P. H. , životopis 236766
Představa o práci
Chci pracovat jako
Barman/ka Dispečer Kontrolor výroby Kontrolor v zemědělství Nákupčí Obchodní ředitel/manažer Ředitel / manažer kvality Ředitel / manažer nákupu Spediter Zahradník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola dopravní
Silniční doprava - Diagnostika vozidel
2005 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 7 měsíců
Elsis
Student
leden 2019 – červenec 2019 7 měsíců
Student anglickeho jazyka v Elsis language school (Melbourne - Australie )
Borgers CS
Vedoucí / manažer skladu
2017 – leden 2019 2 roky a 1 měsíc
Vedoucí skladu - Řízení centrální skladu 20 000m2, spolu účast na organizaci dopravy - interní, externí. Odpovědnost za příjem od dodavatele a zásobování 4 výrobních závodů . Řízení cca 70 pracovníků . Organizace při rekonstrukci skladu, tvorba nového layoutu a skladových pozic. Spoluprace na projektech MILK RUN, zavádění nového ERP systému XPERT, . Vytváření ukazatelů práce a sledování eff. skladu. Spravování nákladů, dohled nad provozem a údržbou VZV . Tlak na snižování skladových zásob materiálu, úpravy balení pro větší kapacity skladování, reporting výsledků. Za svého působení jsem upravil skladovácí prostory - zvýšení kapacity skladu o 15 procent. Snížení počtu zaměstnaců o 30% diky optimalizaci procesu.
Borgers CS
Mistr Logistiky
2015 – 2017 2 roky a 6 měsíců
Mistr logistik - práce v centrálním skladě, 40 podřízených na směně, 70 celkem. Zajištění plynulého chodu interní dopravy pro zásobování závodu. Dohled nad příjmem materiálu od zákazníka, vytvoření podkladů pro vykládková okna. Vytvoření standardizované evidence dat pro všechny závody a následná kontrola KPI ukazatelů. Spolupráce na nových funkčních projektech. Dohled na příjmem a kvalitou materiálu. Motivace zaměstnanců a odpovědnost za dodržování 5S a BOZP na pracovišti. Práce s XPPS, SAP, QS1. Příprava na zákaznické a interní audity. Návrhy a realizace změn Layoutu skladu pro zvýšení kapacity.
Amrest s .r.o.
Vedoucí směny/ manažer restaurace
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
People Manager - nábor a trénink nových zaměstnanců - komunikace s HR oddělením - příprava smluv a podladů k nástupu - práce s programem OK Base ( elektronické vedení mzdových nákladů) - řízení restaurace v nepřítomnosti Generálního managera - denní motivace zaměstnanců - krizová komunikace se zákazníky - týdenní plánování směn - řízení cca 25 zaměstnanců a 2 managerů - plánování nákládů ( P&L) Za dobu mého působení jsem pomohl dosáhnout těchto výsledků : - vytrénovat 5 nových managerů - Na 2 restauracích snížení odpadů - PCA% 2013 vs 2012, cca 120 000,- - navýšení tržeb na 130% 2015 vs 2014 - otevření dvou restaurací s indexem tržby 110 %
Amrest s.r.o.
Vedoucí směny/ manažer restaurace
2012 – 2014 2 roky a 6 měsíců
Produkt Manager - Odpovědnost za oblast kvality produktu v restauraci - kontrola faktur a objednávek - snižování nákladů s tvorbou akčních plánů, pravidelný report - coaching zaměstnanců, vedení školení a rolloutů - řízení 5 - 10 zaměstanců na směně - podíl na otevření dvou nových poboček - vysoká flexibilita ( práce na 5 restauracích) v rámci kraje, implementace Inventory Managment systému
Amrest s.r.o.
Vedoucí směny/ manažer restaurace
2009 – 2012 3 roky a 6 měsíců
Facility Manager, - komunikace s externími firmami na opravách restaurace - kontrola faktur a snižování nákladů - odpovědnost za materiální chod restaurace - plánování - na starost cca 5 - 10 lidí na směně - na postu Fac.Man. dosaženo dobrých výsledků v rámci celého districtu CER kontrol
Amrest s.r.o.
Zaměstnanec provozu restaurace, obor Gastronomie a pohostinství
2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců
zaměstnán jako brigádník na pozici Instruktor pro nové zaměstnance.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Programovací jazyky
Visual Basic / VB.NET
Další programy a počítačové znalosti
SAP, XPERT, XPPS
Kurzy
Logistika nákupu a řízení zásob
listopad 2018
Logistika - teoretické základy pro praktikující logistiky
Popis funkčních procesů uvnitř firmy i mimo ní
červen 2018
Projektové řízení
Základy projektového řízení.
únor 2018
Excel
Pokročilá práce v excelu, základy Maker
červenec 2016