Foto: Mgr. Andrea R.
ID: 180447

Mgr. Andrea R.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  33 let


  Aktualizace 29.07.2013
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    2002 - 2007
    Filozofická Fakulta Univerzity Komenského v Bratislave - Učiteľstvo všeobecno-vzdelávacích predmetov, Slovenský a Nemecký jazyk
    Vysokoškolské
  • Praxe

    2012 - 2013
    Studio Moderna s.r.o.
    Zákaznický servis , Vedoucí / manažer teamu
    Manažer zákaznického odděleni - 09/2012 - 04/2013 • Vedení a manažování všech operací na oddělení zákaznického servisu jako jsou vrácené a nepřevzaté zásilky • Nacházet a vyvíjet efektivní způsoby řešení požadavků zákazníků za účelem zlepšování a upevňování vztahů se zákazníky • Vedení týmu 6 lidí, jejich motivace, mentorování, pravidelné proškolování a zvyšování jejich pracovního nasazení, které povede k lepším výkonům a výsledkům • Připravovat komunikační a jiné školení • Pravidelní náslech a hodnocení dialogů operátorů se zákazníkem • Řešení komplikovaných stížností se zákazníky • Manažment skladů - směrem k co nejkratším dodacím lhůtám od nás k zákazníkovi • Nastavování KPI’s a cílů našeho oddělení dle potřeb firmy • Podpora pro Retail manažerku při plánování zboží • Spolupráce s call centrem a s týmem supervizorů • Úzká spolupráce se stock manažerkou při objednávání zboží
    2012 - 2012
    Studio Moderna s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Manažer prodejního teamu
    Manažer Call Centra - 01/2012 - 08/2012 • Vedení týmu supervizorů, mentorů, trenéra a inbound + outbound operátorů – celkem 115 lidí • Pravidelné tréningy a meetingy celého týmu call centra zaměřené na různé oblasti • Zodpovědnost za všechny denní operace na call centru • Monitorování prodejních a pracovních ukazatelů (KPI’s) a příprava reportů na denní, týdenní a měsíční bázi • Zodpovědnot za oblast HR; vedení HR recruitera • Osobní zainteresovanost při tvorbě call skriptů, plánování prodeje, crossellování, při získávání zpětné vazby od operátorů • Příprava mezd pro celé call centrum • Meetingy s týmem i s operátory, meetingy s manažery ostatních prodejních kanálů • Spolupráce s marketingovým oddělením • Pravidelná komunikace a spolupráce s mezinárodním týmem – analýza výsledků, prezentovaní akcí, soutězí a kroků, které manažer call centra podniká
    2010 - 2011
    Studio Moderna d.o.o. (Slovinsko + Bulharsko)
    Obchod, nákup, prodej , Manažer prodejního teamu
    International Telemarketing Support Manager - 11/2010 - 12/2011 • Zodpovědnost za Studio Moderna pobočky v různých krajinách Střední a Východní Evropy– Bulharsko a Česká Republika (v mém případě) • Aktivní podpora a pomoc krajinám dosáhnout jejich měsíční a roční cíle • Nastavování fungování pobočky (zastávat roli Manažera call centra pokud pobočka zůstane bez vedoucího pracovníka) • Sdílet nejlepší praktiky a zkušenosti a zabezpečit, že krajiny budou testovat nové zůsoby a inovovat procesy které mají nastavené – komunikovat s lokálnim týmem, zejména s manažerem call centra a telemarketing manažerem • Pravidelné návštevy za účelem kontroly a udržování vztahů + stanovení cílů a nastavení způsobů jich to dosáhnout • Pomoc při implementaci nových nápadů a dané pobočky • Pravidelný reporting o dosáhnutých výsledcích krajin • Vyvíjet a nacházet nové způsoby a taktiky, které zabezpečí plnění stanovených prodejních plánů
    2009 - 2010
    Studio Moderna s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Pracovník call centra
    Trenér/HR recruiter - 09/2009 - 10/2010 • Příprava všech školení pro nováčky i stávající tým • Spolupráce se supervizory, mentory a operátory na denní bázi při přípravě denních plánů • Pravidelné proškolování agentů, supervizorů a mentorů • Recruitment nových členů týmu a zodpovědnost za jejich adaptaci • Spolupráce s HR manažerkou při přípravě veškeré administrativy • Přímá zodpovědnost za tým mentorů (10 lidí) a denní komunikace a práce s tímto týmem • Plánování veškerých meetingů a školení na celý týden předem • Zpětné vazby s agenty a supervizori • Pravidelné týdenní meetingy s operátory • Ranní motivační briefingy s agenty
    2006 - 2009
    Studio Moderna s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Pracovník call centra
    Supervizor call centra - 02/2006 - 08/2009 • Kontrola práce agentů • Tréning / zaškolování nových operátorů a proškolovaní stávajících • Monitoring procesů na call centru • E-mailová komunikace s přímým nadřízeným & s naší centrálou v Slovinsku (nepravidelně) • Náslechy a hodnocení dilalogů se zákazníkem • Návrhy na vypracování potřebných školení (odhalovat nedostatky v práci agenta a zabezpečit, že tyto nedostatky budou odstraněny) • Základní reporting na denní/měsíční bázy přímému nadřízenému • Pravidelné meetingy/briefingy s operátory
    2004 - 2006
    Studio Moderna s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Pracovník call centra
    Agent call centra - 08/2004 - 02/2006 • Aktivní a pasivní telemarketing (outbound / inbound) • Příchozí hovory (objednávky, dotazy před nebo po prodeji...) • Sběr dat od zákazníka, dodateční nabídka produktů (upselling & crosselling) • Řešení internetových / kupónových obkednávek • Administrativa přidělená supervizorem
  • Jazykové znalosti

    čeština  -  pokročilá
    němčina  -  pokročilá
    angličtina  -  pokročilá
    slovenština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail
  • Trvalé bydliště

    Přemyslovská 8, Praha, 13000

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45