Gabriela V. 29 let , životopis 1516808
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Celní deklarant Fakturant/ka Pracovník back office Risk manager Specialista logistiky Specialista pohledávek Specialista treasury Účetní Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, příležitostně, převážně
Vzdělání Bakalářské
Masarykova univerzita
Francouzský jazyk a literatura
2016 – 2018Bakalářské
Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Všeobecné středoškolské studium
2012 – 2016SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 7 měsíců
IM*********ice
Accounts Receivable Clerk
květen 2025 – dosud 8 měsíců
Účetní specialista pro Itálii. - Zpracování a alokace příchozích plateb. - Správa fakturačního systému (JDE). - Monitorování platební morálky zákazníků. - Nastavování a přehodnocování úvěrových limitů pro nové a stávající zákazníky na základě hodnocení z databáze Creditsafe. - Posilování a rozvíjení vztahů s klienty prostřednictvím e- mailové a telefonické komunikace ohledně účtů po splatnosti a dalších situací. - Zpracovávání zákaznických stížností. - Generování faktur a výpisů z účtů. - Finanční reporting a audity. - Měsíční uzávěrka.
IM*********ice
SSC AR Team Leader
říjen 2023 – duben 2025 1 rok a 7 měsíců
- Organizace záskoků a každodenních aktivit v rámci svěřeného týmu 10 účetních (AR) specialistů, zodpovědných za jižní (IT, ES) a severní (UK, Nordics) region a vnitrofiremní pohledávky, s cílem zajistit včasné dodržení dohodnuté úrovně služeb (SLA). - Zajištění plnění cílů KPI a dodržování termínů. - Školení nových zaměstnanců ohledně běžných firemních postupů a úkolů a vedení související administrativy a dokumentace. - Řešení dotazů, pozdních plateb, eskalace a reportování problémů a rizikových účtů lokálnímu finančnímu oddělení včas, včetně pravidelných schůzek s vedoucími lokálního finančního a obchodního oddělení. - Pravidelné i ad hoc reportování. - Postupy při měsíční uzávěrce. - Podpora týmu, zaměřená na motivaci, rozvoj a zpětnou vazbu ve formě schůzek „1 na 1“. - Účast na pracovních pohovorech. - Zefektivňování a zlepšování procesů správy pohledávek.
Ac*******erk
IMI Norgren, Modřice
červen 2020 – září 2023 3 roky a 4 měsíce
Účetní specialista pro severské země, Francii a Belgii. - Zpracování a alokace příchozích plateb. - Správa fakturačního systému (JDE). - Monitorování platební morálky zákazníků. - Nastavování a přehodnocování úvěrových limitů pro nové a stávající zákazníky na základě hodnocení z databáze Creditsafe. - Posilování a rozvíjení vztahů s klienty prostřednictvím e- mailové a telefonické komunikace ohledně účtů po splatnosti a dalších situací. - Zpracovávání zákaznických stížností. - Generování faktur a výpisů z účtů. - Finanční reporting a audity. - Měsíční uzávěrka.
Ci*******ter
Pokojská
listopad 2019 – březen 2020 5 měsíců
Přestěhování a práce ve Velké Británii - úklid hotelových pokojů na vysoké úrovni kvality - pětihvězdičkový aparthotel.
PP*********rno
Accounts payable specialist with French
listopad 2018 – červenec 2019 9 měsíců
Účetní specialista pro Francii. - Zpracování příchozích dokladů pro platby (Accounts Payable), jako jsou faktury, dobropisy a upomínky (validace faktur, párování, kódování, řešení nesrovnalostí v ceně a množství, zaznamenávání do systému - SAP + Ariba). - Zajišťování včasných a bezproblémových plateb prostřednictvím každodenní komunikace s obchodními partnery, koncovými zákazníky, dodavateli a kolegy napříč společností a rychlé řešení dotazů ve spolupráci s místní pobočkou. - Kontrola výpisů z účtů dodavatelů a odsouhlasování účtů dodavatelů. - Finanční reporting. - Aktivity související s měsíční uzávěrkou.
PP*****rno
Hosteska
říjen 2018 – říjen 2018 1 měsíc
Jednorázové akce pořádané na žádost klientů. Oslovování potenciálních zákazníků v obchodních řetězcích a nákupních centrech. Prezentace a předvádění produktu včetně znalosti základních informací.
Pr*********avu
STUDENT AGENCY, Brno
únor 2018 – září 2018 8 měsíců
Pracovník podpory a zajištění kvalitní péče o zákazníky a zaměstnance společností STUDENT AGENCY a RegioJet Zákaznická péče - Zákaznická linka a další komunikace se zákazníky e- mailem, na sociálních sítích a osobně – poskytování informací, vytváření rezervací jízdenek, řešení stížností atd. Řešení krizových situací, ke kterým došlo během přepravy zákazníků. Telefonní linka pro ztráty a nálezy. - Zpracování, evidence a řešení stížností, podnětů a pochval. Interní komunikace - Help line (linka pomoci) – komunikace se zaměstnanci společnosti (prodejci, palubní personál, ostatní pracovníci v dopravě, vedoucí a manažeři), poskytování informací, podpory a pomoci všem zaměstnancům společnosti. Koordinace večerních odjezdů autobusových linek v Brně. Řešení mimořádných dopravních situací. Práce v systémech - Práce ve vnitřním informačním systému a rezervačních systémech. Ostatní - Samostatné řešení problémů a koordinace práce. - Další administrativní a operativní úkoly přidělené nadřízeným, včetně vyřizování požadavků od policie.
Ze*****rno
Intern na pozici Zákaznické podpory pro region Severní a Střední a Východní Evropy.
červen 2017 – prosinec 2017 7 měsíců
částečný úvazek Podpora pro severské země, Českou republiku, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Německo a Rakousko - Řešení stížností (nebo Vyřizování stížností). - Zadávání dat do interního systému (ORACLE). - Komunikace se zákazníky a interními odděleními za účelem řešení vzniklých problémů.
Cu*********nák
Prodavačka
říjen 2016 – květen 2017 8 měsíců
Brigáda - prodej a údržba prodejního místa.
Ic*****Go!
Hosteska a prodavačka
červen 2016 – červen 2016 1 měsíc
Brigáda - prodej a představování produktu.
Če*********ize
Animátorka
květen 2016 – květen 2016 1 měsíc
Program pro děti v domě České televize v rámci filmového festivalu ve Zlíně.
Pl*****lín
Trenérka plavání a vedoucí na příměstkém plaveckém táboře
září 2011 – květen 2016 4 roky a 9 měsíců
Trénování plavání, komunikace s rodiči.
Jazyky
francouzštinastředně pokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
ERP a účetní software
Oracle ERPZkušený
SAPZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Ariba
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Analýza dat, Optimalizace procesů, Řízení rizik, Účetní znalosti, Administrativa a správa dat, Zákaznická podpora, Nástroje umělé inteligence - Copilot, Systematické myšlení, rychlé učení, Cit pro detail, Schopnost dotáhnout věci do konce
Kurzy
Callisto Grand Certificate in Operational Credit Excellence, Br no
Tento kurz slouží k prohloubení znalostí v oddělení účetnitctví pohledávek a jejich provázání a využití v denní agendě
listopad 2022
DELF B1
RÉPUBLIQUE FRANÇAISE - CENTRE INTERNATIONAL D'ÉTUD ES PÉDAGOGIQUES, Mezinárodní certifikát DELF prověřuje úroveň komunikačních schopností ve francouzštině. Je vydávaný centrem CIEP z pověření francouzského Ministerstva školství.
listopad 2015