A. L. , životopis 316200
Představa o práci
Kde hledám práci
Uherské Hradiště + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Administrativní pracovník Asistentka Dispečer Finanční účetní Logistik Obchodní referent Obchodní zástupce Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí / manažer restaurace Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Obchodní akademie, Vyšší odborná škola a Jazyková škola s právem SJZ Uherské Hradiště
Ekonomicko-právní činnost
2014 – 2017Vyšší odborné
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Uherský Brod
Gymnázium
2010 – 2014SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 6 měsíců
NWT s.r.o.
Asistentka výkonného ředitele NWT a.s. (divize Energie) a asistentka výkonného ředitele EMEA s.r.o.
listopad 2018 – 2021 3 roky a 2 měsíce
Zpracování nákupních faktur; vystavení prodejních faktur; příprava podkladů a zpracování zápisů z jednání; evidence smluv; personalistika; evidence dlouhodobého majetku; spolupráce při účetních auditech; správa pohledávek a závazků; kontrola skladového hospodářství; interní přefakturace; tvorba objednávek; komunikace se zákazníky.
GAN a.s.
Asistentka účetní
červen 2017 – říjen 2018 1 rok a 5 měsíců
Práce v účetním programu Navision 2015: Zpracování prodejních a nákupních faktur; evidence dlouhodobého majetku; spolupráce při účetních auditech; příprava dokladů na dohled, správa pohledávek a závazků.
Česká Zbrojovka
Finanční účetní, obor Ekonomika a podnikové finance
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Školní praxe (3 měsíce) - práce v účetním programu SAP R/3: Zpracování a vystavení faktur, pomocné práce
Základní škola Pod Vinohrady Uherský Brod
Administrativa, Finanční účetní, obor Ekonomika a podnikové finance
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
Praxe na vyšší odborné škole (ekonomicko-právní zaměření)
Jazyky
němčinazačátečník
francouzštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Databázové systémy
MS Access
Další programy a počítačové znalosti
SAP R/3 (základy), Navision 2015 (pokročilý uživatel), Money S3 (základy)
Kurzy
Školení - Quality Process Management
Firemní školení - Sestavování procesů pro zvýšení kvality práce
září 2019
Školení - Právní minimum (EVERESTA)
Firemní školení od společnosti EVERESTA, s.r.o.
listopad 2018
Školení - Novela DPH v roce 2018 (Goláň)
Firemní školení od společnosti Tomáš Goláň daňová kancelář s.r.o.
duben 2018