Foto:  Linda S.
ID: 290663

Linda S.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  41 let


  Aktualizace 14.10.2016
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1990 - 1994
    Obchodní akademie - ekonomie
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2016 - 2016
    MotoNero
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní referent
    zajišťování chodu kanceláře, prodejny a e-shopu
    2010 - 2015
    MAXPROGRES, s.r.o.
    Personalistika, lidské zdroje , Personalista
    (40 zaměstnanců, dříve 75, ISO normy) – asistentka personalisty vedení personální agendy, nábory a pohovory nových zaměstnanců, inzerce, příprava a evidence smluv, kompletní zajišťování školení a interních akcí – asistentka mzdové účetní zajišťování podkladů pro mzdy a účetnictví, zpracování a výpočet mezd zaměstnanců, komunikace s orgány státní správy a zdravotními pojišťovnami, zajištění archivace – asistentka manažera rozvojových projektů příprava veškerých podkladů pro monitorovací zprávy (CzechInvest, MPSV), zajišťování akviziční činnosti
    2004 - 2010
    spolupracující osoba OSVČ
    Ekonomika a podnikové finance , Účetní
    – DI HWA ENTERPRISE, spol. s r.o. zpracování veškerých podkladů pro daňovou evidenci, zpracování daňových přiznání, zastupování na úřadech – DI HWA ENTERPRISE, spol. s r.o. Zpracování dokladů a vedení účetnictví společnosti – zejména kontrola, evidence a účtování došlých tuzemských a zahraničních faktur, účtování a evidence faktur vydaných, zajišťování platebního styku, pokladních dokladů, evidence závazků a pohledávek, zpracování mezd, spolupráce s daňovým poradcem, spolupráce na zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob, DPH.
    2004 - 2004
    Realitní kancelář Žák, Brno
    Ekonomika a podnikové finance , Hlavní účetní
    – účetní, realitní makléř zajištění administrativně-organizačního chodu společnosti, zpracování a výpočet mezd zaměstnanců, komunikace s orgány státní správy a zdravotními pojišťovnami, příprava a evidence smluv
    1996 - 2004
    OSVČ
    Ekonomika a podnikové finance , Účetní
    – C&A – vedení účetnictví – pokladna – zpracování výstupů z poboček v celé ČR – Kocman – daňová evidence, zpracování DPH, daňových přiznání, zpracování mezd, zastupování na úřadech – Kostečka - daňová evidence, zpracování DPH, daňových přiznání, zastupování na úřadech
    1995 - 1999
    Dřevařská obchodní spol. s r.o. Brno
    Administrativa , Fakturant/ka
    – do r. 1996 – fakturantka, přepravní dispečer – zajištění administrativně-organizačního chodu společnosti, příprava spedičních dokumentů, organizace dodávek dle smluv a požadavků zákazníka – do r. 1999 – finanční účetní - evidence a účtování faktur, evidence závazků a pohledávek, vymáhání pohledávek
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  mírně pokročilá
    angličtina  -  mírně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Adobe Photoshop, MS Outlook
  • Zájmy

    Sport, cestování.
  • Trvalé bydliště

    Šoustalova 10, Brno, 62500

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45