Foto:  Raimund S.
ID: 230311

Raimund S.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  38 let


  Aktualizace 04.07.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2013 - 2015
    UJAK - Management a řízení lidských zdrojů - probíhá
    Vysokoškolské / univerzitní
    1999 - 2001
    Vysoká škola báňská - Technická Univerzita Ostrava - Pozemní stavitelství
    Vysokoškolské / univerzitní
    1992 - 1997
    Gymnázium, Praha - všeobecný-manažerský
    Středoškolské nebo vyučení s maturitou
  • Praxe

    2012 - 2014
    OSVČ - RSreality - Facility and property management
    Management , Výkonný ředitel
    - management a řízení lidských zdrojů - výkonný ředitel společnosti - odpovědnost za vedení chodu společnosti - tvorba smluv, protokolů, příslušných dokumentů a evidenčních agend - jednání s dodavateli služeb: výběrová řízení, podmínky, ceny, termíny, sankce - sjednávání a uzavírání smluv: nájemních, pracovních, o dílo a různorodých pojistných smluv osob a majetku movitého i nemovitého - zajištění servisních služeb, odborných zkoušek a montáží, revizních prací a ostatních služeb zajišťujících řádný chod nemovitostí, jejich zařízení (TZB) a provozního inventáře - řízení a sledování skladových zásob: technické prostředky, úklidové prostředky, nástroje, pracovní pomůcky, služebních automobilů včetně jejich sezónního vybavení, jejich pravidelných kontrol, servisu a evidence spotřeby PHm - vedení patřičné dokumentace) - nastavení efektivity - všech parametrů (četnosti apod.) a nových tech. řešení za účelem úspory provozních nákladů, kontrola provádění díla a plnění dodávek služeb, řešení reklamací, analýza využití a vytíženosti jednotlivých provozů a zařízení - jednání s s klientelou v aj, rj - zavádění procesů řízení k dosažení stanovených cílů (úspor, snížení provozních nákladů, cashflow) - sledování trhu : cenotvorba - pravidelný reporting majiteli společnosti - personalistika: řízení a vedení menšího týmu zaměstnanců - administrativy, manažerů-makléřů, jejich školení, hodnocení, odměňování a motivování, vedení firemních meetingů, monitoring činnosti - znalost platné legislativy, BOZP, OZ, ČSN apod., orientace v pracovněprávní problematice, perfektní orientace v projektové a technické dokumentaci - kontrola vedení účetních operací, fakturace, pravidelných plateb, příjmů,vyúčtování apod. - sledování dodržování pravidelných revizí dle norem a předpisů daných nařízeními vlády, vedení komplexní agendy, kontrola vedení servisních knih
    2010 - 2012
    Facegroup SE - marketingová agentura
    Marketing , Online Marketing
    - krátkodobá praxe za účelem zkvalitnění vlastních komunikačních, obchodních a řídících dovedností - koordinace, plánování a kontrola obchodních aktivit - návrh kampaní - aktivní získávání nových zákazníků a zakázek - vytváření a udržování obchodních vztahů a jednání s obch. partnery - pravidelný reporting - klientský servis - creativní činnost při návrhu kampaní – komplexní řešení, návrhy vhodného marketingového plánu - odpovědnost za prodej a realizace kampaní - prodejní a personální dovednosti - nábor nových obch. zástupců, vedení menšího týmu, kontrola, zpracování pracovních výsledků - reprezentativní vystupování, jednání
    2010 - 2010
    Policie ČR - bezpečnostní sbor - ukončeno ze zdravotních důvodů
    Ostraha a bezpečnost , Policista
    policejní a bezpečnostní činnosti, ochrana osob a majetku
    2006 - 2010
    OSVČ - RSreality - Facility management
    Stavebnictví a reality , Facility Manager
    - realitní činnost a marketing - správa budov (Staré Město-ul. Karlova , Vinohrady, Vršovice) - administrativní činnost, příprava podkladů pro vyúčtování služeb a nájmů, fakturace, přeúčtování od dodavatelů energií, kontrola plateb nájmů a poplatků za služby atd. - vyhledávání nových klientů (nájemníků) – prezentace nabídky, příprava smluv - správa inzerce-www stránek, aktualizace nabídek na pronájem bytových i nebyt. prostor - zajištění pravidelných revizí a servisu TZB, - zajištění ostatních služeb (opravy, stavební úpravy, úklid, údržba atd.) – kontrola plnění - zajištění různých služeb klientům - drobné opravy – vlastní technická zručnost
