
Tomáš M. 41 let , životopis 855825
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 30 km ochota dojíždět Mapa Karlovy Vary + 30 km ochota dojíždět Mapa Klatovy + 30 km ochota dojíždět Mapa Liberec + 30 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše (8)
Chci pracovat jako
Account Manager - media, reklama Asistent v médiích, reklamě, PR Key Account Manager Konzultant v mediích, reklamě, PR Zobrazit vše (10)
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola obchodní s.r.o.
Podnikání
2000 – 2004SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 1 měsíc
AP*********r.o
Account manager pro reklamu
listopad 2019 – červen 2025 5 let a 8 měsíců
Vyhledávání a oslovování zákazníků telefonicky i osobně, pro mediální skupinu. Která má v portfoliu veškeré možné reklamní nosiče a plochy po celé republice, dále i možnosti reklamy v regionálních televizí a rádií. Skupina vyrábí i propagační materiály ,jako jsou billboardy ,plachty, reklama na plot, reklama na mosty, reklama na vozech MHD, vnitřní reklama v MHD, přístřešky MHD, reklama v obchodních centrech, polepy aut, světelné poutače, lampostry, navigace, city live vitríny, poster cuby, LED obrazovky, reklamní lavičky, samolepky do výloh, kompletní vybavení prodejny POS /POP materiály , výroba vizitek, potisk textilu, flexo tisk, výroba log atd. Oslovení zákazníka, příprava cenové kalkulace pro klienta, na základě jeho zadání vytvoření kampaně v daném médiu, nebo výroba reklamy na reklamní poutače, dle zadání klienta. Veškerá administativa s tím spojená. Od zápisu do CRM systému, zadání do výroby, zajištění instalace na klientem určeném místě. Po skončení kampaně následná schůzka s klientem, kde jsme společně vyhodnotili kampaň a řekli si zda na další změníme propagační médium, nebo prostor. Nebo budeme pokračovat ve stejné. Starost o tyto klienty. Budování dlouhodobých vztahů.
HI*******rna
Obchodní zástupce
duben 2013 – říjen 2019 6 let a 7 měsíců
Oslovování nových zákazníků v B2B, péče o stávající zákazníky. Oslovení zákazníka, domluvení si schůzky u zákazníka. Na schůzce analýza potřeb klienta. Po schůzce příprava nabídky přímo zákazníkovi dle jeho požadavků a přání. Osobní, telefonická a emailová komunikace se zákazníkem , tvorba cenových nabídek. Obchodní schůzky, prodej POS produktů - stojanů, dekorativních palet ,odnosky, podtácky ,tácky , veškeré potravinové obaly ,barketky aj. Komunikace se zákazníkem v případě jeho dotazů před výrobou, kooperace s výrobním oddělením. Případně pokud nebylo v zákazníkových možnostech ,umístění stojanů a POS materiálů na prodejny, vytvoření dekorací atd. Starost o tyto jeho POS materiály na prodejně. Po ukončení kampaně ,servisní schůzka s klientem ,zhodnocení spolupráce. Případně navržení nové strategie a změny POS materiálů a umístění. Veškerá administrativní činnost s tím spojená
A-*****r.o
Pracovník zákaznické péče
říjen 2009 – březen 2013 3 roky a 6 měsíců
Práce na pobočce firmy poskytovatele internetu. Vyřizování požadavků klientů poskytovatele internetových služeb a TV služeb. Vyřizoval jsem požadavky ,jak osobně na pobočce ,tak i telefonicky ,e-mailem , chatovou formou. Jednalo se o stávající i nové klienty. Řešil jsem ,platby klientů za služby, případně změny služeb- zvýšení rychlosti, rožšíření služeb atd. Nebo se pouze jako nový zákazníci dotazovali na možnost služeb v místě bydliště nebo firmě. Plánoval jsem práci technikům , řešil neplatící zákazníky - upomínání za nedoplatky. Řešil technické problémy klientů s připojením, prvotní zjištění situace ,podle vážnosti situace, pokud nešlo vyřešit přes telefon, osobně návštěva klienta na pobočce, nebo e-mailem. Bylo nutné vyslání technika na místo. Připravoval jsem stávající zákazníky na možnost přejít na vyšší tarif, či rozšíření služeb. Administrativní práce s tím spojená - zapisování do interního systému, zadávání plateb, zakládání nových zákazníků atd. Spolupráce se všemi odděleními napříč firmou.
AS*****r.o
Obchodní zástupce pro segment firemní zákazníci a státní sféru
červen 2004 – září 2009 5 let a 4 měsíce
Vyhledávání a oslovování firemních zákazníků a zákazníků ze státní sféry (školy, úřady atd.) s nabídkou služeb ,(hlasové a datové služby, televize, pevný internet ) především segment SoHo a SME, ale BA segment nebyl výjimkou. Kompletní služby: Vyhledání zákazníka, oslovení zákazníka,domluvení schůzky. Na schůzce analýza stávajících služeb, zjištění potřeb klienta, , příprava řešení na míru.Na další schůzce: předvedení nabídky , zpracování zakázky, poprodejní péče. Administrativní činnost s tím spojená. Veškerá administrativní činnost s tím spojená. SVJ/bytové domy příprava smluvní dokumentace (Souhlasy s umístěním, Smlouvy o zřízení služebnosti apod.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Další programy a počítačové znalosti
Psaní na stroji všemi 10. Znalost obchodní administrativy (obchodní dopisy, faktury atd.)Znalost účetnictví jednoduchého i podvojného. Základy práva. Ekonomika podniku. Kurz obchodní dovednosti. Psychologie prodeje. Empatie. Orientace na zákazníka. Zkušenosti v oblasti telekomunikací. Odolnost vůči stresu Profesionální přístup k práci, maximální pracovní nasazení. Organizační a komunikační schopnosti. Zodpovědnost, kreativita, zájem učit se něčemu novému. Ochota cestovat. Samostatnost. Pečlivost. Preciznost. Flexibilita. Loajalita
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Obchodní a manažerské dovednosti
březen 2010