Není foto: P. H.
ID 236766

P. H.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední průmyslová škola dopravní

Silniční doprava - Diagnostika vozidel

2005 – 2009SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 7 měsíců

Elsis

Student

Student anglickeho jazyka v Elsis language school (Melbourne - Australie )

leden 2019 – červenec 2019 7 měsíců

Borgers CS

Vedoucí / manažer skladu

Vedoucí skladu - Řízení centrální skladu 20 000m2, spolu účast na organizaci dopravy - interní, externí. Odpovědnost za příjem od dodavatele a zásobování 4 výrobních závodů . Řízení cca 70 pracovníků . Organizace při rekonstrukci skladu, tvorba nového layoutu a skladových pozic. Spoluprace na projektech MILK RUN, zavádění nového ERP systému XPERT, . Vytváření ukazatelů práce a sledování eff. skladu. Spravování nákladů, dohled nad provozem a údržbou VZV . Tlak na snižování skladových zásob materiálu, úpravy balení pro větší kapacity skladování, reporting výsledků. Za svého působení jsem upravil skladovácí prostory - zvýšení kapacity skladu o 15 procent. Snížení počtu zaměstnaců o 30% diky optimalizaci procesu.

2017 – leden 2019 2 roky a 1 měsíc

Borgers CS

Mistr Logistiky

Mistr logistik - práce v centrálním skladě, 40 podřízených na směně, 70 celkem. Zajištění plynulého chodu interní dopravy pro zásobování závodu. Dohled nad příjmem materiálu od zákazníka, vytvoření podkladů pro vykládková okna. Vytvoření standardizované evidence dat pro všechny závody a následná kontrola KPI ukazatelů. Spolupráce na nových funkčních projektech. Dohled na příjmem a kvalitou materiálu. Motivace zaměstnanců a odpovědnost za dodržování 5S a BOZP na pracovišti. Práce s XPPS, SAP, QS1. Příprava na zákaznické a interní audity. Návrhy a realizace změn Layoutu skladu pro zvýšení kapacity.

2015 – 2017 2 roky a 6 měsíců

Amrest s .r.o.

Vedoucí směny/ manažer restaurace

People Manager - nábor a trénink nových zaměstnanců - komunikace s HR oddělením - příprava smluv a podladů k nástupu - práce s programem OK Base ( elektronické vedení mzdových nákladů) - řízení restaurace v nepřítomnosti Generálního managera - denní motivace zaměstnanců - krizová komunikace se zákazníky - týdenní plánování směn - řízení cca 25 zaměstnanců a 2 managerů - plánování nákládů ( P&L) Za dobu mého působení jsem pomohl dosáhnout těchto výsledků : - vytrénovat 5 nových managerů - Na 2 restauracích snížení odpadů - PCA% 2013 vs 2012, cca 120 000,- - navýšení tržeb na 130% 2015 vs 2014 - otevření dvou restaurací s indexem tržby 110 %

2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců

Amrest s.r.o.

Vedoucí směny/ manažer restaurace

Produkt Manager - Odpovědnost za oblast kvality produktu v restauraci - kontrola faktur a objednávek - snižování nákladů s tvorbou akčních plánů, pravidelný report - coaching zaměstnanců, vedení školení a rolloutů - řízení 5 - 10 zaměstanců na směně - podíl na otevření dvou nových poboček - vysoká flexibilita ( práce na 5 restauracích) v rámci kraje, implementace Inventory Managment systému

2012 – 2014 2 roky a 6 měsíců

Amrest s.r.o.

Vedoucí směny/ manažer restaurace

Facility Manager, - komunikace s externími firmami na opravách restaurace - kontrola faktur a snižování nákladů - odpovědnost za materiální chod restaurace - plánování - na starost cca 5 - 10 lidí na směně - na postu Fac.Man. dosaženo dobrých výsledků v rámci celého districtu CER kontrol

2009 – 2012 3 roky a 6 měsíců

Amrest s.r.o.

Zaměstnanec provozu restaurace, obor Gastronomie a pohostinství

zaměstnán jako brigádník na pozici Instruktor pro nové zaměstnance.

2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Programovací jazyky

Visual Basic / VB.NET

Další programy a počítačové znalosti

SAP, XPERT, XPPS

Kurzy

Logistika nákupu a řízení zásob

listopad 2018

Logistika - teoretické základy pro praktikující logistiky

Popis funkčních procesů uvnitř firmy i mimo ní

červen 2018

Projektové řízení

Základy projektového řízení.

únor 2018

Excel

Pokročilá práce v excelu, základy Maker

červenec 2016

Zájmy

Sport, vaření, práce s lidmi, jezdectví, četba, příroda, zahrada, nemovistosti, investice.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45