    2004 - 2006
    Petronius v.s.o. - organizování a plánování kongresů a konferncí pro spol. Zentiva a.s.
    Marketing , Event Specialist
    Congress manager/ Event specialist - Zentiva - vedení samostatných projektů, realizace prezentace na mezinárodních kongresech (klient z oblasti farmaceutického průmyslu – Zentiva a.s.) – event marketing - komunikace s brandmanažery a specialisty (DTP,Kreativní odd.,fotostudia, fotobanky, tisková, radiová a tv produkce atd.) - řízení tiskového produkčního oddělení a kontrola kvality a včasnosti plnění zakázek - příprava inventáře k zajištění prezentace na kongrese, instalace bannerů na místě kongresu, v místě ubytování klienta- dohled nad vhodným výběrem míst prezentace - zajištění dalších služeb dle potřeb a přání klienta (ubytování, autobusová doprava, audiovizuální technika, občerstvení, hry a zábava, profesionální společnost, dárky) - komunikace s dodavateli služeb, zpracování nabídek, vyhodnocení, realizace
    2000 - 2004
    Euro R.S.C.G. a.s., The Sales Machine s.r.o., DREAM Studios, s.r.o.
    Media, reklama, PR , Produkční
    Print production manager, Traffic assistant - řešení projektů z výroby a tisku reklamních materiálů a předmětů - jednání s dodavateli tiskových služeb a reklamních předmětů - komunikace s kreativním odd., account a brand manažery – prezentace materiálů pro výrobu, konzultace výrobních možností, technologií – výběr vhodnosti, návrhy řešení u netradičních produktů ( např. originální stojany na letáky - klient „Nextra“) atd. - zajištění komunikace, požadavků mezi jednotlivými odděleními - traffic - zpracování kalkulací, poptávky, nabídky výroby a dodání rekl. materiálů a předmětů, dig.tisku, ofsetu, sítotisku, tampontisku, řezané reklamy atd - příprava objednávek, dohled nad jejím plněním, expedicí - zadání a kontrola výroby reklamních materiálů (náhledy malo a velkoformátového tisku, knihárny, výrobci speciálních reklamních předmětů atd.) - kontrola pre-press v DTP studiu a včasného odevzdání podkladů pro tisk a inzerci - správa inzerce (komunikace s OMD Czech, a.s., DTP, brand manažery)
    1999 - 2000
    Armáda ČR
    Státní a veřejná správa , Referent
    základní vojenská služba - písař štábu - zástupce náčelníka štábu - vedení kompletní agendy mateřské a dvou odloučených posádek (cca 60 členů mužstva + 15 členů důstojnického sboru - vojáků z povolání) - řízení a plánování služeb, kontrola stavů, každodenní evidence, tvorba denních plánů a rozkazů dne, evidence a hlášení veškerých událostí spojených s činností posádek, jejich mužstva, činnosti vzp. Pravidelný reporting na velitelství. Organizace jazykového kurzu důstojníků pro potřeby NATO. - starší radiodálnopisec: správa posádkové služebny - sál s radiostanicemi a příslušenstvím, zajištění jejich provozu, pravidelných kontrol a prohlídek, servisních prací, oprav a s tím spojenou agendou, vedením evidenčních a kontrolních knih, provádění zápisů průběhů činností pos.
    1997 - 1999
    Soukromý investor
    Stavebnictví a reality , Stavební dozor
    Rekonstrukce secesní budovy v historickém centru Prahy (ul.Karlova). - dohled nad prováděním prací a postupem výstavby - koordinace jednotlivých činností na stavbě - administrativní zajištění projektu - vedení stavebního deníku, výkazů výměr apod. - jednání a komunikace s dodavateli prací a materiálů - dohled nad dodržováním technologických postupů dle norem a požadavků památkářů - řízení stavebních činností a jejich postupu dle projektové dokumentace - zodpovědnost za BOZP - reporting při jednání s investorem a architektem - řízení subdodávek
  • Jazykové znalosti

    němčina
    základní
    ruština
    mírně pokročilá
    angličtina
    pokročilá
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Corel Draw / Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, MS Outlook
    Programovací jazyky
    C / C++
  • Zájmy

    IT, fotografie, historie, chalupaření (hobby práce na údržbě původní roubenky), příroda, horská cyklistika (enduro), tenis, lyžování, myslivost, mořský rybolov
  • Trvalé bydliště

    Žitomírská 468/23, Vršovice, Praha, 10100

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45