Foto: Gabriela V.
ID 1516808

Gabriela V. 29 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, příležitostně, převážně

Vzdělání Bakalářské

Masarykova univerzita

Francouzský jazyk a literatura

2016 – 2018Bakalářské

Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť

Všeobecné středoškolské studium

2012 – 2016SŠ s maturitou

Praxe 13 let a 7 měsíců

IM*********ice

Accounts Receivable Clerk

květen 2025 – dosud 8 měsíců

Účetní specialista pro Itálii. - Zpracování a alokace příchozích plateb. - Správa fakturačního systému (JDE). - Monitorování platební morálky zákazníků. - Nastavování a přehodnocování úvěrových limitů pro nové a stávající zákazníky na základě hodnocení z databáze Creditsafe. - Posilování a rozvíjení vztahů s klienty prostřednictvím e- mailové a telefonické komunikace ohledně účtů po splatnosti a dalších situací. - Zpracovávání zákaznických stížností. - Generování faktur a výpisů z účtů. - Finanční reporting a audity. - Měsíční uzávěrka.

IM*********ice

SSC AR Team Leader

říjen 2023 – duben 2025 1 rok a 7 měsíců

- Organizace záskoků a každodenních aktivit v rámci svěřeného týmu 10 účetních (AR) specialistů, zodpovědných za jižní (IT, ES) a severní (UK, Nordics) region a vnitrofiremní pohledávky, s cílem zajistit včasné dodržení dohodnuté úrovně služeb (SLA). - Zajištění plnění cílů KPI a dodržování termínů. - Školení nových zaměstnanců ohledně běžných firemních postupů a úkolů a vedení související administrativy a dokumentace. - Řešení dotazů, pozdních plateb, eskalace a reportování problémů a rizikových účtů lokálnímu finančnímu oddělení včas, včetně pravidelných schůzek s vedoucími lokálního finančního a obchodního oddělení. - Pravidelné i ad hoc reportování. - Postupy při měsíční uzávěrce. - Podpora týmu, zaměřená na motivaci, rozvoj a zpětnou vazbu ve formě schůzek „1 na 1“. - Účast na pracovních pohovorech. - Zefektivňování a zlepšování procesů správy pohledávek.

Ac*******erk

IMI Norgren, Modřice

červen 2020 – září 2023 3 roky a 4 měsíce

Účetní specialista pro severské země, Francii a Belgii. - Zpracování a alokace příchozích plateb. - Správa fakturačního systému (JDE). - Monitorování platební morálky zákazníků. - Nastavování a přehodnocování úvěrových limitů pro nové a stávající zákazníky na základě hodnocení z databáze Creditsafe. - Posilování a rozvíjení vztahů s klienty prostřednictvím e- mailové a telefonické komunikace ohledně účtů po splatnosti a dalších situací. - Zpracovávání zákaznických stížností. - Generování faktur a výpisů z účtů. - Finanční reporting a audity. - Měsíční uzávěrka.

Ci*******ter

Pokojská

listopad 2019 – březen 2020 5 měsíců

Přestěhování a práce ve Velké Británii - úklid hotelových pokojů na vysoké úrovni kvality - pětihvězdičkový aparthotel.

PP*********rno

Accounts payable specialist with French

listopad 2018 – červenec 2019 9 měsíců

Účetní specialista pro Francii. - Zpracování příchozích dokladů pro platby (Accounts Payable), jako jsou faktury, dobropisy a upomínky (validace faktur, párování, kódování, řešení nesrovnalostí v ceně a množství, zaznamenávání do systému - SAP + Ariba). - Zajišťování včasných a bezproblémových plateb prostřednictvím každodenní komunikace s obchodními partnery, koncovými zákazníky, dodavateli a kolegy napříč společností a rychlé řešení dotazů ve spolupráci s místní pobočkou. - Kontrola výpisů z účtů dodavatelů a odsouhlasování účtů dodavatelů. - Finanční reporting. - Aktivity související s měsíční uzávěrkou.

PP*****rno

Hosteska

říjen 2018 – říjen 2018 1 měsíc

Jednorázové akce pořádané na žádost klientů. Oslovování potenciálních zákazníků v obchodních řetězcích a nákupních centrech. Prezentace a předvádění produktu včetně znalosti základních informací.

Pr*********avu

STUDENT AGENCY, Brno

únor 2018 – září 2018 8 měsíců

Pracovník podpory a zajištění kvalitní péče o zákazníky a zaměstnance společností STUDENT AGENCY a RegioJet Zákaznická péče - Zákaznická linka a další komunikace se zákazníky e- mailem, na sociálních sítích a osobně – poskytování informací, vytváření rezervací jízdenek, řešení stížností atd. Řešení krizových situací, ke kterým došlo během přepravy zákazníků. Telefonní linka pro ztráty a nálezy. - Zpracování, evidence a řešení stížností, podnětů a pochval. Interní komunikace - Help line (linka pomoci) – komunikace se zaměstnanci společnosti (prodejci, palubní personál, ostatní pracovníci v dopravě, vedoucí a manažeři), poskytování informací, podpory a pomoci všem zaměstnancům společnosti. Koordinace večerních odjezdů autobusových linek v Brně. Řešení mimořádných dopravních situací. Práce v systémech - Práce ve vnitřním informačním systému a rezervačních systémech. Ostatní - Samostatné řešení problémů a koordinace práce. - Další administrativní a operativní úkoly přidělené nadřízeným, včetně vyřizování požadavků od policie.

Ze*****rno

Intern na pozici Zákaznické podpory pro region Severní a Střední a Východní Evropy.

červen 2017 – prosinec 2017 7 měsíců

částečný úvazek Podpora pro severské země, Českou republiku, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Německo a Rakousko - Řešení stížností (nebo Vyřizování stížností). - Zadávání dat do interního systému (ORACLE). - Komunikace se zákazníky a interními odděleními za účelem řešení vzniklých problémů.

Cu*********nák

Prodavačka

říjen 2016 – květen 2017 8 měsíců

Brigáda - prodej a údržba prodejního místa.

Ic*****Go!

Hosteska a prodavačka

červen 2016 – červen 2016 1 měsíc

Brigáda - prodej a představování produktu.

Če*********ize

Animátorka

květen 2016 – květen 2016 1 měsíc

Program pro děti v domě České televize v rámci filmového festivalu ve Zlíně.

Pl*****lín

Trenérka plavání a vedoucí na příměstkém plaveckém táboře

září 2011 – květen 2016 4 roky a 9 měsíců

Trénování plavání, komunikace s rodiči.

Jazyky

francouzštinastředně pokročilá

češtinavýborná

angličtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidExpert

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

ERP a účetní software

Oracle ERPZkušený

SAPZkušený

Další programy a počítačové znalosti

Ariba

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Analýza dat, Optimalizace procesů, Řízení rizik, Účetní znalosti, Administrativa a správa dat, Zákaznická podpora, Nástroje umělé inteligence - Copilot, Systematické myšlení, rychlé učení, Cit pro detail, Schopnost dotáhnout věci do konce

Kurzy

Callisto Grand Certificate in Operational Credit Excellence, Br no

Tento kurz slouží k prohloubení znalostí v oddělení účetnitctví pohledávek a jejich provázání a využití v denní agendě

listopad 2022

DELF B1

RÉPUBLIQUE FRANÇAISE - CENTRE INTERNATIONAL D'ÉTUD ES PÉDAGOGIQUES, Mezinárodní certifikát DELF prověřuje úroveň komunikačních schopností ve francouzštině. Je vydávaný centrem CIEP z pověření francouzského Ministerstva školství.

listopad 2015

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45