Foto:  Ivo K.
ID: 191316

Ivo K.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  35 let


  Aktualizace 14.01.2014
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2001 - 2007
    Univerzita Hradec Králové - Sociální pedagogika se zaměřením na tělesnou výchovu a sport
    Vysokoškolské
    1994 - 2000
    Gymnázium Český Brod - Všeobecný
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2013 - 2013
    W.A.G. Payment solutions, a.s.
    Doprava, zásobování a logistika , Supply Chain Specialist
    W.A.G. Payment Solutions, a.s.(100 - 199 zaměstnanců) Společnost W.A.G. payment solutions, a.s. nabízí sofistikovaná platební řešení pro flotily profesionálních dopravních i spedičních společností a dále síť expresních čerpacích stanic pro osobní vozidla.Kalkulace a zadávání do systému nákupní ceny PHM Kalkulace a zadávání do systému prodejní ceny PHM Kalkulace prodejní ceny na Totemech ČS Sledování individuálních cenových bonusů - nákupní Sledování objemových bonusů zákazníků Příprava a porovnávání nákupních a prodejních cen Příprava a analýza cenové nabídky tendrů Příprava a kalkulace akční ceny ČS Vypočítavání individuálních EXTRA slevv pro zákazníky Příprava a kalkulace objemových bonusů pro zákazníky Příprava cenového monitoring trhu a návrhu strategie pro optimalizaci marží a navýšení prodeje Monitoring dopadů změn v cenotvorbě na objem prodeje Příprava a nastavení nákupních procesů a směrnic ve firmě
    2012 - 2013
    ALTRON, a.s.
    Informační technologie , Project manager IT - elektro
    Head of Project Mamanagement Office IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení ALTRON, a.s.(250 - 499 zaměstnanců) ALTRON nabízí jedinečné, od A do Z kompletní portfolio řešení pro datová centra a služby zahrnující konzultační činnost, návrh řešení, projektování, inženýring, realizaci, údržbu, provoz a monitoring, které v sobě integrují špičkové technologie a naše rozsáhlé zkušenosti.Řízení procesu tvorby nabídek ve všech fázích (od zadání po předání k realizaci) se zaměřením na rozsáhlá komplexní řešení nejen pro ČR, SK, UAE, UA - Zodpovědnost za tvorbu nabídek na veřejné zakázky, co se týče kompletnosti, dodržení interních pravidel, daných termínů a zachování definované úrovně nákladovosti - Řízení týmu pro tvorbu nabídek (solution architekti, techničtí konzultanti, projektoví manažeři, nákupčí, obchodníci) - Pravidelný reporting aktivních příležitostí členům představenstva a vedení společnosti - Podílení se na go/no go rozhodnutích u vybraných příležitostí - Správa a řízení nabídkové dokumentace – šablon - Správa podkladů pro plnění kvalifikačních požadavků v rámci jednotlivých výběrových řízení - Pravidelný monitoring portálů veřejných zakázek včetně distribuce adekvátních poptávek na sales tým + Zodpovědnost za vykonávání shora uvedených činností + vedení týmu 5ti podřízených aktivně se podílejících na plnění stanovených cílů a administrativní podpoře celé firmy. Pracovní pozice zrušena
    2010 - 2011
    Teleflex Medical
    Obchod, nákup, prodej , Nákupčí
    Teleflex Medical(10 000 a více zaměstnanců) Výrobní společnost v oblasti Medical devices http://www.teleflex.com/cs/emea/index.htmlZajišťování plynulého chodu výroby dodávkami Direct i Indirect komodit. Sledování cen a trendů trhu a následná jednání se zákazníky o snižování nákladů. Vypisování, vedení, reportování a dokumentování výběrových řízení Snižování podnikových a korporátních nákladů Podílení se na ustalování a zavádění nových systémových opatření pro nákupní oddělení a narovnávání nákupního procesu. Aktivní účast na korporátních výběrových řízeních.
    2007 - 2010
    Foxconn CZ, s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Nákupčí
    Foxconn CZ, s.r.o.(10 000 a více zaměstnanců) Exportér č.2 v ČR. Výrobní společnost v oblasti IT http://foxconn.cz/czech/o-nas/foxconn-globalne/Dohled nad dodavateli a jejich kontrola při pozicování materiálu vzhledem k požadavkům, vyjednávání cenových nabídek, podmínek pro započetí dodávek materiálu, prezentace výsledků zákazníkovi ( CISCO, HP, MOTOROLA aj.) na denních videokonferencích (Aj). Spolupráce s dalšími firemními odděleními (Logistika, Engineering, Planning, atd.) Podílení se na návrhu výrobního plánu na základě výrobní kapacity a dostupnosti požadovaného materiálu. Aktivní podílení se na chodu oddělení a koordinace dalších vnitropodnikových aktivit. Implementace nových produktů a projektů.
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
    Databázové systémy
    MS Access
  • Zájmy

    Lyžování, florbal, cyklistika, příroda a cestování, pes, hudba, kapela, přátelé
  • Trvalé bydliště

    Křenická 1643/66, Skalka, Praha, 10000

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45