Není foto: Hana C.
ID 372188

Hana C. 49 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Hostivař + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Kamýk + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Beroun

Všeobecná ekonomika

1989 – 1993SŠ s maturitou

Praxe 30 let a 10 měsíců

Policie ČR, Policejní prezidium, Úřad vnitřní kontroly - Praha 4

Operátor inform. a komunik. technologíí

2018 – dosud 6 let a 4 měsíce

Odpovědnost za: správce rozpočtu, hospodářka, zpracování + evidence + zajišťování + vyúčtování: provozní záloha, školení, tuzemské cestovní náhrady, škodní události, evidence a přesuny veškerého majetku úřadu - (kanceláře, osobní karty), roční inventury, roční plány OBV, podílení se na organizaci IMZ, referátníky, servis - kopírovací stroje, individuální objednávky majetku a spotřebního materiálu, veškerá agenda týkající se osobních vozidel úřadu, správa knihovny úřadu, zajišťování oprav a údržby, nákup - evidence a vyúčtování kávy pro zaměstnance úřadu, celkový chod a organizace úřadu. Spolupráce s různými odbory PPČR

Policie ČR, Policejní prezidium - Zúčtovací oddělení - Praha 5

Kontrolor cestovních náhrad

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Odpovědnost za: kontrola cestovních náhrad, příprava podkladů pro mzdovou účtárnu, archivace dokladů, komunikace (telefonická, e-mailová, osobní) převážně s odděleními Správy rozpočtů v rámci ČR, příslušníky Policie ČR, Zúčtovacím oddělením

Českomoravská stavební spořitelna, a.s. - Praha 10

Specialista podpory obchodu

1993 – 2016 23 let a 6 měsíců

Odpovědnost za: všeobecná administrativa, odborná korespondence, zpracování smluvních podkladů k nástupu externích spolupracovníků, objednávání zboží v programu SAP pro externí a interní spolupracovníky, zajišťování distribuce propagačních materiálů pro externí spolupracovníky, evidence majetku, inventury, spolupráce s odbornými útvary (hospodářská správa, archiv, codis, podatelna, atd.), asistentka vedoucího oddělení, zajišťování školení, organizace akcí společnosti

Česká správa sociálního zabezpečení - Praha 5

Referent, obor Administrativa

1993 – 1993 6 měsíců

Odborný referent - zpracování podkladů pro přiznání starobních důchodů

Jazyky

ruštinazačátečník

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

IS ETŘ, IS SQL

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Další dovednosti

Dobré organizační a komunikační schopnosti

Kurzy

Kurz zdravého prosazování

květen 2016

Kurz prodeje produktů společnosti

září 2015

Zájmy

Zájmy: Vzdělávání se, četba, divadlo, kino, koncerty, pečení, vaření, zvířata - psi, turistika

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45