Zodpovědnost za pokladnu firmy. Proplácení pokladních dokladů. Proplácení mezd v hotovosti několika zaměstnanců. Zpracování docházky zaměstnanců firmy MyMarien i ostatních firem. Zpracování evidence práce zaměstnanců. Zpracování jízd a tarifů. Zpracování obsazenosti pracoviště. Zpracování dopravy zaměstnanců.
Ba*****py)
telefonní operátorka
leden 2016 – prosinec 2020 5 let
Telefonický kontakt se zákazníky společnosti. Zpracování objednávek na zboží a služby od zákazníků společnosti v programu Colosseum.
Pe*********py)
telefonní operátorka
duben 2015 – prosinec 2015 9 měsíců
Telefonický kontakt se zákazníky společnosti. Zpracování objednávek na zboží a služby od zákazníků společnosti v programu Colosseum.
As*****to)
vedoucí sekretariátu
prosinec 2014 – únor 2015 3 měsíce
Sekretářská činnost pěti členů představenstva společnosti vč. předsedy představenstva společnosti. Organizace seminářů, odborných dnů. Fakturace v Premier systém. Správa pokladny - příjem a výdej peněz z pokladny, hospodaření s finančními prostředky dle potřeb společnosti. Zajištění občerstvení na schůze členů představenstva, nákup kancelářských potřeb. Péče o kancelářské prostory a kuchyňku. Organizace jednání členů představenstva, příprava občerstvení v zasedací místnosti. Příprava a účast na jednání členů představenstva, vyhotovování zápisů z nich. Obsluha emailu a telefonu společnosti.
CF*********to)
administrativní pracovnice
květen 2014 – červenec 2014 3 měsíce
Drobné administrativní práce, kopírování dokumentů, ohlašování návštěv.
Cz*******to)
koordinátor hodnotitelských komisí
prosinec 2009 – květen 2013 3 roky a 6 měsíců
Zodpovědnost za průběh hodnotitelských komisí. Zajištění funkce sekretariátu. Funkce tajemníka. Organizace, výběr vhodného termínu a příprava podkladů k jednání hodnotitelských komisí. Zajištění členů hodnotitelských komisí, rezervace zasedací místnosti, zajištění občerstvení, organizace jednání. Účast na hodnotitelských komisích, zápisy z porad v programu ISOP Centr. Vedení a správa databáze externích hodnotitelů a členů hodnotitelské komise. Zodpovědnost za smluvní zajištění práce. Tvorba objednávek v programu EIS. Pravidelný reporting pro vedoucí oddělení a ředitelku odboru.
Cz*******to)
odborná asistentka
červen 2009 – prosinec 2009 7 měsíců
Příprava podkladů pro pracovní skupiny, operačního programu Podnikání a inovace. Příprava a zpracování odborných podkladů pro koordinaci požadavků jednotlivých odborů na projekty, po stránce uznatelnosti nákladů a rozpočtových možností. Vkládání dat do informačního systému ISOP Centr. Párování objednávek s fakturami v programu LOTUS NOTES. Mimořádný zástup za asistentku ředitele finanční divize - zpracování příchozí pošty.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
PremierPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Professional, ISOP Centrum, Colosseum
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Harmony MB s.r.o.
jazyková škola
květen 2024