Foto:  Eliška B.
ID: 273945

Eliška B.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  22 let


  Aktualizace 18.06.2016
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2009 - 2013
    VOŠ, OA a SZŠ Domažlice - Informatika v ekonomice
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2014 - 2016
    Trans World Hotels & Entertainemnt, a.s.
    Administrativa , Asistentka
     Vedení deníku došlé pošty  Párování došlých faktur s objednávkami a dodacími listy  Administrativní podpora RFC  Příprava objednávek  Vedení příruční pokladny společnosti  Vedení agendy smluv vč. jejich digitalizace  Administrativní podpora DHRAF  Vedení agendy smluv, licencí a povolení vč. jejich digitalizace  Vedení agend živnostenského, obchodní a katastrálního rejstříku společnosti  Vedení podpůrných agend administrativní správy vozového parku, registrace a odhlášení vozidel, pojištění, tankovací karty PHM, evidence spotřeby PHM, vyřizování pojistných událostí, leasingové smlouvy a komunikace s leasingovými společnostmi, evidence oprav a nákladů za opravy, technické kontroly a jiná přidružená evidence k fleet managementu.  Vedení agendy licenční a povolovací u Ministerstva financí ČR, komunikace při žádostech o povolení a zabezpečování podkladů pro tyto žádosti  Vedení agendy certifikace herních zařízení, komunikace s poskytovateli pronajatých herních zařízení při získávání certifikace EZU a jejich obnovování, certifikace vlastních zařízení  Statistické evidence pro specializovné finanční úřady dohledu nad sázkovými hrami  Administrativní evidence a správa tombol a soutěží  Administrativní evidence a správa zařízení mobilních telefonů  Vedení statistické evidence v rámci směnárenské činnosti pro ČNB  Vyřizování požadavků pro trestní řízení a komunikace s policií pro vyřizování požadavků  Administrativní správa a podpora vyřizování pojistných škod a událostí na majetku a automobilech  Vedení agendy datových schránek a redistribuce přijatých podkladů  Správa silniční daně  Vedení agendy odpadů společnosti a dbát na dodržování třídění odpadů  Příprava a zpracování drobných smluv a jejich návrh, komunikace s právním zastoupením na jejich podkladech 
    2013 - 2014
    Textilie
    Obchod, nákup, prodej , Vedoucí úseku prodejny
    správa e-shopu, komunikace se zahraničními dodavateli o dodávkách zboží, samostatné vedení kamenného obchodu, evidence zboží, administrativa
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Corel Draw / Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, MS Outlook
  • Zájmy

    běh, sport, vzdělávání se, pořádání kulturních akcí, cestování, organizace dětských dnů, maškarních plesů apod.
  • Trvalé bydliště

    Benešova 65, Domažlice, 34401

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45