Foto: Bc. Vlastimil M., BA (Hons)
ID: 223467

Bc. Vlastimil M., BA (Hons)

  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  41 let


  Aktualizace 10.01.2017
Garance, že uchazeč hledá práci

  • Vzdělání

    2010 - 2014
    B.I.B.S., a.s; Nottingham Trent University - Economics and Management
    Vysokoškolské
  • Praxe

    2014 - 2016
    Mentor Media Czech s.r.o.
    Management , Obchodní ředitel/manažer
    • Dodržování zásad ISO 9001, 14001, 13485, 15416, OHSAS 18001 • Denní zodpovědnost za řízení týmu lidí na jednom či vice projektech s cílem zvyšování spokojenosti zákazníka, snížení nákladů a zvýšení ziskovosti projektu • Vedení a koordinace obchodního oddělení, nákupu, plánování a NPI aktivit  Udržování, rozvíjení a budování vztahů s interními a externími klienty.  Kontrola realizace zakázek, plánů, investic a termínů.  Efektivní plánování na podporu štíhlé výroby.  Výběr - RFQ, hodnocení a podpora spolupráce s dodavateli.  Řízení operativního a strategického nákupu.  Optimalizace zásob a aktivit dodavatelského řetězce.  Inicializace a podpora při zavádění nových logistických systémů a procesů.  Navrhovat, implementovat a vylepšovat výrobní systém.  Identifikace a realizace iniciativy neustálého zlepšování za účelem zvýšení výkonu dané pozice, týmu a společnosti.  Monitorování a zlepšování sítě dodavatelského řetězce. • Řízení a koordinace požadavků zákazníka  Napomáhání k identifikaci obchodních příležitostí, které by nejlépe využili nastavenou infrastrukturu.  Proaktivní komunikace s klientem v případě vzniku problému či nových obchodních příležitostí.  Průběžné ověřování dodržování smluvních závazků a spokojenost klienta.  Příprava a účast na měsíčních a čtvrtletních jednáních se zákazníkem s cílem shrnutí situace daného projektu za poslední obdobní.  Měření procesů – KPI, analýza a implementace zlepšování.  Pomáhat týmu v případě provozních problémů a eskalace od zákazníka. • Vytváření forecastů a budgetů  Tvorba ceníků prodávaného zboží (zahrnující prvotní a periodickou tvorbu cen).  Příprava a aktualizace P&L. • Řízení procesů  Řízení analýzy hlavních příčin a nápravných opatření a dle těchto rozborů nastavení procesů směrem ke zlepšení úrovně služeb. • Vedení týmu  Řízení, rozvoj a motivace týmu.  Hodnocení pracovníků týmu (čtvrtletní a roční).  Stanovování osobních cílů jednotlivých pracovníků a podpora rozvoje jejich schopností a vědomostí (např. nabídka školení ke zlepšení znalostí a kompetencí vedoucí ke zkvalitnění služeb klientovi).
    2005 - 2014
    ModusLink Czech Republic s.r.o.
    Zákaznický servis , Vedoucí / manažer teamu
    Dodržování zásad ISO 9001, 14001 (QMS, EMS), Denní zodpovědnost za řízení týmu lidí s cílem zvyšování spokojenosti zákazníka. Zodpovědnost za snižování nákladů a zvýšení ziskovosti projektu. Řízení, koordinace a implementace požadavků zákazníka. Sledovaní funkčnosti projektu v souladu s platnými smlouvami, měření KPI. Zodpovědnost za vytváření ročních, čtvrtletních a měsíčních forecastů a budgetů. Spolupráce na tvorbě ceníků prodávaného zboží. Controlling a koordinace fakturace služeb zákazníkovi. Příprava a aktualizace P&L. Řízení a zlepšování procesů. Vedení týmu.
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  pokročilá
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MacOS, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Corel Draw / Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, MS Outlook
    Programovací jazyky
    Lotus Notes
  • Zájmy

    Sport, vzdělávání, hudba
  • Trvalé bydliště

    Sekaninova, Husovice, Brno, 61400

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45