Foto: Ing. Dagmar D.
ID: 121449

Ing. Dagmar D.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  40 let


  Aktualizace 01.03.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1994 - 1999
    Ekonomická univerzita - Finanční soustava a peněžnictví
    Vysokoškolské
    1990 - 1994
    Střední průmyslová škola stavební, - Pozemní stavitelství
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2014 - 2015
    Školka Sovička
    Vzdělávání a školství , Učitel mateřské školky
    Učitelka
    2014 - 2014
    Pharmazet Group a.s
    Administrativa , Fakturant/ka
    Pharmazet Group a.s. leden 2014- duben 2014 Pharmazet Group a.s. (brigáda) - kontrola datové schránky, přijímání a odesílaní pošty, objednávka kancelářských potřeb, reklamních a dárkových předmětů, příjem a zpracování přijatých faktur, skenování a zadávaní faktur do databáze, páce s pokladnou, Administrativa, Fakturant/ka
    2011 - 2013
    Bobcat CZ, a.s
    Administrativa , Asistentka
    výhradní dovozce stavebních strojů značky Doosan Bobcat. Společnost se zabývá prodejem, servisem a pronájmem nových i použitých stavebních strojů. odborná asistentka prodeje - příprava a zpracování dokumentů, komunikace se zákazníky, dodavateli a obchodními zástupci, kontrola kupních, leasingových a úvěrových smluv, objednávaní reklamních předmětů a prospektů, organizace dopravy pro dovoz zboží z tuzemska i ze zahraničí, zadávaní pokynů k přípravě strojů dle KS, příprava podkladů k fakturaci, příjem a zpracování přijatých faktur, skenování faktur a zadávaní do systému, kontrola jednotlivých plateb, přijetých směnek, aktualizace skladů, vystavování a evidence TP, vystavování objednávek
    2005 - 2011
    • Starcom Media Vest Group, spol. s.r.o., Praha, mediální agentura
    Administrativa , Office manager
    administrativní práce, vedení recepce, time management, organizace chodu kanceláře, společenských a firemních akcí, zajišťování vzdělání zaměstnanců, organizovaní náboru brigádníků, jednání s úřady, péče o prostory společnosti, vystavování faktur, správa firemních telefonů
    2003 - 2005
    • Happy Day Smart Projects, reklamní indoorová společnost a.s, Praha
    Administrativa , Office manager
    organizace diáře a schůzek nadřízeného, jednání s úřady, zajišťování vzdělání zaměstnanců, jejich školení, vedení databáze zaměstnanců, organizace zápisů z porad, kontrola a objednávání drobných oprav v kanceláři, nákup kancelářského zboží, kompletní zajištění pošty, vyhledávání kontaktů přes internet, vedení pokladny, vystavování a odesílání faktur odběratelům, kontrola správnosti dodaných faktur a provádění jejich evidenci, vymáhaní faktur od klientů, kontrola databáze obchodních zástupců
    2002 - 2003
    • Mirage International s. r.o, Praha
    Media, reklama, PR , Asistent v médiích, reklamě, PR
    asistentka - administrativní podpora a organizace chodu sekretariátu, vyřizování korespondence, práce s databází, komunikace s klienty, organizování castingů a promotion akcí, nábor uchazeček, práce s grafickým programem ACDSee - 4.0
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    angličtina  -  středně pokročilá
    čeština  -  pokročilá
    slovenština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    C - prof. průkaz
  • Technické znalosti a dovednosti

    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    Internet, rybolov, in-line bruslení, zumba, zpěv,
  • Trvalé bydliště

    Kašeho 8, Praha 9, 19600

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45