Veronika V., DiS. 36 let , životopis 861381
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Motol + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Finanční účetní Personalista Pracovník back office Specialista pohledávek Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně
Vzdělání Vyšší odborné
GOODWILL - vyšší odborná škola, s.r.o.
Podnikání v cestovním ruchu
2009 – 2012Vyšší odborné
Střední škola gastronomie a služeb, Přerov, Šířava 7
Obchodník-Obchodnice
2005 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 2 měsíce
Al*****.o.
Administrative Support, Office Management
leden 2022 – dosud 4 roky
- Administrativa spojená s chodem firmy, práce s interními systémy - Spolupráce s dodavateli, evidence služeb, kontrola objednávek - Koordinace fakturačních podkladů a práce s provozními náklady - Reporting, práce s daty v Excelu - Příprava podkladů pro interní procesy - Organizace chodu kanceláře se 180 zaměstnanci
Mi********* ČR
Administrative support, Receptionist
září 2021 – leden 2022 5 měsíců
- Denní komunikace s návštěvami ministerstva vnitra, včetně politiků, náměstků, ředitelů a dalších klíčových osobností - Přijímání telefonů volajících z celé České republiky a přesměrování příchozích hovorů - Efektivní řízení vysokého počtu návštěv, koordinace denních schůzek, evidence návštěv ministerstva -Práce s evidenčními systémy, zapisování a kontrola údajů
Da*******.o.
Inventarista
listopad 2020 – září 2021 11 měsíců
- Inventura majetku a zboží - Práce s evidencí majetku - Kontrola dat a přesné zaznamenávání hodnot
Da*********vůr
Trenér jezdců, ošetřovatel koní
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
Komunikace s klienty, trénink jezdců
Ho*********and
Recepční v cestovním ruchu
2017 – 2017 6 měsíců
- Ubytování klientů
Ad*******.o.
Administrativní pracovník
2012 – 2012 6 měsíců
- Práce v kanceláři - Administrativa
Pr*****vel
Prodejce zájezdů
2011 – 2011 6 měsíců
- Prodej zájezdů, komunikace s klienty - Administrativa, vytváření zájezdů
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
CanvaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Jsem pečlivá a spolehlivá administrativní pracovnice se zájmem o finance, účetnictví a back-office procesy. Mám zkušenosti s evidencí dokladů, kontrolou provozních nákladů, prací s daty v Excelu, přípravou podkladů k fakturaci a komunikací s dodavateli. Aktivně studuji účetnictví a daně a chci se profesně rozvíjet v oblastech finanční administrativy, back office, settlementu nebo účetní asistence. Dokáži přesně pracovat s daty, hlídat správnost podkladů a rychle se učím nové interní procesy.
Kurzy
Microsoft Excel - praktické využití, Počítačová škola Gopas
Microsoft Excel - praktické využití
Zobrazit certifikát o absolvování
říjen 2024
Cestovní náhrady v širších právních souvislostech, VOX s.r.o.
Cestovní náhrady, na co mají zaměstnanci nárok při služebních cestách
srpen 2024
GOODWILL - vyšší odborná škola, s.r.o. Kurz průvodce - Guide
2012