Foto: Tomáš M.
ID 855825

Tomáš M. 41 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

České Budějovice + 30 km ochota dojíždět Mapa Karlovy Vary + 30 km ochota dojíždět Mapa Klatovy + 30 km ochota dojíždět Mapa Liberec + 30 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše (8)

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola obchodní s.r.o.

Podnikání

2000 – 2004SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 1 měsíc

AP*********r.o

Account manager pro reklamu

listopad 2019 – červen 2025 5 let a 8 měsíců

Vyhledávání a oslovování zákazníků telefonicky i osobně, pro mediální skupinu. Která má v portfoliu veškeré možné reklamní nosiče a plochy po celé republice, dále i možnosti reklamy v regionálních televizí a rádií. Skupina vyrábí i propagační materiály ,jako jsou billboardy ,plachty, reklama na plot, reklama na mosty, reklama na vozech MHD, vnitřní reklama v MHD, přístřešky MHD, reklama v obchodních centrech, polepy aut, světelné poutače, lampostry, navigace, city live vitríny, poster cuby, LED obrazovky, reklamní lavičky, samolepky do výloh, kompletní vybavení prodejny POS /POP materiály , výroba vizitek, potisk textilu, flexo tisk, výroba log atd. Oslovení zákazníka, příprava cenové kalkulace pro klienta, na základě jeho zadání vytvoření kampaně v daném médiu, nebo výroba reklamy na reklamní poutače, dle zadání klienta. Veškerá administativa s tím spojená. Od zápisu do CRM systému, zadání do výroby, zajištění instalace na klientem určeném místě. Po skončení kampaně následná schůzka s klientem, kde jsme společně vyhodnotili kampaň a řekli si zda na další změníme propagační médium, nebo prostor. Nebo budeme pokračovat ve stejné. Starost o tyto klienty. Budování dlouhodobých vztahů.

HI*******rna

Obchodní zástupce

duben 2013 – říjen 2019 6 let a 7 měsíců

Oslovování nových zákazníků v B2B, péče o stávající zákazníky. Oslovení zákazníka, domluvení si schůzky u zákazníka. Na schůzce analýza potřeb klienta. Po schůzce příprava nabídky přímo zákazníkovi dle jeho požadavků a přání. Osobní, telefonická a emailová komunikace se zákazníkem , tvorba cenových nabídek. Obchodní schůzky, prodej POS produktů - stojanů, dekorativních palet ,odnosky, podtácky ,tácky , veškeré potravinové obaly ,barketky aj. Komunikace se zákazníkem v případě jeho dotazů před výrobou, kooperace s výrobním oddělením. Případně pokud nebylo v zákazníkových možnostech ,umístění stojanů a POS materiálů na prodejny, vytvoření dekorací atd. Starost o tyto jeho POS materiály na prodejně. Po ukončení kampaně ,servisní schůzka s klientem ,zhodnocení spolupráce. Případně navržení nové strategie a změny POS materiálů a umístění. Veškerá administrativní činnost s tím spojená

A-*****r.o

Pracovník zákaznické péče

říjen 2009 – březen 2013 3 roky a 6 měsíců

Práce na pobočce firmy poskytovatele internetu. Vyřizování požadavků klientů poskytovatele internetových služeb a TV služeb. Vyřizoval jsem požadavky ,jak osobně na pobočce ,tak i telefonicky ,e-mailem , chatovou formou. Jednalo se o stávající i nové klienty. Řešil jsem ,platby klientů za služby, případně změny služeb- zvýšení rychlosti, rožšíření služeb atd. Nebo se pouze jako nový zákazníci dotazovali na možnost služeb v místě bydliště nebo firmě. Plánoval jsem práci technikům , řešil neplatící zákazníky - upomínání za nedoplatky. Řešil technické problémy klientů s připojením, prvotní zjištění situace ,podle vážnosti situace, pokud nešlo vyřešit přes telefon, osobně návštěva klienta na pobočce, nebo e-mailem. Bylo nutné vyslání technika na místo. Připravoval jsem stávající zákazníky na možnost přejít na vyšší tarif, či rozšíření služeb. Administrativní práce s tím spojená - zapisování do interního systému, zadávání plateb, zakládání nových zákazníků atd. Spolupráce se všemi odděleními napříč firmou.

AS*****r.o

Obchodní zástupce pro segment firemní zákazníci a státní sféru

červen 2004 – září 2009 5 let a 4 měsíce

Vyhledávání a oslovování firemních zákazníků a zákazníků ze státní sféry (školy, úřady atd.) s nabídkou služeb ,(hlasové a datové služby, televize, pevný internet ) především segment SoHo a SME, ale BA segment nebyl výjimkou. Kompletní služby: Vyhledání zákazníka, oslovení zákazníka,domluvení schůzky. Na schůzce analýza stávajících služeb, zjištění potřeb klienta, , příprava řešení na míru.Na další schůzce: předvedení nabídky , zpracování zakázky, poprodejní péče. Administrativní činnost s tím spojená. Veškerá administrativní činnost s tím spojená. SVJ/bytové domy příprava smluvní dokumentace (Souhlasy s umístěním, Smlouvy o zřízení služebnosti apod.

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Další programy a počítačové znalosti

Psaní na stroji všemi 10. Znalost obchodní administrativy (obchodní dopisy, faktury atd.)Znalost účetnictví jednoduchého i podvojného. Základy práva. Ekonomika podniku. Kurz obchodní dovednosti. Psychologie prodeje. Empatie. Orientace na zákazníka. Zkušenosti v oblasti telekomunikací. Odolnost vůči stresu Profesionální přístup k práci, maximální pracovní nasazení. Organizační a komunikační schopnosti. Zodpovědnost, kreativita, zájem učit se něčemu novému. Ochota cestovat. Samostatnost. Pečlivost. Preciznost. Flexibilita. Loajalita

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Obchodní a manažerské dovednosti

březen 2010

Zájmy

Sport, historie, filmy, knihy ,jízda na kole a lyžích

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45