Foto:  Darina H.
ID: 171947

Darina H.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  41 let


  Aktualizace 05.06.2013
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1990 - 1994
    Gymnázium Šumperk - ekonomika a organizace řízení
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2011 - 2013
    Spomont
    Administrativa , Administrativní pracovník
    asistentka, fakturantka a pomocná účetní - vedení administrativy, asistence vedení firmy a zajištění chodu kanceláře, vymáhání pohledávek, fakturace, personalistika, vedení účetnictví bez závěrečných operací, jednání s úřady a zákazníky, vedení pokladny
    2008 - 2010
    Samba CZ
    Ekonomika a podnikové finance , Účetní
    pomocná účetní - vedení podvojného účetnictví i daňové evidence zpracování agendy přidělených firem v daňové a účetní kanceláři - zástup za mateřskou dovolenou
    2007 - 2007
    neuvedeno
    Služby , Ošetřovatel
    péče o osobu blízkou
    2000 - 2006
    Dopravlen
    Ekonomika a podnikové finance , Mzdová účetní
    referentka, fakturantka, mzdová účetní a a dministrativní pracovnice Náplň práce - kompletní zajištění chodu kanceláře, s tím spojená admionistrativa a péče o svěřenou agendu a styk s úřady, vedení mzdového účetnictví, personalistika, fakturace, příprava podkladů pro účetnictví
    1999 - 2000
    SEKR Sped, s.r.o.
    Administrativa , Referent
    samostatná referentka a asistentka v dopravní a obchodní firmě. Náplň práce - vedení administrativy, udržování a navazování obchodních kontatků se zákazníky, sepisování smluv, fakturace, příprava podkladů pro účetnictví, personalistika
    1998 - 1999
    Banka Haná, a.s., IPB, a,s,
    Bankovnictví a finanční služby , Bankovní specialista
    samostatná pracovnice jednatelství - depozitní a likvidační činnost, vedení účtů, vkladních knížek, termínovaných vkladů, smíšené pokladny, směnárenské služby, pořizování příkazů k úhradě, uzavíraní smluv o poojištění a stavebním spoření apod.
    1996 - 1997
    JUDr. Jaroslav Němeček
    Administrativa , Asistentka
    advokátní asistentka - zajištění veškeré agendy týkající se chodu advokátní kanceláře, jednání s úřady a klienty, příprava podkladů pro práci advokáta, vedení účetnictví
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  základní
    ruština  -  základní
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Internet / e-mail
  • Zájmy

    turistika, rodina, historie, četba, kultura, ruční práce
  • Trvalé bydliště

    Valachův Žleb, Zlín, 76005

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45