Foto: Bc. Jana H.
ID: 190888

Bc. Jana H.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  38 let


  Aktualizace 08.07.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2005 - 2008
    UKF - aplikovaná informatika
    Bakalářské
  • Praxe

    2014 - 2014
    Objednávky
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Telefonování zázazíkům ohledně objednávek. Sumarizace objednávek pro výrobu. 10/2014-11/2014
    2014 - 2014
    Administrativa
    Ekonomika a podnikové finance , Účetní
    Zpracováváví účetných dokladů do programu POHODA cca 02/2014 - 08/2014
    2010 - 2011
    Edymax Holding, a.s.
    Administrativa , Asistentka
    Náplň práce: koordinace náborářek, zabezpečení dopravy táborovaných lidí, statistiky práce náborových center, aktualizace průběhu zakázek, vyhodnocování zakázek, zadávání reklam do médií i do tisku, komunikace s úřady a dalšími firmami při zabezpečení potřeb firmy
    2009 - 2010
    Manpower, spol. s r.o.
    Výroba a průmysl , Dělník v chemii a potravinářství
    práce na výrobní lince, řízení a zaučování operátorů pro výrobu při testování settopboxů, rovnoměrné rozložení pracovníků po lince pro zabezpečení plynulé výroby, zabezpečování provozních požadavků na testovacích stanicích
    2008 - 2009
    FairNet s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    fakturace, kancelářská agenda – vyřizovaní firemní korespondence, přehled o smlouvách, zpracování údajů v systému Contact, generovaní licenčních klíčů, spolupráce při přípravě propagačních materiálů
    2011 - 2008
    NUPSESO, a.s.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    digitalizace dokumentů - skenování v různých programech, OCR – optické rozpoznávaní textů, ICR - vytěžovaní údajů z formulářů, skenování a tisk velkoplošných formátů, řízení kolektivu pracujícího na zakázce, evidence průběhu zakázky – databáze, vkládaní dát do počítače – tvorba databází, zaučení pracovníků podle potřeby, přidělování práce pracovníkům, rozvržení pracovníků na směny, statistika výkonů pracovníků na zakázce, řešení vzniklých problémů - komunikace s odběrateli (dojednávaní podmínek při splacovaní a odevzdávaní zakázky, komunikace s dodavateli, vypracovávaní pracovních postupů a manuálů k užívání programů.
    1998 - 2002
    Ladislav Nemček – Interiér, Interiér Company s.r.o.(1 majitel 2 firmy)
    Administrativa , Účetní
    jednoduché a podvojné účetnictví, daňové přiznání, personalistika - výpočty mezd, výkazy do pojišťovny, komunikace s pojišťovnami, pracovní smlouvy, výpovědi, hospodářská korespondence
    1997 - 1998
    Kováč - velkoskad textilu
    Obchod, nákup, prodej , Vedoucí / manažer prodejny
    komunikace a obsluha zákazníků, ponuka tovaru, příjem tovaru do obchodu, inventarizace
    1996 - 1997
    Vladimír Tarina - ALDO
    Administrativa , Fakturant/ka
    vedení skladové evidence na PC, fakturace, inventarizace, práce s pokladnou, práce s peněžními prostředky.
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Trvalé bydliště

    V. Jiřikovského, Ostrava - Dubina, 70030

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45