Foto: Jana Š.
ID 1508059

Jana Š. 37 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Vysočany + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně

Vzdělání Vysokoškolské

Fakulta mezinárodních vztahů VŠE Praha

Logistika, mezinárodní doprava a zasílatelství

2010 – 2013Vysokoškolské

EBS Universität für Wirtschaft und Recht

Program Erasmus // Supply Chain Management

2011 – 2011Vysokoškolské

Fakulta mezinárodních vztahů VŠE Praha

Cestovní ruch a regionální rozvoj

2007 – 2010Bakalářské

Jiráskovo gymnázium, Náchod, Řezníčkova 451

všeobecné gymnázium

1999 – 2007SŠ s maturitou

Praxe 4 roky a 9 měsíců

se*******mbH

Account Management Supervisor

leden 2025 – září 2025 9 měsíců

• Úspěšně jsem přešla do společnosti sennder Technologies po akvizici evropské divize pozemní dopravy společnosti C.H. Robinson, čímž jsem zajistila plynulou kontinuitu služeb bez jakéhokoli dopadu na stávající zákazníky. • Během přechodového období jsem udržela celé portfolio klientů společnosti C.H. Robinson, čímž jsem potvrdila své silné schopnosti v oblasti řízení vztahů se zákazníky a efektivní komunikace v době organizačních změn. • Rozšířila jsem svou odpovědnost převzetím klíčových klientských účtů z uzavřených poboček v Budapešti a Kolíně nad Rýnem, přičemž jsem zachovala důvěru klientů a zaručila stabilní kvalitu služeb během restrukturalizace společnosti. • Vedla jsem strategii správy zákaznických účtů se zaměřením na posilování loajality klientů, optimalizaci provozních procesů a identifikaci nových obchodních příležitostí po akvizici.

C.*******.V.

Customer Team Supervisor

leden 2021 – leden 2025 4 roky a 1 měsíc

Vedla a mentorovala tým starající se o klíčové zákaznické účty s cílem zajistit maximální spokojenost klientů, jejich loajalitu a růst tržeb. Rozvíjela a udržovala silné, dlouhodobé profesní vztahy se zákazníky prostřednictvím pravidelných obchodních schůzek, identifikace potřeb klientů a návrhu řešení, která pomáhalo zefektivnit jejich dodavatelský řetězec. Dozorovala finanční výkonnost a výsledky pobočky: sledovala ziskovost, úroveň marží a celkové finanční zdraví pobočky, monitorovala inkaso plateb, asistovala u potíží s fakturací a proaktivně zasahovala v okamžiku, kdy se výsledky pobočky odchylovaly od požadovaných finančních cílů. Mentorovala a rozvíjela členy týmu prostřednictvím pravidelné zpětné vazby, sledování výkonu a kontinuálních školení. Převzala odpovědnost za eskalované zákaznické potíže, řešila složité provozní výzvy a zajišťovala včasná řešení v rychle se měnícím prostředí mezinárodních přeprav. Spolupracovala s obchodními týmy na identifikaci příležitostí pro rozvoj byznysu, podporovala získávání klientů, vyjednávání cen a vytváření individuálně přizpůsobených nabídek. Řídila roční zákaznické tendry: koordinovala interní týmy při tvorbě cenových nabídek, revidovala konečné nabídky a zodpovídala za včasnou prezentaci nabídek zákazníkům včetně zajištění jejich zpětné vazby a následné účasti na finálních vyjednáváních se zákazníky Optimalizovala procesy přijímání objednávek zajišťovala hladkou koordinaci mezi klienty, dopravci a operačními týmy; prosazovala zlepšení procesů a zaváděla osvědčené postupy.

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

češtinavýborná

angličtinavýborná

španělštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Cestování, Sport, Hudba a tanec, Četba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45