
V. J. , životopis 583021
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední uměleckoprůmyslová škola Karlovy Vary, příspěvková organizace
Design keramiky a porcelánu
2012 – 2016SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 6 měsíců
Ma*********ená
-
červenec 2022 – dosud 3 roky a 2 měsíce
-
Se*******r.o
Beauty advisor
červen 2022 – červenec 2022 2 měsíce
Aktivní prodej produktů a individuální poradenství zákazníkům. Prezentace sortimentu a doporučení na základě potřeb klienta. Budování zákaznické loajality a poskytování profesionálního servisu
Ca*********sma
Administrativní pracovník ve zdravotnictví
duben 2020 – květen 2022 2 roky a 2 měsíce
Zajištění administrativní podpory v rámci zdravotnického provozu se zaměřením na registraci dárců, vedení dokumentace a komunikaci s klienty. Administrace klientských dat ve zdravotnickém systému.
CP*****.s.
Reservation agent
březen 2019 – duben 2020 1 rok a 2 měsíce
MAMAISON HOTEL RIVERSIDE PRAGUE**** Pozice Reservation agent na rezervačním oddělení na Generálním ředitelství. Pokročilá obchodní korespondence s hosty, potencionálními zákazníky, cestovními kancelářemi a firmami. Správa hotelových rezervací, revenue managment, správa online rezervačních portálů, administrace klientských údajů a spolupráce napříč odděleními. V rámci této práce jsem poskytovala zástup za rezervační oddělení portfolia hotelů spadající pod CPI hotels a to Mamaison residence Downtown****, Clarion hotel Old Town, Clarion hotel Prague City, Budhha bar hotel Prague*****.
Se*******ora
Beauty advisor, KSS, Makeup artist, Education specialist
květen 2017 – březen 2019 1 rok a 11 měsíců
Konzultantka, Make-up artistka, Školitelka a Vedoucí prodeje Komplexní zodpovědnost za chod prodejny, vedení týmu, školení zaměstnanců a odborné poradenství v oblasti beauty segmentu. Aktivní podpora prodeje, kontrola výkonnosti a zajištění vysokého standardu zákaznického servisu. Denní operativa: otevírání/zavírání prodejny, příjem zboží, vedení skladových zásob. Sledování a vyhodnocování prodejních výsledků, plnění obchodních cílů. In-store a out-store školení nových i stávajících zaměstnanců (produkty, prodej, přístup ke klientovi). Onboarding nováčků a pravidelné týmové briefingy. Aktivní poradenství a líčení zákazníků (make-up aplikace a doporučení produktů)
Ho**********
Reception Supervisor, Recepční v cestovním ruchu
září 2016 – květen 2017 9 měsíců
HOTEL ALISA**** KARLOVY VARY Check-in a Check-out hostů, vyřizování požadavků a rezervací, zajištění chodu recepce spolu s vystavování účtů, faktur a zálohových faktur, chod restaurace a třídění účetnictví pro další zpracování.
Fi*****ena
Obsluha centra
listopad 2016 – březen 2017 5 měsíců
Celkový chod fitness centra
Sp*********vey
Pokojská/Bar & Restaurant service
červen 2015 – srpen 2015 3 měsíce
SPA&KUR HOTEL HARVEY FRANTIŠKOVY LÁZNĚ Úklid pokojů a hotelu celkově. Obsluha baru a restaurace.
Re*********pou
Číšník/servírka
červen 2013 – srpen 2013 3 měsíce
Obsluha restaurace a baru.
Jazyky
němčinazačátečník
ruštinazačátečník
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
Další programy a počítačové znalosti
Protel / Protel Cloud/ Citrix / Hores /
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Výborné organizační a komunikační dovednosti , smysl pro detail, vedení týmu s více funkcemi
Kurzy
Prodej pro pokročilé
červen 2022
Kurz první pomoci
Pravidelný kurz první pomoci jednou ročně od roku 2020 do roku 2022
2020
Pokročilá emailová korespondence
2019
Základy úspěšného prodeje
2018