Foto: Bc. Miroslava V.
ID: 296545

Bc. Miroslava V.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  30 let


  Aktualizace 06.11.2016
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    2010 - 2012
    Česká zemědělská univerzita - Suchdol - přerušeno - Provoz a Ekonomika
    Vysokoškolské / univerzitní
    2006 - 2010
    Česká zemědělská univerzita - Suchdol - Provoz a Ekonomika
    Bakalářské
    2005 - 2006
    Jednoleté studium Ekonomie a Managementu (AZ-SMART) - Ekonomie a Management
    Vyšší odborné
    2001 - 2005
    OA Hovorčovická - Obchodní akademie
    Středoškolské nebo vyučení s maturitou
  • Praxe

    2016 - 2016
    Wellness na zámku s.r.o.
    Cestovní ruch a ubytování , Ředitel / manažer hotelu
    PROVOZNÍ MANAŽERKA (březen 2016 - trvá) - týmu 17 lidí; zajišťování chodu celé pobočky - vedení (motivace lidí), pravidelné porady, inovace ve vedení lidí, hledání nových zaměstnanců, školení nových zaměstnanců; zajištění chodu pobočky po technické stránce, inovace podniku, sledování ziskovosti pobočky a statistiky návštěvnosti; úzká spolupráce s hotelem; jednání s novými - potenciálními partnery. Marketingové spolupráce - hledání nových příležitostí; tvorba akcí, nových balíčků, předávání úkolů animátorům (propagace pobočky), schvalování spolupráce s časopisy a propagace pobočky v rádiích; online marketing - kampaně a reklamy na FB, Instagram, bannery.
    2012 - 2015
    Infinit s.r.o. - Vodní a saunový svět
    Management , Provozní ředitel / manažer
    Nástup na pozici RECEPČNÍ (říjen 2012) - obsluha a odbavování zákazníků, práce s PC a pokladnou, práce s programem MemberPro, využití znalosti ANJ u hotelových hostů, příprava nápojů a drobného občerstvení, drobný úklid. Nástup na pozici VEDOUCÍ SMĚNY (leden 2013) - vedení týmu recepčních, objednávky zboží, přebírání zboží, práce s pokladnou (uzávěrky pokladen + storna dokladů), výpomoc na recepci, účast na poradách s vedením. Nástup na pozici ZÁSTUPCE PROVOZNÍ MANAŽERKY (leden 2014) - vedení týmu 15 lidí (tvorba směn, odevzdávání podkladů pro účetní oddělení - výplaty, řešení krizových situací, pravidelné porady), vedení pokladní knihy a evidence tržeb podniku, odevzdávání podkladů pro účetní uzávěrky, zajišťování klidného chodu podniku, pravidelná účast na poradách managementu (řešení ziskovosti a nových podnětů pro chod celé firmy), dotváření celkového vzhledu podniku (plánované rekonstrukce, změny, stavební práce), jednání s dodavateli.
    2013 - 2013
    FitRelax13
    Administrativa , Recepční v administrativě
    - obsluha zákazníků, administrativa, práce na recepcí, úklid fitness centra
    2012 - 2013
    Masters Real, s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Realitní makléř
    - makléřka, prodej a pronájem nemovitostí
    2011 - 2012
    Hotel Kempinsky
    Cestovní ruch a ubytování , Pokojská
    - pokojská, úklid a aranžování doplňků v jednotlivých apartmánech
    2010 - 2011
    Dolmenikus s.r.o + První badmintonová o.s.
    Administrativa , Asistentka
    - účetnictví (práce s PC a programem Duna), zajišťování veškerých organizačních věcí, které se týkaly služebních cest a cest sportovců (letenky, cestovní lístky, ubytování atd.), jednání s potenciálními sponzory
    2009 - 2010
    Accenture, a.s.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    - práce v administrativní oddělení, využití znalosti FRJ a ANJ při fakturacích, výpomoc při účtování faktur
    2008 - 2009
    Samsonite World s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Vedoucí / manažer prodejny
    - prodejní asistentka (zástupce vedoucího), vyřizování objednávek a reklamací, využití ANJ v přímém kontaktu se zákazníky, zasílání pravidelných reportů v ANJ, práce s PC (Word, Excel, Outlook), práce s pokladnou a skladovými systémy společnosti
    2004 - 2007
    Millward Brown, Praha 1
    Marketing , Marketingový výzkum
    - oddělení Data collection (administrativní práce, supervize, příprava dotazníků do terénu a materiálu do dotazování, příprava kvótního výběru, komunikace s tazateli, kontrola dotazníků a kvót), oddělení Project Management (kódování a pořizování dat, příprava kódového klíče, kontrola kódérů), využití znalosti ANJ i počítačových programů (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
  • Jazykové znalosti

    francouzština
    základní
    angličtina
    pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    sport (jóga, fitness, běh), kultura, móda, gastronomie, výlety, wellness, relax, rodina, přátelé
  • Trvalé bydliště

    Cafourkova 525, Bohnice, Praha 8, 18100

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45