Foto:  Vít B.
ID: 280451

Vít B.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  47 let


  Aktualizace 25.06.2016
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1983 - 1987
    Střední Průmyslová Škola Elektrotechnická - Měřicí a Automatizační technika
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2013 - 2015
    Rodičovská dovolená
    Zákaznický servis , Vedoucí / manažer teamu
    Rodičovská „dovolená“ Okolnosti mne dovedly ke starosti o malou dceru. V tuto chvíli již není dcera na mě závislá a tedy bych rád našel další výzvu a uplatnění třeba u Vás. Aktuálně se věnuji předávání nabytých zkušeností pro společnosti v oborech kde jsem působil. Například pro společnost NAM a.s (vývoj a výroba Hw a SW pro pulty PCO tj. telekomunikace, IT), a společnost Fincentrum s.r.o. (osobní finance), jako konzultant a školitel obchodních dovedností a rozvoje zaměstnanců.
    2012 - 2013
    Česká spořitelna, a.s.
    Bankovnictví a finanční služby , Finanční ředitel/manažer
    Vedoucí obchodního týmu Ostrava centrum Hlavní zodpovědnosti: vedení obchodního týmu poradců poboček Prokešovo náměstí a Přívoz. Rozvoj a motivace týmu. Sestavování a kontrola plnění obchodních plánů, řízení aktivit jednotlivých poradců. Produktová školení poradců, rozvoj soft skills dovedností koučováním a pomocí on the Job tréninku pro úspěšnou obchodní strategii a naplnění objemů plánu plnění.
    2010 - 2012
    AAA Auto, a.s
    Zákaznický servis , Vedoucí / manažer teamu
    Oblastní Manager zákaznického servisu a reklamací Hlavní zodpovědnosti: vedení týmu reklamačních techniků, servisních techniků, back office rozvoj a motivace týmu Řízení aktivit zákaznického servisu na Moravě v bazarech AAA Auto a.s. zodpovědnost za řádné řešení reklamací. Řešení složitých kauz s PČR ČOI advokáty. Zpracování podkladů pro soudy, řešení pro VIP klienty.
    2000 - 2010
    T-mobile a.s.
    Obchod, nákup, prodej , Manažer prodejního teamu
    Hlavní zodpovědnosti: vést a motivovat obchodní týmy (dvě značkové prodejny a dva prodejní týmy, tj. celkem 12 lidí) k maximálním výsledkům dle očekávání společnosti zabezpečit vysokou kvalitu obsluhy a péči o zákazníka poskytovat podporu jiným vedoucím na prodejnách TMO trénink prodejních dovedností prodejců, zvyšování jejich kompetencí, koučing, OJT, předávání zpětné vazby spolupráce s dalšími odděleními společnosti na tvorbě a implementaci nových rozvojových programů pro prodejce i manažery Pro úspěšné zvládnutí všech úkolů jsem absolvoval manažerské rozvojové programy předních školicích a personálních agentur např. Mercuri, Motiv-p, CMC atd., školení bych rozdělil do tří oblastí. 1.HR vedení a motivace lidí, koučing 2.Vedení obchodního jednání se zákazníkem a partnery. 3. Time management, řízení vlastní výkonnosti, řízení firmy
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  základní
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, Linux / BSD / Unix, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Corel Draw / Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, MS Outlook
    Databázové systémy
    MS Access
  • Zájmy

    Elektronika a IT, Geocaching, Dobré jídlo rodina a přátelé.
  • Trvalé bydliště

    Ostravice 813, Ostravice, 73914

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45