Foto: Ing. Markéta J.
ID 1444631

Ing. Markéta J. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Olomouc + 15 km ochota dojíždět Mapa Mohelnice (okres Šumperk) + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Fakulta obchodně podnikatelská Slezská univerzita

Ekonomika a management

2002 – 2007Vysokoškolské

Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Šumperk, Hlavní třída 31

Obchodní akademie

1998 – 2002SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 6 měsíců

Da*********.o.

Accounting specialist

říjen 2020 – dosud 5 let a 3 měsíce

Zpracování vyúčtování zaměstnanců, zodpovědnost za přijaté faktury, komunikace s dodavateli i napříč firmou, kontrola plateb přijatých faktur, zpracování dokladů JSD, statistiky pro ČSÚ a ČNB, zpracování výkazů pro mateřskou firmu, kontrola otevřených objednávek a dokladů k nim, práce na měsíčních závěrkách a při auditech

Re*****.s.

Controller

duben 2012 – listopad 2013 1 rok a 8 měsíců

Tvorba plánu firmy, kontrola dodržování plánu, tvorba reportingu – zásoby, pohledávky, klíčové ukazatele firmy, kontrola dodržování kovenantů pro banku, sledování marží z prodeje, tvorba analýz účetních výkazů, práce na analytickém softwaru Qlickview, pravidelná komunikace s TOP managementem firmy a řešení jejich aktuálních požadavků.

ju*****no)

Controller

prosinec 2008 – březen 2012 3 roky a 4 měsíce

Náplň práce (controller): Sestavování kalkulací pro projekty, kontrola nákladů a jejich optimalizace, vyhodnocování marží u projektů, pravidelný reporting mateřské firmě, sledování likvidity, dojednání finančních prostředků od mateřské firmy, kontrola a platba došlých faktur, řešení a vymáhání pohledávek Nástup jako asistentka/nákupčí: Vyřizování denní agendy, vedení pokladny, zadávání dokladů do účetního systému, objednávání kancelářských potřeb Nákupčí: Vyhodnocování nabídek, zpracování poptávek, nákup veškerých komponent pro výstavbu, kontrola termínů dodávek, reklamace

Si*******ce)

Obchodní referent

srpen 2007 – říjen 2008 1 rok a 3 měsíce

Denní komunikace se zákazníky, příjem objednávek, potvrzení objednávek, případné vyjasnění objednávek s technickým oddělením, zajištění zaplánovaní výroby

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

HeliosZačátečník

K2Začátečník

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45