Není foto:  Artur M.
ID: 197460

Artur M.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  24 let


  Aktualizace 18.09.2014
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2011 - 2014
    Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o. - Gastronomie, hotelnictví a turismus
    Bakalářské
  • Praxe

    2014 - 2014
    Hotel Brilliant
    Gastronomie a pohostinství , Recepční v cestovním ruchu
    Osobní, telefonická, emailová, poštovní a faxová komunikace s klienty, zaměstnanci a ostatními subjekty, zpracování, přesměrování a roztřídění příchozích telefonických hovorů, pošty, emailové korespondence, dále přijímaní, ohlášení návštěvníků společnosti, administrativní podpora, příprava a zpracování základní papírové dokumentace, faktur, vyřizování reklamací, připomínek a stížností.
    2014 - 2014
    Hotel Bella
    Gastronomie a pohostinství , Recepční v cestovním ruchu
    Osobní, telefonická, emailová, poštovní a faxová komunikace s klienty, zaměstnanci a ostatními subjekty, zpracování, přesměrování a roztřídění příchozích telefonických hovorů, pošty, emailové korespondence, dále přijímaní, ohlášení návštěvníků společnosti, administrativní podpora, příprava a zpracování základní papírové dokumentace, faktur, vyřizování reklamací, připomínek a stížností.
    2014 - 2014
    Hotel 51
    Gastronomie a pohostinství , Recepční v cestovním ruchu
    Osobní, telefonická, emailová, poštovní a faxová komunikace s klienty, zaměstnanci a ostatními subjekty, zpracování, přesměrování a roztřídění příchozích telefonických hovorů, pošty, emailové korespondence, dále přijímaní, ohlášení návštěvníků společnosti, administrativní podpora, příprava a zpracování základní papírové dokumentace, faktur, vyřizování reklamací, připomínek a stížností.
    2013 - 2014
    Hotel Starý Pivovar
    Gastronomie a pohostinství , Recepční v cestovním ruchu
    Osobní, telefonická, emailová, poštovní a faxová komunikace s klienty, zaměstnanci a ostatními subjekty, zpracování, přesměrování a roztřídění příchozích telefonických hovorů, pošty, emailové korespondence, dále přijímaní, ohlášení návštěvníků společnosti, administrativní podpora, příprava a zpracování základní papírové dokumentace, faktur, vyřizování reklamací, připomínek a stížností.
    2012 - 2012
    Hotel Inturprag
    Gastronomie a pohostinství , Recepční v cestovním ruchu
    Osobní, telefonická, emailová, poštovní a faxová komunikace s klienty, zaměstnanci a ostatními subjekty, zpracování, přesměrování a roztřídění příchozích telefonických hovorů, pošty, emailové korespondence, dále přijímaní, ohlášení návštěvníků společnosti, administrativní podpora, příprava a zpracování základní papírové dokumentace, faktur, vyřizování reklamací, připomínek a stížností.
  • Jazykové znalosti

    čeština  -  pokročilá
    angličtina  -  pokročilá
    ruština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Trvalé bydliště

    Nuselská 169/38, Nusle, Praha 4, 14000

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45